အပိုင်း (၆)

310 26 0
                                    

*Zawgyi#
...................

ေက်ာင္းပိတ္ရက္ေလး ႐ုပ္႐ွင္ၾကည့္ခ်င္လွပါသည္ရယ္ တစ္ခ်ည္ခ်ည္ ပူဆာေနေသာ ေကာင္မေလးအႀကိဳက္ Junction Square လာလို႔ ႐ုပ္႐ွင္ၾကည့္ျဖစ္ေတာ့သည္.....

''မုန္႔သြားဝယ္ဦးမယ္...ေနခဲ့ဦးေနာ္...''

''ဟင္...မွဴးသြားဝယ္ပါ့မယ္...မ...ပဲေနခဲ့ပါ...''

''အင္း...ၾကည့္ေနမယ္အာ့ဆို...''

''ဟုတ္ဟုတ္...''

ဇာတ္ကားျပရန္ မိနစ္၂၀ေလာက္ လိုေသးသည္မို႔ ႐ုံေ႐ွ႕ခုံတန္းတြင္ ခဏထိုင္ေနမိၾကျခင္းရယ္.....
ၾကည့္ဖို႔ေရြးထားသည့္ ဇာတ္ကားကေတာ့ အဂၤလိပ္သရဲကားတဲ့.... အႀကိဳက္ေတာ့မတူ..... သူမေလးၾကည့္ခ်င္ေနပုံ ေပၚလို႔သာ ေရြးခဲ့မိျခင္းရယ္..... မလွမ္းမကမ္းမွ ျမင္ေနရ မုန္႔ဆိုင္ဆီသြားေနပါေသာ ကြၽန္မရဲ႕ ခ်စ္သူေတာ္ ေကာင္မေလးဆီသာ ေငးေနရင္း.....

''ဟာ...မွဴး...''

''အယ္...ေဇာ္ထက္တို႔ ဟယ္ စုံလွခ်ည္လား...''

အတန္းထဲက သူငယ္ခ်င္းတစ္စုႏွင့္ အမွတ္မထင္ဆုံၾကရင္းမွ စကားလက္စုံက်မိၾကရင္း.....

''ေနပါဦး တစ္ေယာက္တည္းလား...''

''မဟုတ္ဘူးဟ... ငါ နင့္တို႔ေျပာျပဖူးတဲ့ ငါ့ရဲ႕ ခ်စ္သူေလးပါတယ္ဟဲ့...''

''အိုက္...Con conပါဟာ...''

ေျပာရင္း လက္ကမ္းလာေသာ ေဇာ္ထက္ဆီ လက္ကမ္းေပးရင္း ဝမ္းေျမာက္မႈအား သေဘာတက်ပင္ လက္ခံေပးမိလိုက္ေသး.....

''မိတ္ဆက္မေပးေတာ့ဘူးလား...''

သူ႔စကားၾကားေတာ့ လွမ္းၾကည့္ေနမယ္ဆိုေသာ မ..ဆီ သတိတရ လွမ္းၾကည့္မိမွ တစ္ကယ္ပင္ လွမ္းၾကည့္ေနေလၿပီ.....

''ဟဲ့...ေနပါဦးဟ ေနာက္မွ ေအးေဆးေပါ့... မေျပာမဆိုနဲ႔က် မလုပ္ခ်င္ဘူး...မ..ကို ေမးၾကည့္ပါဦးမယ္ေနာ္...''

''အမေလး...ေအးပါဟယ္ တိုေနလိုက္တာ ၿပီးေရာ ၿပီးေရာ...''

''ဒါနဲ႔ နင္တို႔က အခုဘယ္လဲ...''

''မုန္႔သြားစားၾကမို႔ေလ...''

''ေအးပါ သြားၾက သြားၾက ေနာက္ေခါက္မွ ဆုံၾကတာေပါ့ေနာ့ အေစာပါေခၚခဲ့မယ္ အဲ့က်...''

Love and MeDonde viven las historias. Descúbrelo ahora