10. Bölüm "Sen küçüksün ölemezsin"

86 4 0
                                    

Herkese merhaba yazmaya başladığım saat 13:02 şarkı bittikçe tekrar açın lütfen.
***
Amine kapıyı açmış karşısındaki Nuriye halayı görünce şok geçirmişti.

"Amine kim geldi"

"Nuriye hanım"

Emir aldığı cevaba şaşırmıştı. Murat ise öfkelenmişti nasıl yüz buluyordu bu eve dönmeye onun yüzünden Amine canına kasdetmişti. Emir koşarak kapıya geldi.

"Ne istiyorsun hala"

"Oooo yeğenim insan halasını görünce böyle mi tepki verir"

Nuriye hala Emir'i iterek içeri girdi. Bu neydi şimdi Emir halasının sınırları olmadığını biliyordu ama bu kadar yüzsüz olduğunu bilmiyordu. Bir insan kovulduğu bir eve nasıl hangi yüzle geri dönerdi. Halasının gururudamı yoktu?

"Merak etmeyin bir iki gün kalıp gideceğim"

Bu cevap Murat'ı memnun etmişti. Emir ise halasına karşı olan bütün saygısını zaten kaybetmişti. Emir bir anda başını tuttu.

"Ahh..."

"Emir ne oldu"

"Bir şey yok migren arada oluyor"

Emir'in bu hareketi herkesi korkutmuştu. Murat şüpheci bir şekilde Emir'i süzdü.

"Emir senin migrenin mi var?"

"Lafın gelişi söyledim abi bildiğin baş ağrısı işte bir tane ağrı kesici hap yutarım geçer"

Amine çokta umursamamıştı ne de olsa baş ağrısı en fazla ne olabilşr ki? Nuriye hala her zamanki gibi lafını esirgemedi

"Eeee tabi böyle ne olduğu belli olmayan bir kızın yemeğini yerse böyle olur"

Bu da neydi şimdi Nuriye hala sırf Amine'yi gıcık etmek için saçmada olsa her fırsatta laf sokmaya çalışıyor. Bu da Amine'yi iyice sinir ediyordu. Emir en sonunda lafa girdi.

"Amine sen benimle odaya gel"

Amine Emir'in peşinden merdivenlerden çıktı. Emir kendisini yatağa attı bir yandan da sızlanıyordu.

"Ahh... başım"

Amine endişeleniyordu odadan dışarı çıkıp mutfaktaki Hanife'nin yanına gitti

"Hanife abla sende ağrı kesici hap varmı?"

"Be yapacaksın Amine? Hamilelerin ilaç kullanması yasak bilmiyor musun?"

"Kendim için değil Emir için baş ağrısı iyice arttı"

"Hayırdır inşallah Emir'in acı eşiği çok yüksektir"

"Nereden biliyorsun"

"Amine ben tam on bir yıldır bu evin geliniyim. Emir'i ne hallerde gördüm bilemezsin o nedenle acı eşiğinin yüksek olduğunu biliyorum neyse ben gşdip ağrı kesici ilaç getireyim"

Hanife mutfaktan çıktı yaklaşık beş dakika sonra. Hanife elinde ilaçla geldi Amine'de bir bardağa su doldurup ağrı kesiciyi su ile beraber. Emir'in yanına götürdü.

"Emir hadi kalk ilaç getirdim"

Emir biraz doğruldu ilacı içti ve kafasını kaldırdığı yere koydu. Amine elindeki boş bardağı mutfağa indirmek için dışarı çıkarken. Nuriye hala Murat ve Hanife'yi dışarı çıkarken gördü

"Hayırdır Murat abi nereye gidiyorsunuz"

Murat daha bir şey demeden Hanife atıldı

"Kız kardeşim doğum yapmış bizde şimdi haber aldık Eymen'e göz kulak olabilir misin?"

Amine Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin