Part-20

207 20 0
                                    


Tzuyuတစ်ယောက်အတွေးတွေရပ်တန့့်သွားအောင်ဖုန်းဝင်လာခဲ့လေသည်.နောက်ကြောင်းပြန်တွေးနေတာကိုရပ်လိုက်ပြီးဆွဲကြိုးဗူးလေးကိုပိတ်ကာအံဆွဲထဲပြန်ထည့်ထားလိုက်၏.

ဖုန်းကိုင်ဖို့ယူကာကြည့်လိုက်လေတော့Sanaဆီကဖြစ်နေတော့tzuyuလဲသက်ပြင်းတစ်ချက်ချကာဖုန်းကိုင်လိုက်လေသည်.

Tzuyu-"hello sana unnie?"

bangchan-"hello tzuyu ssi..ကျနော်bangchanပါ"

tzuyu-"ahh..naeဘာကိစ္စရှိလို့ပါလဲ?"လို့လေသံတည်ကာမေးမိလေသည်.

Bangchan-"ခုsanaအရမ်းမူးနေပြီးtzuyuရဲ့အိမ်ရှေ့မှာကားရပ်ခိုင်းထားပြီးtzuyuဆီလာမယ်လုပ်နေလို့ပါ..အ့တာအပြင်ခနလာကြည့်ပေးပါအုံး"
bangchanလဲအရမ်းငယ်အားနာနေတဲ့လေသံပါတာကိုtzuyuရိပ်မိလေတော့

tzuyu-"ကောင်းပါပြီဒါဆိုကျမထွက်လာခဲ့ပါမယ်"

Bangchan-"nae"

Tzuyuဖုန်းချလိုက်ပြီးအပေါ်ထပ်လေးတစ်ထပ်ဝတ်လိုက်ကာအိမ်ပြင်ထွက်လာလိုက်လေသည်.ခြံစည်းရိုးရဲ့အပြင်ဘက်bangchanကားဘေးမှာရပ်စောင့်နေလေသည်.ဒီတော့ခြံတံခါးကိုဖွင့်ကာကားဆီရောက်လာလေ၏

Bangchan-"tzuyu...sanaကလုံးဝပြောမရဘူးဖြစ်နေတယ်"

Tzuyuလဲမူးနေရင်းကားထဲမှာထိုင်နေတဲ့sanaကိုကြည့်ကာ
tzuyu-"ရပါတယ်..သူဒီတိုင်းအိမ်ပြန်သွားလို့လဲမဖြစ်ဘူးလေကျမခေါ်ထားပြီးသူ့အိမ်ကိုလဲအကြောင်းကြားလိုက်ပါ့မယ်"

Bangchan-"မင်းအဆင်ပြေတယ်သလိုသာလုပ်ပါ"

tzuyu-"ဒါဆိုသူ့ကိုခေါ်လိုက်တော့မယ်"

bangchan-"သူ့ဆီကအရက်နံကိုသတိထားနော်အနံ့ကရရုံနဲ့တောင်မူးနိုင်တယ်"

Tzuyuလဲကားတံခါးကိုဖွင့်ကာsanaကိုပွေ့ချီဖို့ကပ်လိုက်တော့ပြောသလိုပင်အရက်နံ့အလွန်ပြင်းလွန်းတာကြောင့်tzuyuလဲနှာမွန်ပြီးအပြင်ဘက်လှည့်ကာချက်ချင်းနှာချေလိုက်တာbangchanမျက်နှာတည့်တည့်ဆီချေမိသွားလေတော့သည်.

Tzuyu-"ehh..sorry"

Bangchan-"ကျနော်ပြောခဲ့လိုက်တယ်လေ"လို့မျက်လုံးကိုမိှတ်ပြီးမျက်နှာကိုလက်နဲ့သုတ်ကာပြောလိုက်တယ်.

Flavor of our loveTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang