Part-1

852 32 5
                                    

ChaeyoungဟာJYP universeမှာတက်ရောက်နေတဲ့နောက်ဆုံးနှစ်ကျောင်းသူတစ်ယောက်ဖြစ်တယ်..သူရဲ့သူငယ်ချင်းတွေနဲ့သူဟာကျောင်းမှာpopularဖြစ်သလိုဘယ်သူနဲ့မှလဲရောရောထွေးထွေးသိပ်မနေတတ်ပေTwice အဖွဲ့ကလွဲလို့ပေါ့..chaeyoungကချမ်းသာတာရယ်girl crush typeရယ်ကြောင့်ကောင်လေးရောကောင်မလေးတွေပါကြွေကြတယ်..chaeyoungကသူ့အမေနဲ့တူတူနေပေမယ့်သူ့အမေကbusiness womenဆိုတော့သူနဲ့အတူတော့ကြာကြာမနေဖြစ်ဘူးဒါပေမယ့်တစ်ယောက်နဲ့တစ်ယောက်ကအရမ်းချစ်ကြတယ်..chaeyoungကအနိုင်ကျင့်တာတို့မကောင်းတာတစ်ခုခုဆိုဝင်ကူညီတတ်တယ်..သူ့ရဲ့twice အဖွဲ့ဝင်ထဲမှာjihyo.nayeon.jeongyeon.
momo.
sana.dahyun.tzuyu.

Tzuyuနဲ့dahyunကအငယ်တွေတူတူမလို့နည်းနည်းနီးနီးကပ်ကပ်နေကြတယ်..
ကျန်တဲ့၄ယောက်ကတော့သူနဲ့နညး်နည်းအသက်ကွာတာကြောင့်unnieလို့တော့ထည့်ခေါ်တယ်..သူတို့အဖွဲ့ကTW group (twice group)လို့သုံးနှုန်းကြလေသည်.

Chaeyoung
Chaeyoungလည်းပုံမှန်နေ့တွေလိုဘဲအိပ်ယာကနေစောစောနိုးလာခဲ့သည်..သူရဲ့ကျောင်းနောက်ဆုံးနှစ်ကိုတက်တာခုမှတစ်လပင်မပြည့်သေးပေ..
လေးနှစ်တက်ရတဲ့ကျောင်းမှာသုံးနှစ်ပြီးသွားပေမယ့်တစ်နေ့နဲ့တစ်နေ့ပုံစံတူတွေနဲ့chaeyoungဘဝကအနည်းငယ်ပျင်းဖို့ကောင်းပေမယ့်ပုံမှန်လိုပင်..ကျောင်းသွားဖို့ရေချိုးအဝတ်စားလဲပြီးမနက်စာစားလိုက်သည်..
Chaeyoung-"morning mom"
Chaeyoung's mom-"babyလေးနိုးပြီလား..ကျောင်းတော့မနောက်ကျတတ်ပါလား"
Chaeyoung-"နောက်ကျနေရင်ဆရာတွေပြောတာခံရနိုင်တယ်လေ"
Chaeyoungမနက်စာကိုစားနေရင်းသူ့အမေနဲ့စကားစမြည်ပြောပြီးကျောင်းကိုသူ့ကားနဲ့ထွက်လာခဲ့သည်..အိမ်နဲ့အရမ်းမဝေးပေမယ့်20မိနစ်လောက်မောင်းရတာကြောင့်သူစောစောထွက်လေ့ရှိတယ်..ဒီလိုနဲ့ကျောင်းနားကိုရောက်တော့ကျောင်းပေါက်ဝကိုကွေ့မယ်လုပ်တော့ကားရှေ့ကိုကောင်မလေးတစ်ယောက်ရောက်လာတာကြောင့်သူဘရိတ်ကိုအချိန်မှီအုပ်လိုက်ခဲ့သည်..ကောက်မလေးကမျက်မှန်အထူနဲ့ဆံပင်ကိုလဲရှုပ်နေအောင်ထုံးထားတဲ့ပုံလေးနဲ့စာဂျပိုးပုံလေပါ..chaeyoungကားထဲကနေကြည့်လိုက်တော့ကောင်မလေးကခါးလေးကိုင်းပြီးတောင်းပန်ကြောင်းပြောပြီးသူရဲ့လမ်းကိုသူသွားလိုက်လေသည်..chaeyoungလဲသူ့ခေါင်းလေးကိုအနည်းငယ်ရမ်းလိုက်ပြီးဆက်ပြီးကားပါကင်နေရာကိုမောင်းလာခဲ့သည်..ပါကင်ထိုးပြီးတော့သူ့ရဲ့လွယ်အိတ်နဲ့အတူကားအပြင်ထွက်လာပြီးကျောင်းအခန်းဆီလျှောက်မယ်အလုပ်သူ့နာမည်ကိုတစ်စုံတစ်ယောက်ခေါ်လိုက်တာကြောင့်လှည့်ကြည့်လိုက်သည်..
Nayeon-"hey...chaeyoung!! "
Chaeyoungဆီအပြေးရောက်လာပြီးဖက်လိုက်ပြီးပြောလိုက်လေသည်သူ့နောက်မှာjeongyeon နဲ့jihyoလဲပါလာတာကြောင့်..
Jeongyeon-"nayeonသူ့ကိုလွှတ်လိုက်ပါအုံးဟိုကသေသွားအုံးမယ်"
Nayeonလည်းchaeyoungကိုဖက်တာကလွှတ်လိုက်ပြီးjeongyeonကိုမျက်စောင်းထိုးကြည့်နေလိုက်သည်..
Chaeyoung-"ကျေးဇူးပါjeongyeon unnie "
Jeongyeon-"ရပါတယ်"
Nayeon-"ဘာလို့သူ့ကိုကျေးဇူးတင်နေတာလဲသူကအရူးကို"
Jeongyeon-"ဟယ်ဘာမှလဲမလုပ်ဘဲဘလိုင်းကြီးပါလား?"
Jihyo-"ကဲကဲတော်ပြီတော်ပြီ..ကလေးတွေကြနေတာဘဲ"
Jeongyeon-"သူပေါ့အကြီးဆုံးဖြစ်ပြီး"
Nayeon-"နင်လဲအကြီးဘဲလေနင်ကမှအမေလေ!"
Chaeyoung-"ဒါနဲ့တခြားလူတွေရောရောက်ပြီလား?"
Jihyo-"Omm..အခန်းမှာတောင်ရောက်နေကြပြီ"
Nayeon- "သွားရအောင်"
Jeongyeon-"မသွားလို့"
Chaeyoung-"လာပါကလေးကြီးတွေရယ်"
သူတို့လေးယောက်ပြောပြောဆိုဆိုနဲ့သူတို့အခန်းဆီလျှောက်လာခဲ့လေသည်..
လျှောက်လမ်းရောက်တော့chaeyoungဆီကောင်မလေးနှစ်ယောက်အပြေးလေးရောက်လာပြီးစာရွက်လေးကိုထိုးပေးပြီး..
Girl1-"စီနီယာ..ဒါလေး...လက်ခံပေးပါ"
Girl2-"ဒါလေးရော..."
Chaeyoungရုပ်ကိုတည်လိုက်ပြီး..
Chaeyoung-"မင်းတို့ကဘယ်နှစ်ကလဲ?"
Girl 2-"ပထ..ပထမနှစ်ကပါ"
Chaeyoung-"ခုမှကလေးတွေဘဲရှိတာကိုစာဘဲကြိုးစားပါနောက်ပြီးငါဒါမျိုးတွေစိတ်မဝင်စားလို့နောက်လဲမပေးပါနဲ့"
Girl1-"ah..nae..တောင်းပန်ပါတယ်"
ကောင်မလေးနှစ်ယောက်မျက်နှာငယ်လေးနဲ့ထွက်သွားတော့..
Nayeon- "ကလေးတွေစိတ်မကောင်းဖြစ်သွားမှာဘဲ"
Jeongyeon-"ငါလက်ခံပေးလိုက်ရမလား?"
Nayeon- "လက်ခံချင်နေရင်လှမ်းခေါ်လိုက်ပါလား!"
Nayeonလည်းchaeyoungကိုအခန်းကိုဆွဲခေါ်ပြီးနောက်ဆုံးအမြင့်တန်းကသူတို့ထိုင်နေကြခုံကိုသွားထိုင်လိုက်သည်..jeongyeonနဲ့jihyoလဲနောက်ကလိုက်လာခဲ့ကြသည်..
Sana-"hay morning guys"
Chaeyoung-"morning unnie "
Tzuyu-"chaeyoung မနေ့ကအိမ်စာလုပ်ပြီးပြီလား?"
Chaeyoung-"Omm"
Dahyun-"ငါတို့အဖွဲ့ကအကုန်လုပ်ပြီးလို့တော်သေးတာပေါ့"
Momo-"ဒါနဲ့ခုနေ့ကျောင်းသူအသစ်ရောက်မယ်တဲ့တို့အတန်းကို"
Nayeon- "ဟင်နင်ကဘယ်လိုသိလဲ?"
Momo-"ခုနကဟိုနားကကောင်မလေးတွေနဲ့မုန့်ထိုင်စားတုန်းက"
Jeongyeon-"မုန့်သွားစားလို့သိလာတာဘဲ"
Jihyo- "ငါလဲကြားမိတယ်..ဒါပေမယ့်နောက်ဆုံးနှစ်မှဆိုတစ်ခုခုကြောင့်ဖြစ်လောက်တယ်"
Sana- "သူလဲဂျပန်ဘဲတဲ့ကိုရီးယားစကားပြောတတ်တယ်"
Dahyun-"အဖော်ရတော့မယ်ပေါ့"
Chaeyoung-"တခြားသူကိုအဖွဲ့ထဲထည့်မလို့လား!?dahyun unnie? "
Dahyun-"မဟုတ်..မဟုတ်ပါဘူးငါကဒီတိုင်း...ဂျပန်နှစ်ယောက်ကိုပြောပြတာ"
Jihyo-"chaeyoungကအဖွဲ့ထဲတခြားသူမထည့်တာငါတို့ကိုချစ်မဝလို့ထင်တယ်"
Nayeon- "ariiguu..chaeyoungလေးကချစ်ဖို့ကောင်းလိုက်တာ"chaeyoungရဲ့ပါးလေးကိုဖစ်ကာပြောနေလေသည်.
Tzuyu-"chaeyoungအစားရင်လေးတယ်"
Chaeyoung-"Omm tzuyuရေ"
Chaeyoungတို့6ယောက်ကတစ်တန်းထဲထိုင်ပေမယ့်nayeonကတော့ဆရာ
မလာမချင်းchaeyoungအနားကမသွားပေ..ခနနေတော့ဆရာဝင်လာတာမလို့သူတို့နေရာမှာထိုင်လိုက်ကြသည်..
Chaeyoungတို့6ယောက်ကတစ်တန်း..sanaနဲ့momoကရှေ့တစ်တန်းမှာပေါ့..
Teacher-"အားလုံးmorningပါ"
All-"nae ..morning teacher "
Teacher-"ကဲဒါဆိုခုနေ့နောက်သင်ခန်းစာတစ်ခုကိုတက်မယ်နော်မနေ့ကအိမ်စာတွေကပြီးရင်လာထပ်ပေးကြပါ"
All-"nae!"
...-"teacher? "
Teacherကတံခါးအပြင်ဘက်လေးကြည့်လိုက်တော့ကောင်မလေးတစ်ယောက်တံခါးမှာရပ်နေလေသည်ကြည့်ရတာကျောင်းသူအသစ်ဖြစ်မည်..
Teacher-"ဝင်လာခဲ့ပါ"
ကောင်မလေးဝင်လာခဲ့ပြီး..
...-"ဟို..ကျောင်းသူသစ်ပါteacher "
Teacher-"ခုနေ့ကျောင်းသူအသစ်ရောက်တယ်နောက်ဆုံးနှစ်မှပြောင်းလာတာမလို့ဂရုစိုက်ပေးလိုက်ပါ"
Student -"စာအရမ်းကြိုးစားလို့ပြောင်းပေးလိုက်တာထင်တယ်"
All-"hahaha"
Teacher-"သူများစာကြိုးစားတာကိုရယ်ရတယ်ထင်နေလို့လား?"
တစ်ခန်းလုံးငြိမ်သွားတော့..
Teacher-"ကဲမိတ်ဆက်ပေးပါ"
....-"Nae..အားလုံးတွေ့ရတာ..ဝမ်းသာပါတယ်..ကျမနာမည်ကminaပါ..ဂျပန်ကလာတာပါ..ကူညီပေးကြပါအုံး"
Teacher-"ကဲကောင်းပါပြီminaထိုင်ခုံကိုသွားလိုက်ပါ...sanaနဲ့momoဒီဘက်တိုးပေးလိုက်ပါအစွန်ဆုံးကchaeyoungရဲ့ရှေ့မှာထိုင်လိုက်နော်"
Minaလဲလှေကားလေးတိုင်းတက်သွားပြီးchaeyoungရဲ့ရှေ့ဘက်ကထိုင်ခုံမှာထိုင်လိုက်သည်..
Sana-"hi..ငါကsanaပါသူကmomo"
Mina-"nae"
Chaeyoungလည်းsanaနဲ့momoကိုဘာမှမပြောပေနဲ့တခြားတစိမ်းတစ်ယောက်ကိုပြောနေတာမလို့သိပ်တော့မကြိုက်ပေ...chaeyoungလဲစာသင်နေရင်းခနနေတော့ထိုင်ခုံမှာမှောက်အိပ်လိုက်သည်..အိပ်ပျော်ခါနီးတော့..
Minaကသူ့ရဲ့ကျောဘက်ကိုchaeyoungရဲ့ဆန့်ထားတဲ့လက်တစ်ဖက်ကလာထိနေတာကြောင့်နောက်ဖက်ကိုအနည်းငယ်လှည့်လိုက်ပြီးchaeyoungရဲ့ဘေးမှာရှိနေတဲ့tzuyuကိုကြည့်လိုက်ပြီး
Mina- "မင်းသူငယ်ချင်းရဲ့လက်လေးနောက်ဆုတ်ပေးဖို့ပြောပေးပါလားငါစာသေချာလုပ်မရလို့"
Tzuyu-"hmm?သူအိပ်နေရင်သိပ်မပြောရဲလို့"
Minaသက်ပြင်းချလိုက်ပြီးchaeyoungရဲ့လက်ကိုပုတ်လိုက်ပြီး
Mina- "ဒီမှာနည်းနည်းလောက်ရွှေ့ပေးလို့ရမလားရှင့်..စာလေးလုပ်မရလို့"
Chaeyoungအိပ်ချင်မူးတူးနဲ့minaကိုကြည့်လိုက်ပြီးစကားမာမာနဲ့ပြောတာမဟုတ်လို့သူ့ရဲ့လက်လေးကိုရုတ်ပေးလိုက်လေသည်.သူ့ရဲ့အဖွဲ့ကတော့chaeyoungဒေါသမထွက်တာကြောင့်နည်းနည်းအံ့ဩမိလေသည်.
ဒီလိုနဲ့မနက်ပိုင်းသင်ခန်းစာချိန်ပြီးဆုံးသွားလေသည်.
Jihyo- "chaeyoung?နေ့လည်စာသွားစားရအောင်အတန်းပြီးပြီ"အိပ်နေတဲ့chaeyoungကိုနှိုးလိုက်တော့

Flavor of our loveWhere stories live. Discover now