အပိုင်း (၁၁)

339 33 0
                                    

*Zawgyi#
...................

ေဆးလူး ပတ္တီးစည္းေပးေနသည္မွလြဲ စကားတစ္ခြန္းမွပင္ မေျပာသည္မို႔ လြမ္းေနရေသာ မ်က္ႏွာေလးသာ အုံ႔မိုးေငးရင္း... ေစာနျဖဳတ္ယူထားေသာ ၾကယ္သီး ႏွစ္လုံး ရင္ဘက္ေနရာေလးအား ၾကည့္မိေတာ့မွ..... ရင္ထဲပင္ ပူ႐ွိန္းလာခ်င္မိေတာ့.....

''မ...မွဴးေတာ့ ျမဴဆြယ္ခံေနရၿပီထင္တယ္...''

ထိုစကားၾကားမွ အလန္႔တၾကား လက္တစ္ဖက္ျဖင့္ ရင္ဘက္ေလး လွမ္းအုံ႔လိုက္သည္မို႔ ပိုလို႔ပင္ အသည္းယားလာမိရ.....

''လူကို အလန္႔တၾကား ျဖစ္ေအာင္လုပ္တာကို...''

ပတ္တီးစည္းေပးၿပီးသည္ႏွင့္ အလ်ွင္ျမန္ပင္ မ်က္ႏွာသုတ္ပဝါယူလို႔ အခန္းထဲမွ ထြက္ရန္ ျပင္ေနသည္မို႔ မတ္တပ္အတင္းရပ္လို႔ ျမန္ဆန္စြာပင္ လက္လွမ္းဆြဲယူလိုက္ေတာ့.....
မွဴးအားၾကည့္လာေသာ မ..ရဲ႕မ်က္ဝန္းေတြထဲ တည္ၾကည္ေအးစက္မႈေတြနဲ႔ရယ္.....

''ေနပါဦး... မွဴးကို ဘာေတြမၾကည္ေနတာလဲဟင္...
မွဴး...ဘာလုပ္မိလို႔မ်ားလဲ...''

တစ္ကယ္မလုပ္ႏိုင္တာပဲ..... မ်က္ႏွာခ်င္းဆိုင္ေတြ႔တာနဲ႔ မေက်နပ္မႈမ်ား ေျပာလို႔ ဖုံးထားေသာ အ႐ႈပ္ေတြ႐ွင္းေစဖို႔ ဆုံးျဖတ္ထားေသာ္လည္း.....အဲ့မ်က္နွာေလးနဲ႔ အဲ့ျငင္သာသာစကားသံေလး ၾကားရတိုင္း... ဘာမွကို မေျပာရက္ မဆိုရက္ႏိုင္ေတာ့.....

ကိုယ္ ကိုယ္တိုင္ေ႐ွာင္ေနမိကာမွ လြမ္းေနရေသာ စိတ္ကိုပင္ ဖုံးဖိထားခဲ့ရေသာ္လည္း... အဲ့မိန္းကေလးက အနားလာလို႔ ကပ္ခြၽဲလာျပန္ၿပီမို႔..... စိတ္မ်ားပင္ လြတ္ထြက္ခ်င္လာမိ.....

သူမဆြဲကိုင္ထားေသာ လက္အား ႐ုန္းလို႔ ထြက္ရန္ျပင္လိုက္သည္ႏွင့္..... ေစာနထက္ ပိုျပင္းေသာ အားႏွင့္ ခါးထက္မွ လွမ္းဆြဲလိုက္သည္မို႔... ရင္ခြင္ထဲ အလုံးရင္းေရာက္လာေသာ အဲ့ခႏၶာေလးကို မျငင္းဖယ္ႏိုင္မိ.....

''႐ူးေတာ့မယ္ သိလား... လြမ္းလြန္းလို႔...''

စကၠန္႔ပိုင္းမ်ွၾကာလိုက္သည္ႏွင့္
တင္းၾကပ္စြာ ဖက္ထားေသာ ကိုယ္လုံးေလးအား အသာခြာယူလို႔... ​ေသြးေၾကာစိမ္းေလးမ်ားေပၚသည္ထိ ျဖဴႏုေနေသာ ပါးျပင္ႏွစ္ဖက္အား အုံ႔မိုးဆြဲယူရင္း မွဴးရဲ႕ နီေဆြးေဆြး ႏႈတ္ခမ္းသားေလးအား စတင္သိမ္းပိုက္လိုက္သူမွာေတာ့ ေဟသာကိုယ္တိုင္ပင္....
မက္ေမာ ယစ္မူးဖြယ္ တုံ႔ျပန္အနမ္းမ်ားေအာက္ သတိလက္လြတ္ေအာင္ပင္ စီးေမ်ာမိၾကကာ.....
မွဴးရဲ႕ ကိုယ္လုံးေသးေသးေလးအား... အိပ္ယာထက္ အသာဆြဲယူလို႔ မရပ္တန္႔ႏိုင္ေသာ အနမ္းမ်ားေနာက္ စည္းခ်က္ျမန္လာေသာ ႏွလုံးခုန္သံႏွင့္အတူ စိတ္အလိုလိုက္ေနမိေတာ့လ်ွက္.......

Love and MeTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang