Part-9

204 17 0
                                    

Chaeyoungကထိုင်ခုံကနေထပြီးminaရဲ့ဒီဘက်ကကုတင်အစွန်မှာထိုင်လိုက်သည်.Minaကိုပက်လက်အနေအထားဖြစ်အောင်ဖြေးဖြေးလှည့်လိုက်ပြီးနားထင် နားလေးကိုလက်မလေးနှစ်ဖက်နဲ့နှိပ်ပေးလိုက်လေသည်.

Chaeyoung- "ဒီလိုလုပ်ပေးရင်ခေါင်းကိုက်တာသက်သာသွားလိမ့်မယ်"

Minaလည်းအနည်းငယ်ခေါင်းညိမ့်ပြပြီးဖြေးဖြေးချင်းchaeyoungကိုကြည့်နေလိုက်သည်.ဒီလိုနဲ့ခနနေတော့မနေ့ကchaeyoungပြောခဲ့တာကိုစိတ်မဆိုးတော့ဘဲအားနာပြီးစိတ်ဆိုးပြေဖို့ဆုံးဖြစ်လိုက်လေသည်.

Mina- "chae"

Chaeyoung-"hmm?"

Mina- "မနေ့ကငါစိတ်ရှုပ်သွားလို့နင့်ကိုစကားအကောင်းမပြောဖြစ်တာပါ..ငါတောင်းပန်ပါတယ်"

Chaeyoung- "နားလည်ပါတယ်unnie..ဒါပေမယ့်ခုစိတ်ကြည်သွားပြီမလား?"

Mina- "Ommကြည်ပါတယ်"လို့အနည်းငယ်ပြုံးကာပြောလိုက်လေသည်.

Minaကchaeyoungကိုကြည့်နေရင်းသူတို့နှစ်ယောက်အကြည့်ဆုံသွားလေသည်.chaeyoungကminaရဲ့နားထင်နားကိုကိုင်ထားရင်းကနေပါးလေးဆီတဖြေးဖြေးကိုင်လိုက်ရင်းမျက်နှာနားလေးအနည်းငယ်ကပ်လာလေသည်.Minaလဲchaeyoungကပ်လာတာကြောင့်မျက်လုံးကိုမှိတ်လိုက်သည်.
ဒါပေမယ့်chaeyoungရဲ့ဖုန်းမြည်လာတာကြောင့်chaeyoung နဲ့minaလဲကြောင်သွားပြီးနဲ့chaeကကုတင်ကထလိုက်ပြီးသူ့အိတ်ကပ်ထဲကဖုန်းကိုထုတ်လိုက်လေတယ်.minaကတော့ဟိုဘက်ကိုလှည့်လိုက်ပြီးသူ့မျက်နှာကိုနဲ့လက်ဖဝါးနှစ်ဖက်နဲ့အုပ်လိုက်လေသည်.
Chaeyoung-"အဟမ်းအဟမ်း...jihyo unnieဖုန်းဆက်လို့ကိုင်လိုက်အုံးမယ်"
လည်ချောင်းရှင်းသလိုလုပ်ပြီးရှုက်ကိုးရှုက်ကန်းနဲ့ပြောလိုက်လေသည်.

Mina- "Aww..Omm Omm"
Minaလဲရှုက်ကိုးရှုက်ကန်းနဲ့ပဲပြန်ဖြေလိုက်လေသည်.

Chaeyoung-"hello unnie? "

(Jihyo- "hey chae ...ခုညclubကိုသွားမှာနင့်ကိုလာပြောတာ)on phone

Chaeyoung-" ommလာခဲ့မယ်လေ..နေရာကိုမက်ဆေ့ပို့လိုက်ပေါ့"

(Jihyo- "ommဟုတ်ပြီ..ဒါဆိုဒါဘဲနော်")on phone

Chaeyoung-" Oki bye"

Chaeyoungဖုန်းချလိုက်ပြီးဆိုဖာမှာထိုင်ကာ

Flavor of our loveTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang