"I am sorry Soobin but I have to go, " kata Arfa. Dia melepaskan tangan Soobin perlahan- lahan. Minggu ini merupakan minggu terakhir sebelum Arfa berangkat pulang ke Malaysia. "I am gonna miss you sweetheart, " kata Soobin. Air mata Arfa mengalir perlahan- lahan membasahi pipinya. Arfa menghulurkan sehelai skarf kepada Soobin. "Keep this. Don't forget me, " kata Arfa kemudian pergi meninggalkan Soobin.
Air mata Arfa tidak berhenti mengalir. Arfa mengemas segala barang- barangnya untuk pulang ke Malaysia. Selama 3 tahun, banyak memorinya bersama Soobin semasa belajar di Korea. Arfa tersenyum melihat gambar- gambarnya bersama Soobin. "I am gonna miss you chagiya. Love you, " Arfa menyimpan gambar- gambar tersebut di dalam dompetnya.
Hari ini merupakan hari terakhir sebelum Arfa pulang ke Malaysia. Dia berjumpa dengan rakan- rakannya buat kali yang terakhir. "Why don't you stay here for a while ? " Soal Da eun. Arfa hanya tergelak kecil. Dia cuba untuk menahan air matanya. "I can't... Cause I want to meet my family. I will come to see you next time okay ? " Kata Arfa. Da eun hanya mengangguk. Dia memeluk Arfa erat. Tiba- tiba, Soobin datang ke arah Arfa. Arfa memandang ke arah Soobin. Dia tidak sanggup meninggalkan Soobin. Kali ini dia tidak dapat menahan air matanya. "Keep this, " Arfa mengeluarkan sesuatu dari dompetnya. "So cute sweetheart. I am gonna miss you, " kata Soobin. "Me too, " kata Arfa. "Da eun- ah, please take care Soobin for me, " kata Arfa. Dia mengelap air matanya. "Hahaha okay Arfa, " Da eun tergelak kecil. Dia mula menangis teresak- esak. "Saranghae chagiya, " Arfa melambai ke arah Soobin dan Da eun. "Saranghae sweetheart, "
Hi guys, i hope you guys enjoy with my story. I want to say sorry kalau ada language mistake... Sorry jugak klau cerita ni buat you guys rasa cheesy jugak. You guys boleh comment klau pembetulan maybe i boleh improve lagi. Thank you for your support 😘 Enjoyyy <3
YOU ARE READING
My Husband Is A Mafia
RomanceSiapa sangka seorang lelaki yang lemah lembut itu sebenarnya seorang pembunuh bersiri. Siapa sangka seorang lelaki yang menyayangi isterinya itu sebenarnya seorang pemilik pasaran gelap yang diburu. Arfa masih tertanya- tanya siapa sebenarnya lelaki...