Zoraki Gelin

83K 484 28
                                    

         Su, zeki, güzel, asil ve başarılı bir kızdı. En büyük hayali kendi ayakları üzerinde durabilen bağımsız bir kadın olmaktı. Evlenmeyi aklının ucundan geçirmiyordu. Ancak ailesinin onun için çok farklı planları vardı, kaderin de öyle... Altın çocukla iyi kızın macerasına hazır mısınız?

Su, ülkesi Krantera'nın başkenti olan Ardona'da yaşıyordu. Ardona'nın soylu ailelerinden Marasların kızı olan Su, 18 yaşına yeni girmişti. Siyah dalgalı saçları ve kömür karası gözleri vardı. Çoğunlukla asil ailelerin kızlarının gittiği ülkenin en iyi kolejinden 1, olarak mezun oluyordu ve hayali üniversitede hukuk okuyup kendi ayaklarının üzerinde durabilen bir genç kadın olmaktı . Ailesininse çok farklı fikirleri vardı....

          Azra, Su'nun en yakın arkadaşı ayni zamanda da Ardona'nın en zengin ve soylu ailelerinden olan Kastanların kızıdır. Sarı saçları ve ela gözleriyle güzel bir kızdı.  Azra'nın 4 yaş büyük Selim isimli bir abisi vardı. Selim, sarı saçlı yeşil gözlü, hafif kaslı ve oldukça yakışıklıydı. Selim, yıllardır şehir dışındaki bir üniversitede yoğun bir eğitim görüyordu. Mezun olup eve döndüğü zaman ailesi ilk iş olarak ona uygun bir gelin adayı aramaya başlar, mükemmel adayı uzakta aramalarına gerek var mıdır dersiniz?

Zoraki Gelin (Durduruldu)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin