*Zawgyi#
...................ဒီေန႔မွ ျခံထဲမွာပဲစာသင္ခ်င္သည္ဆို၍... စားပြဲခုံႏွင့္ ထိုင္ခုံမ်ားေရႊ႕လို႔ စာသင္ေနေတာ့လည္း ခါတိုင္းရယ္ ရႊင္ရႊင္ျပျပပုံစံမ႐ွိ ျဖစ္ေနသည္မို႔...
''ေနေကာင္းရဲ႕လား လြန္း''
''႐ွင္...ဟုတ္''
ခ်က္ခ်င္းပင္ ႏွဖူးျပင္ထက္ ေရာက္လာေသာ ခပ္ေႏြးေႏြး လက္ဖဝါးႏု...
''အင္း..ၾကည့္ရတာ တစ္မ်ိဳးျဖစ္ေနေတာ့ေလ...''
တစ္မနက္လုံး စာသင္ေနရင္းႏွင့္မွ ခံစားခ်က္မ်ားဖြင့္ဟဖို႔အေရး မဝံ့မရဲ ေၾကာက္ရြံ႕ေနရလို႔ စကားပင္ ေကာင္းေကာင္းမေျပာႏိုင္ခဲ့.....ဒါကိုလည္း စိမ့္ကရိပ္မိေနပါတယ္...
''စိမ့္...''
စာမ်က္ႏွာျပင္ေတြဆီသာ ေခါင္းစိုက္ရင္း မဝံ့မရဲေခၚလိုက္ေတာ့...
''အင္း...ေျပာေလ လြန္းရယ္''
သူမမ်က္ႏွာဝယ္ အရဲတိုးလို႔ ေမာ့ၾကည့္ရင္း...
''လြန္းက စိမ့္ကို ခ်စ္ေနမိၿပီလို႔မ်ား ဆိုရင္ စိမ့္က ဘာမ်ားျပန္ေျပာႏိုင္လဲဟင္...''
ထိုစကားၾကားေတာ့ မ်က္ခုံးတန္းေလးမ်ားဝင့္လို႔ လြန္းအားၾကည့္လာေသာ မ်က္ဝန္းေတြထဲ အံ့ၾသရိပ္ေတြနဲ႔ရယ္.....
''ေျဖရခက္မယ္မလား...''
''ဘယ္လိုခ်စ္တာကိုမ်ားလဲ...''
''ခ်စ္သူတစ္ေယာက္လို ျမတ္ႏိုးရေသာသူတစ္ေယာက္လို...
ဘဝလက္တြဲေဖာ္တစ္ေယာက္လို...''အရဲစြန္႔လို႔ ေျပာလိုက္ရေသာ္လည္း...
အတန္ၾကာတိတ္ဆိတ္သြားျပန္ေသာ စိမ့္ဆီမွ အေျဖထြက္မလာသည္မို႔...ရင္ထဲပင္ သိသာစြာပူေလာင္လာမိ...''လြန္း...က တစ္ကယ္ေျပာခ်င္ေနလို႔မ်ားလား...''
မ်က္လုံးခ်င္းဆုံလို႔ ေသခ်ာေမးလာေနၿပီမို႔ တုံ႔ျပန္ရန္ပင္ မနည္းအားယူေနရ...
''ဖြင့္ေျပာခ်င္႐ုံတင္မဟုတ္ဘူးစိမ့္...
လြန္းက စိမ့္နဲ႔...''''ေတာ္ေတာ့လြန္း...''
ခ်က္ခ်င္းပင္ မ်က္ႏွာလႊဲလို႔ အသံမာသြားသည္မို႔... လြန္းမွာ ရင္ထဲတြင္သာမက တစ္ကိုယ္လုံးပင္ ပူခ်င္လာေတာ့သည္...