*Zawgyi#
...................မိုးအကုန္ ေဆာင္းအကူ ေအးေတးေတး ရာသီရယ္မို႔.....
ေစာင္ျခံဳတြင္းမွ ရင္ခြင္ထဲဝင္လို႔ေကြးေနေသာ ျမတ္ႏိုးရာေလး.....
ညက မျပန္ခ်င္ေတာ့ဟုဆို၍ ထုံးစံအတိုင္း လြန္းႏွင့္ သုံးေယာက္သား အတူအိပ္ၾကရင္းမွ ယခုေတာ့ အိပ္ယာထက္ လြန္းပင္မ႐ွိေတာ့...
နာရီၾကည့္မိေတာ့ ၆နာရီပင္ေက်ာ္ေနၿပီရယ္.....႐ုတ္တရက္ ရင္ခြင္ထဲမွ အေကာင္ေပါက္ေလး လႈပ္လာသည္မို႔ မသိဟန္ေဆာင္ပင္ အိပ္ခ်င္ေယာင္ ေဆာင္ေနေတာ့မိ.....
ခ်က္ခ်င္းပင္...ပါးျပင္ထက္ ခပ္ေႏြးေႏြးခံစားမႈေလး ထိေတြ႔လာလို႔ရယ္.....ခ်စ္သူ႔ရင္ခြင္တြင္းမွ ျမတ္ႏိုးဖြယ္ ပါးျပင္တစ္ဖက္ မက္ေမာစြာ နမ္း႐ိႈက္ခြင့္ႏွင့္အတူ ႏိုးထခြင့္ရေသာ ဤမနက္ခင္းအား မည္သို႔ေသာ အရာႏွင့္မ်ွ မလဲယူႏိုင္ေတာ့ေပ.....
ခ်စ္တယ္...မ..ရယ္ မွဴးေတာ့ မနက္ျဖန္ခြဲရမယ့္အေတြး ရင္ေလးလို႔ရယ္ ေၾကာက္ေနမိေတာ့တာပါပဲ.....''ေဟ့...ခိုးၾကည့္ေနတုန္းလား...''
မ်က္လုံးမဖြင့္ပါပဲ ႐ုတ္တရက္ေျပာလာသည္မို႔ မွဴးမ်က္လုံးမ်ားပင္ က်ယ္သြားမိေတာ့.....
''အာ... ႏိုးေနတာလား...''
ခ်က္ခ်င္းပင္ ခ်ိဳၿမိန္ဖြယ္ အျပံဳးတစ္ခုဖန္ဆင္းလို႔ ပါးျပင္ေပၚ ထိေတြ႔လာေသာ သူမ၏အနမ္းတစ္ပြင့္.....
တစ္နည္းဆိုေသာ္... မွဴးအတြက္ ဘာနဲ႔မ်ွပင္ မလဲယူႏိုင္ေသာ အဖိုးတန္မက္ေမာဖြယ္အရာေလးတစ္ခု.....''ထ..ေတာ့မို႔ပဲ ခေလးႏိုးသြားမွာစိုးလို္႔''
''အင္...''
ခ်က္ခ်င္းပင္ အီခြၽဲလာပုံျဖင့္ ရင္ခြင္တြင္း ေခါင္းတိုးလို႔ ေစာနထက္ပင္ တိုးဖက္လို႔ရယ္...
''ခေလး...''
''အင္း...''
''အိမ္ျပန္ေရာက္ရင္...အစစအရာရာဂ႐ုစိုက္ေနာ္ ေနမေကာင္းလည္း မျဖစ္ေစနဲ႔...''
''.....''
''ဟာ...ေနာ္လို႔''
''မ..''
''ဟင္..''
''ေန႔တိုင္း ဖုန္းဆက္ရမယ္ေနာ္... မနက္ေရာ ညေရာ ေန႔လယ္ေရာ ၿပီးေတာ့ onlineမွာေရာ...''