🌹 Chapter 7 : PENTHOUSE 🔪

398 16 1
                                    

Hubungan antar Faris dengan Arfa semakin rapat. Mereka sering meluangkan masa bersama berbanding sebelumnya. Hari ini merupakan hari terakhir mereka berdua di Malaysia sebelum berpindah ke Seoul. Arfa meletakkan anak patung beruangnya ke dalam kereta. "Nak bawa juga ke ni ? " Soal Faris sambil menunjukkan jarinya telunjuknya ke arah patung tersebut. "Yup ! " Faris hanya mengangguk.

Akhirnya, Arfa dan Faris tiba di lapangan terbang. Mereka berdua telah berjumpa dengan keluarga mereka sebelum berpindah ke Seoul. Faris dan Arfa masuk ke dalam pesawat. "Awak duduk sini, " kata Faris. Arfa sebenarnya tidak suka duduk di tepi tingkap kerana takut akan ketinggian. Dia cuba untuk tidak memandang ke luar tingkap. Arfa memeluk anak patung beruangnya dengan erat. Dia juga telah menggenggam erat tangan Faris. Faris memandang ke arah Arfa. "Hey, are you okay ? " Soal Faris. Arfa memeluk lengan Faris. Ini bukanlah kali pertama Arfa menaiki pesawat tetapi ini kali pertama dia duduk di tepi tingkap. Arfa cuba untuk melelapkan matanya. Dia tertidur di atas bahu Faris. Faris hanya tersenyum melihat Arfa kemudian mencium pipi isterinya.

"I am sorry but this is not the right time, "

Setelah beberapa jam akhirnya mereka berdua tiba di Seoul. Faris mengejut Arfa perlahan- lahan, "Arfa, bangun sayang. Kita dah sampai, " kata Faris. Arfa bangun dari tidur. Dia melihat tangannya memeluk lengan Faris. Arfa segera melepaskan tangannya daripada lengan Faris. Faris hanya tergelak kecil. "Let's go ? " Faris memimpin tangan isterinya.

Faris menunggu ketibaan pemandu peribadinya tiba. "Tu teksi, " Arfa menunjuk ada sebuah teksi sedang menunggu penumpang. Faris menggelengkan kepalanya. "Waiting for our driver, " kata Faris. "Mwo ? Driver ? " Arfa berasa terkejut. Beberapa minit kemudian, sebuah kereta mewah datang ke arah mereka berdua. Seorang lelaki berusia 30 an keluar dari kereta tersebut. Dia membuka pintu untuk Arfa dan Faris. "Jom, " Faris memimpin tangan Arfa. Mereka berdua masuk ke dalam kereta kemudian menuju ke rumah.

"Kita dah sampai, " kata Faris. Arfa melihat sebuah rumah yang agak besar dan mewah berada di hadapannya.

"Biar betul dia ni ? Penthouse?!"

Arfa masuk ke dalam rumah tersebut. Dia melihat ada dua orang wanita datang ke arahnya untuk menyambut ketibaan mereka berdua. "Selamat datang, miss Arfa, " kata salah seorang daripada wanita itu. "Macam mana awak tahu nama saya ? " Soal Arfa. "Mestilah kami tahu. Miss kan isteri boss kami Sir Faris, " kata wanita itu. Mereka berdua menundukkan kepala ke arah Faris. "Ini maid kita, Kak Irma dengan Kak Hanis, " kata Faris. Faris kemudian membawa Arfa ke bilik utama. "This is our room, " kata Faris. Bilik itu sangat besar dan mewah. Arfa melihat sekeliling bilik tersebut.

🔪🔪🔪🔪❤️❤️❤️❤️❤️🔪🔪🔪🔪

"You're back. I miss you. You're mine chagiya..."

My Husband Is A MafiaWhere stories live. Discover now