*Zawgyi#
...................တကၠသိုလ္ တက္ကတည္းကပင္ မျပန္ျဖစ္ေသာ ဇာတိေျမသို႔ ဒီႏွစ္ေတာ့ အေရာက္ျပန္ဖို႔ ဆုံးျဖတ္လို႔ရယ္... ျပန္လာမိေတာ့သည္.....
မနၱေလးၿမိဳ႕ မျမင္တာၾကာေတာ့ စိတ္အသစ္ႏွယ္ ျပန္ခံစားမိရေသာ... က်ဳံးေတာ္ႀကီး အလွႏွင့္အတူ နာရီစင္႐ွိရာ ေစ်းခ်ိဳအတြင္းမွ စုံလင္ဖြယ္ ေမႊးႀကိဳင္ႀကိဳင္ အနံ႔စုံအား ျပန္ခံစားမိေတာ့ မသိမသာပင္ ျပံဳးေယာင္သန္းလာမိ.....''သိလား...လြန္း ငါကေလ အဲ့မနၱေလးက က်ံဳးအလွနဲ႔ ေစ်းခ်ိဳမွာ႐ွိတယ္လို႔သာ ၾကားဖူးတဲ့ အဲ့နာရီစင္ႀကီးကိုေတာ့ အျပင္မွာ ၾကည့္ျဖစ္ေအာင္ကို လာၾကည့္ဦးမွာသိလား...''
ဟုတ္တယ္...ကြၽန္မစိတ္ထဲ စြဲေနခဲ့တဲ့ သူမရဲ႕စကားသံေတြ.....
နင့္အတြက္ မလိုအပ္ေတာ့တဲ့ အဲ့ခံစားခ်က္ေတြမို႔ ၿပိဳလဲမတက္နာက်င္မိေနသည့္ၾကားကိုမွ ငါဟာ နင့္ကို နည္းနည္းမွေတာင္ မမုန္းႏိုင္ခဲ့ျပန္ဘူး..ၾကည့္ ဒါေတာ့ နင္လြန္တယ္မလား... ေဟသာ...ျပန္လာေတာ့ ကားဂိတ္မွတစ္ဆင့္ ဆိုင္ကယ္စီးရေသးသည္မို႔ လိုအပ္သည့္ အဝတ္နည္းနည္းႏွင့္ ပစၥည္းတစ္ခ်ိဳ႕သာ သယ္လာ၍ က်န္သည္မ်ားကိုေတာ့ ရန္ကုန္မွ အေဒၚတို႔အိမ္တြင္သာ ထားခဲ့ေတာ့သည္.....
ငယ္ငယ္ကတည္းကပင္ မိဘႏွစ္ပါး၏ႀကိဳးစားမႈေၾကာင့္ သင့္တင့္စြာ ေနႏိုင္လာခဲ့ရသည္မို႔... ေက်းဇူးအနႏၱပင္...
ျခံဝိုင္းေလးအတြင္းမွ ႏွစ္ထပ္အိမ္ေဟာင္းေလးမွာပင္ အခုမ်ားေတာ့ ကိုကိုမြန္းမံထားလို႔ ထင္ပါရဲ႕ သပ္ရပ္လွပလို႔ပင္ ေနခ်င္စဖြယ္ေကာင္းစရာေလးရယ္.....''ကဲ...ညီမေလး ၾကည့္စမ္း ကိုိကို႔ လက္ရာအစြမ္းေလးေတြ''
ေျပာရင္းပင္ ျခံဝင္းအတြင္း ၫႊန္ျပလာသည္အား ၾကည့္မိေတာ့ ႏွင္းဆီပန္းအိုး အနီေရာင္ ၇အိုးေလာက္ကို တန္းေလးလုပ္လို႔ တင္ထားရင္း... ေအာက္မွာေတာ့ ျမက္ခင္းစိမ္းေလးေတြအား... သပ္ရပ္စြာပင္ ညႇိထားလို႔ရယ္.....
အမွန္ေတာ့ ႏွင္းဆီပန္း နီနီေလးေတြဆို လြန္းအရမ္း ႀကိဳက္ေၾကာင္း ေျပာခဲ့ဖူးသည္ေၾကာင့္ေလ.....''ဟာ...ဟုတ္လား လြန္းရဲ႕ ကိုယ္လည္း ႏွင္းဆီနီနီဆို သိပ္ႀကိဳက္တာပဲ ပန္း...နဲ႔ပတ္သက္လာရင္ကို အရင္ဆုံး ေျပးျမင္မိတာေတာ့ အဲ့ႏွင္းဆီ နီနီေတြပဲ.....''