EPILOGUE

497 16 1
                                    

"Dah sampai ke ? " Soal Arfa. "Belum lagi. Sikit lagi, " kata Faris. Faris memimpin tangan Arfa kemudian berhenti di sebuah meja. "Okey dah sampai, " kata Faris. Dia membuka ikatan di mata Arfa. "Surprise ! " Faris menarik kerusi untuk Arfa. "Gomawo yeobo, " kata Arfa. Faris duduk di hadapan Arfa. "Wow ! Cantiknya, " kata Arfa. Arfa melihat dia berada di atas sebuah menara yang tinggi. Arfa dapat melihat seluruh bandar Seoul dari situ.

Mereka berdua menikmati makan malam bersama. "Arfa, " Arfa memandang ke arah Faris. "Yes yeobo ? " "Saya ada benda nak bagitahu Arfa, " kata Faris. "Apa dia ? " Soal Arfa. "Saya ada kerja baru sekarang, " kata Faris. "Hmm ? " "It's a new business, " kata Faris. "Ouh i see, "

Faris membawa Arfa berjalan- jalan di Namsan Park. Mereka melihat pemandangan di situ sangat cantik. "It's so beautiful Faris, " kata Arfa. "I know you like it, " kata Faris. "Arfa, " "Hm ? " Arfa memandang ke arah Faris. "Janji dengan saya awak akan sentiasa dengan saya, " kata Faris. "Okay I promise, " kata Arfa. Faris memeluk Arfa. Arfa berasa sangat gembira dan bahagia bersama Faris.

"Saranghae chagiya, "
"Saranghae yeobo, "

-THE END-



How was the story ? Okay ke cliche ? I hope you guys suka dengan cerita ni ! I akan cuba improve lagi my writing in the future. Okeee bye <3

My Husband Is A MafiaWhere stories live. Discover now