Part-7

244 14 0
                                    


Chaeyoung-"unnieရော..ဓာတ်ပုံရိုက်မလား?အရမ်းလှနေတော့လေ...ahh..ရှု.ရှုခင်းကလေ..သိတယ်မလား?"

Mina- "အင်းရှုခင်းကတော့လှနေတယ်ရိုက်ရမလား?"လို့ပြောရင်းရှေ့ဘက်လေးကိုကြည့်လိုက်လေသည်.
Chaeyoungကခုနကfancy store ဆိုင်ကဝယ်လာတဲ့ဓာတ်ပုံဖလင်တန်းထွက်တဲ့ကင်မရာလေးနဲ့minaရဲ့ဘေးဘက်ခြမ်းမျက်နှာပုံစံလေးကိုရိုက်လိုက်လေသည်.
Minaကကင်မရာရိုက်တဲ့အသံလေးကြားတော့chaeyoungဘက်ကိုကြည့်လိုက်ရင်းchaeyoungလဲပြုံးပြပြီးတန်းထွက်လာတဲ့ဖလင်လေးကိုထုတ်လိုက်ပြီးminaကိုပေးလိုက်လေသည်..

Mina-"ကောင်းသားဘဲ"လို့ရှုက်ရင်းအပြုံးလေးနဲ့ဓာတ်ပုံလေးကိုကြည့်ရင်းပြောလိုက်သည်.

Chaeyoung-"ဒါဆိုဓာတ်ပုံဆက်ရိုက်ပေးမယ်လေ"

Mina- "Omm"
ဒီလိုနဲ့ဓာတ်ပုံလေးတွေတူတူရိုက်လိုက်ကြလေသည်.
.....
Nayeonတို့ရဟတ်လုံးထဲမှာတော့တူတူစီးတဲ့momoနဲ့dahyunကတော့စထွက်တည်းကတူတူဖက်ပြီးအော်နေလို့jeongyeonတောင်ပြောမနိုင်ဘဲလွှတ်ထားလိုက်ရလေသည်.
..ဒီလိုနဲ့ရဟတ်လုံးစီးပြီးတော့မှောင်ပြီဆိုတော့ပန်းခြံဘက်ကိုလမ်းလျှောက်ထွက်လာကြလေသည်. မီးရောင်စုံနဲ့လှနေတဲ့ပန်းခြံပေမယ့်လူတွေအရမ်းမများဘဲအေးအေးဆေးဆေးနဲ့လမ်းလျှောက်လို့ကောင်းတဲ့အချိန်မျိုးဖြစ်နေလေတော့သူတို့လဲလျှောက်လာရင်း..
Nayeon- "ခုနေ့ပျော်ကြရဲ့လားကလေးတို့"
All- "nae"
Jeongyeon-"ပျော်ပင်မယ့်ဘေးမှာကလေးလိုကြီးပါနေတော့အဆင်မပြေဘူးပေါ့"
Nayeonကjeongyeonရဲ့လက်မောင်းကိုရိုက်လိုက်ပြီး
Nayeon- "သေချင်နေပြီလားနင်?!"
Jeongyeonကnayeonကိုဘာမှပြန်မပြောဘဲမျက်စောင်းလေးသာထိုးလိုက်လေသည်.

Chaeyoung-"ဒါနဲ့ဆောင်းဝင်တော့မှာလား?"

Dahyun- "hmmဘာလို့လဲ?"

Chaeyoung- "ခုရက်ပိုင်းချမ်းလာသလိုဘဲ"

Tzuyu- "နင်ကအေးတယ်လား?...ငါခြေထောက်တွေတောင်နွေးနေတာကို"

Chaeyoung- "ငါ့ကိုပုတယ်ဆိုပြီးနွေးတယ်ထင်နေတယ်ပေါ့လေyoda!!"

Jeongyeon-"ကျားလားကြောင်လားမသဲကွဲဘူးသူအော်ရင်"လို့အဖွဲ့ကြားအောင်ပြောလိုက်ပြီးchaeyoungနဲ့tzuyuတို့ကိုသူတို့အကုန်ကြည့်နေလိုက်ကြသည်..

Flavor of our loveWhere stories live. Discover now