*Zawgyi#
...................မ်က္မွန္ဝိုင္းေလးေအာက္ တစ္စုံတစ္ခုအေပၚ အျမဲအာ႐ုံက်ရင္း ၿငိမ္ေနတတ္ေသာ ထိုအျပဳမူေလးေတြက တစ္ဆင့္ ငါ့ႏွလုံးသားကို လႈပ္ခါေစခဲ့.....
မေသခ်ာ မေရရာမႈေတြထဲ ဒီအေျခေနလည္း ပ်က္စီးမွာ ေၾကာက္လို႔ ေမ်ွာခ်ေနခဲ့မိတဲ့ ခံစားခ်က္ေတြကေတာ့ တစစနဲ႔ ဖြဲမီးလိုရဲေနခဲ့ရတာေတာ့ အမွန္..... တစ္ကယ္ပဲ မသိခဲ့တာလား မသိႏိုင္ခဲ့တာလား သိရက္နဲ႔မ်ား လ်စ္လ်ဴ႐ႈခဲ့ေလသလား.....အဲ့ဒီ ခပ္လွလွ အျပံဳးေလးေတြကို ျဖစ္ေစဖို႔ အဲ့ဒီ အခ်စ္ဦးဆိုတဲ့ တီခ်ယ္ကပဲ ဖန္တီးႏိုင္စြမ္း႐ွိခဲ့သည္လား.....မနာလို လိုက္တာ ကံရယ္.....
''ဟုတ္ကဲ့ပါ...စိတ္ခ်မယ္ေနာ္...အြန္း ၿပီးေရာ ၿပီးေရာ...''
''ဟာ...လြန္း ဘယ္တုန္းတည္းက ေနာက္ေရာက္ေနတုန္း...''
ဝရံတာအေ႐ွ႕ဘက္လွည့္ကာ ဖုန္းေျပာၿပီးသည္ႏွင့္ အေနာက္တြင္ ရပ္ကာ လက္ပိုက္ၾကည့္လာေနေသာ လြန္း...ေၾကာင့္ နည္းနည္းပင္ လန္႔သြားမိသေယာင္မို႔.....
''ဟင္...မ်က္ႏွာလည္း မေကာင္းပါလား... ဘာျဖစ္ေနလဲ ေနေရာင္ေကာင္းရဲ႕လား...''
အေမးနဲ႔အတူ နဖူးေပၚေရာက္လာေသာ ခပ္ေႏြးေႏြး လက္ေလးအား ျပန္ဆြဲယူရင္း.....
''ေကာင္းပါတယ္...ေပ်ာ္ေနပုံပဲ ဖုန္းထဲလူက ေတာ္ေတာ္ အေရးပါတာမ်ားလား...''
လြန္းအေမးအား မ်က္လႊာေလး ေအာက္ခ်ရင္းသာ ခပ္ယဲ့ယဲ့ ျပဳံးလ်ွက္.....
''အင္း...နည္းနည္းပါ...''
''ဟင္...''
''ေတာ္ၿပီ အဲ့အေၾကာင္း မေျပာခ်င္ေတာ့ဘူး.... ညက သိပ္အိပ္မေပ်ာ္ဘူး ခု နည္းနည္း အိပ္ခ်င္လာလို႔ ခဏေလာက္ သြားေမွးဦးမယ္....''
ေျပာရင္း ထြက္သြားေသာ အဲ့ေက်ာျပင္ေလးကိုသာ ထုံးစံအတိုင္း ေငးေမာက်န္ခဲ့ရလ်ွက္.....
ငါ ဘာဆက္လုပ္ရေတာ့မလဲ..... သူမေပ်ာ္ရႊင္မႈကိုပဲ ၾကည့္ၿပီး အဆုံးစြန္ထိ ရဲရင့္လိုက္ရမလား....ကိုယ့္ အတၱကိုသာ ၾကည့္ရင္း အဆုံးစြန္ထိ ေပါက္ကြဲလိုက္ရမလား..... သူမကေရာ..... သူမကေရာ လက္ခံႏိုင္ပါ့မလား...