*Zawgyi#
...................''မနက္ခင္းေလးမွာ ႏိုးလာခဲ့.... အရင္ဆုံးမင္းကို လြမ္းပါတယ္.....''
''ဟယ္လို အေစာ...''
''ၿပီးၿပီလား သဲရဲ႕''
''အင္း ၿပီးၿပီ ထြက္ေတာ့မို႔ခုပဲ နင္ေရာ.....''
''မွတ္တိုင္ေရာက္ေနၿပီ ေစာင့္ေနတယ္လို႔...''
''ေၾသာ္...ဟုတ္ၿပီ ဟုတ္ၿပီ''
စီးပြားေရးတကၠသိုလ္အေဝးသင္ တဲ့ ကိုယ္တိုင္သေဘာက်လို႔ ေရြးခ်ယ္ခဲ့တဲ့ ေမဂ်ာေလးတစ္ခု တစ္ကယ္ကို ဒီေန႔ေတာ့ စ ၿပီးေလ့လာရေတာ့မွာမို႔ နည္းနည္းေတာ့ ရင္ခုန္မိတာေတာ့အမွန္.....ပထမဆုံး က်ဴ႐ွင္ စတတ္ရမယ့္ေန႔မို႔ အေစာတစ္ေယာက္လည္း ဝီရိယေတြေကာင္းစြာ တက္ႂကြေနေလၿပီ.......
မွတ္တိုင္ဆီ ေလ်ွာက္လာရင္း လွမ္းျမင္ေနရသည္ႏွင့္ လက္ယမ္းျပကာ ျပဳံးရႊင္ေနေသာ မွဴးရဲ႕ သူငယ္ခ်င္းမေလး ေစာသိဂႌ... မွဴးနဲ႔ အေစာကေတာ့ အေဆာင္တူတူလာေနရင္းမွ ခင္မင္ရင္းႏွီးခဲ့ၾကလို႔ အခုဆို္ အတြင္းသိအဆင္းသိမ်ားပင္ ျဖစ္ရုံမက အလြန္ခင္မင္မိၾကၿပီေလ......အေစာ မွတ္တိုင္ဆီ အရင္ေရာက္ေနရျခင္း အေၾကာင္းမွာေတာ့ တစ္ျခားမဟုတ္ မွဴး အစ္မျဖစ္သူႏွင့္ မနက္ေစာေစာ စားေသာက္ဆိုင္တြင္ သြားေတြ႔ေနရျခင္းေၾကာင့္ရယ္......
''အဆင္ေျပရဲ႕လား မွဴး...''
''အင္း ေျပပါတယ္... မမကေတာ့ ေမေမ့ကို ေျပာေပးမယ္ေျပာတာပဲ...''
''အင္း... ခြင့္ျပဳေလာက္မယ္ထင္လား...''
''မမ ေျပာရင္ေတာ့ ရမွာပါ သူက မွဴးထက္ ပိုနားလည္ေအာင္႐ွင္းျပတတ္တယ္ေလ...''
အေစာကေတာ့ မွဴးအေျဖအား ျပဳံးလ်ွက္ရယ္သာ နားေထာင္လ်ွက္.....
''အင္း ကားလာၿပီ မွဴး သြားရေအာင္...''
မွဴးတို႔ ေရြးခ်ယ္ထားေသာ က်ဴ႐ွင္က မွဴးတို႔အေဆာင္နဲ႔ဆို ၂မွတ္တိုင္ေလာက္သာစီးရေသာ အကြာအေဝး....
က်ဴ႐ွင္ခန္းေလးမွာအလ်ား ေပ၅၀ ႏွင့္အနံ ၇၀ေလာက္ကိုပင္ အခန္း၂ခန္းဖြဲ႔ထားပုံမွာ သပ္သပ္ရပ္ရပ္ႏွင့္ ေနခ်င္စဖြယ္ေလးျဖစ္ေနသည္ကို မွဴးတို႔ လြန္ခဲ့ေသာ ၁ပတ္ခန္႔က က်ဴ႐ွင္သြားအပ္သည့္ေန႔မွပင္ သိ႐ွိၿပီးၿပီေလ.....