*Zawgyi#
...................''အန္တီ...''
အိမ္ေ႐ွ႕တန္းလ်ားထြက္ထိုင္လို႔ ခ်ည္ထိုးေနရင္းမွ အနားကပ္လို႔ထိုင္လာေသာ... ထိုကေလး...
ျငင္သာ တိုးျငင္းဖြယ္ ေခၚသံျဖစ္ေနသည္မို႔ ေသခ်ာပင္လွည့္ၾကည့္မိေတာ့... အေ႐ွ႕လမ္းဘက္ဆီသာ ေတြေဝစြာ ေငးေမာေနျပန္ေသာ မ်က္ႏွာထားႏွင့္ရယ္.....''အင္း...''
''လူတစ္ေယာက္က တစ္ကယ္ခ်စ္ပါလ်ွက္နဲ႔ သူခ်စ္ရတဲ့ လူကို အလြယ္တကူ ထားခဲ့ႏိုင္လား...''
''ထားခဲ့ၿပီ ဆိုမွေတာ့လည္း တစ္ကယ္မခ်စ္တာလဲ ျဖစ္ႏိုင္တာပဲကြယ္...''
''ဟင့္အင္း...အန္တီ သူတစ္ကယ္ခ်စ္တာပါ''
''အဟက္...''
ထိုသို႔ ဟက္ကနဲ ရယ္သံ ထြက္လာေတာ့မွ ထိုအန္တီ့ထံ အာ႐ုံျပဳမိျပန္သည္.....
''အဲ့လိုဆိုလည္း အေၾကာင္းတစ္ခုခု႐ွိေနမွာေပါ့...လူတိုင္း ေျဖႏိုင္တဲ့ေမးခြန္းပဲမလား...''
အနည္းငယ္ေဖာင္းပုံ ေပၚေနေသာ ပါးျပင္ထက္ ထင္ေနေသာ သနပ္ခါး ခပ္ပါးပါး... ဆံႏြယ္နက္ေတြအား တစ္လႊာစည္းလို႔ ေျပေလ်ာ့ေနေသာ အလွႏွင့္ ထိုအမ်ိဳးသမီးက တစ္ကယ္ပဲ ဘယ္လိုခံစားခ်က္မ်ဳိးေတြ ေပးေနျပန္ပါသနည္း.....
''အန္တီ...''
''အင္း...ေျပာေလကြယ္''
''အန္တီ့အတြက္ အခ်စ္ကဘာလဲ...''
သူမကေတာ့ သူမ၏ ခ်ည္တံနွင္႔ ခ်ည္လုံးေတြဆီသာ အာ႐ုံစိုက္လို႔ရယ္...
''အခ်စ္နဲ႔ ပတ္သက္ရင္လူတိုင္းက အဓိပၸါယ္တစ္မ်ိဳးဆီ သတ္မွတ္တတ္ၾကတယ္မလား...''
''အင္း... ဘာရယ္ေၾကာင့္ေတာ့ မေျပာႏိုင္ေပမယ့္ လြန္း..အခု အန္တ့ီရဲ႕ အခ်စ္နဲ႔ပတ္သတ္တဲ့ သတ္မွတ္ခ်က္ကို သိခ်င္မိတယ္...''
ျပဳံးေယာင္သန္းသြားေသာ သူမႏႈတ္ခမ္းပါးေလးေတြ...
''စိတ္ခံစားမႈ အနိမ့္အျမင့္ေတြကို ဖန္တီးေပးနိုင္စြမ္းရွိတဲ့ ေလာကဓံတစ္ခုလို႔ပဲ သတ္မွတ္လည္း ရတာပါပဲကြယ္....''
''အိုဟိုး... အန္တီက လူႀကီးပီပီ တရားဆန္ဆန္ကို ေျပာလာေနတာပဲ...''