*Zawgyi#
...................တစ္ေန႔လုံး တစ္ညလုံးနီးပါး ငိုထားမိေသာ အ႐ွိန္ႏွင့္ အိပ္ယာႏိုးလာသည္ႏွင့္ မူးလြန္းေနေသာ ေခါင္းအား သတိထားလိုက္မိ...အိပ္ယာေဘး စားပြဲခုံေပၚမွ နာရီေသးေလးအား စမ္းလို႔ဆြဲယူၾကည့္မိေတာ့ နာရီလက္တံေတြက ၇နာရီအေက်ာ္အား ၫႊန္ျပေနေလၿပီ...
''ေဒါက္ေဒါက္...''
အိမ္မက္လား တစ္ကယ္လား မသဲကြဲေသာ တံခါးေခါက္သံေတြ...ဘယ္ႏွစ္ႀကိမ္႐ွိေနၿပီလဲပင္ မသိေတာ့ေပ...
မူးလြန္းေနေသာ ေခါင္းအား ႀကိဳးစား ထ..ကာ တံခါးဆီသို႔ ဦးတည္မိ၍... ပစ္မလဲသြားရန္ပင္ အေတာ္ထိန္းယူေနရ...''ေမေမလား...''
အားကုန္တင္းလို႔ေမးလိုက္ရင္း တံခါးဖြင့္လိုက္သည္ႏွင့္ ျမင္လိုက္ရေသာ ျမင္ကြင္းေၾကာင့္...ဖြင့္ႏိုင္ရန္ပင္ ခက္ခဲလြန္းေနေသာ မ်က္လုံးအိမ္ေတြအား အားယူဖြင့္ၾကည့္မိသြားေစႏိုင္ေသာ...စိမ့္
ထုံးစံအတိုင္းဆိုလ်ွင္ပင္ ကြၽန္မအတြက္ မ႐ိုးႏိုင္စြမ္းေသာ ပါတိက္အဝါေရာင္အပြင့္ဆန္းျဖင့္ လွပေနပါေသာ ထိုအမ်ိဳးသမီး... ေက်ာလယ္ထက္မွ ဆံႏြယ္ေတြက တစ္လႊာစည္းေႏွာင္းခံထားရျခင္းေအာက္မွ ျဖန္႔က်ေနေသာ ဆံႏြယ္အလိတ္ေလးေတြကလည္း အနားကပ္ခ်င္ေအာင္ပင္ ဖ်ားေယာင္းေနေသး.....ေတြ႔လား... ၿပိဳလဲခ်င္ေနေသာ ခႏၶာႏွင့္ေတာင္မွ အဲ့အမ်ိဳးသမီးရဲ႕ ဆြဲေဆာင္မႈေတြကို မွတ္ယူႏိုင္စြမ္း႐ွိေနဆဲ...
ဒါေပမယ့္... ဒါေပမယ့္လည္း ကြၽန္မ အဲ့အမ်ိဳးသမီးကို ေၾကာက္ေနမိေတာ့တာ...
အတန္ၾကာ တံခါးေခါက္ေနေသာ္လည္း ေတာ္ေတာ္နဲ႔မပြင့္လာ... စိတ္႐ွည္စြာ ရပ္ေစာင့္ေနမိရင္းမွ ပြင့္လာေသာ တံခါးေနာက္ ျမင္လိုက္ရေသာ ျမင္ကြင္းေၾကာင့္ ရင္ထဲပင္ နာက်င္သြားမိ.....
ညအိပ္ဝတ္စုံျဖင့္ မ်က္ႏွာေလး နီတီတီရယ္ ျဖန္႔ခ်ရက္သား ဆံႏြယ္ေျဖာင့္ေလးမ်ားမွာ ကပိုက႐ုိ...
စိမ့္ထက္ မတိမ္းမယိမ္း သာေနေသာ အရပ္ေၾကာင့္ သူမမ်က္ႏွာေလးအား ေမာ္ၾကည့္မိေတာ့ ျဖဴဖက္ျဖဴေရာ္... ဒီကေလး ဒီေလာက္ေတာင္မ်ား ျဖစ္သြားရသလားကြာ...