Part-2

320 20 1
                                    


နောက်နေ့လဲမနက်ဘက်အချိန်တွေပြီးနေ့လည်စာစားပြီးတော့နေ့လည်ဘက်အတန်းစတော့...
Teacher-"လူစုံသားဘဲ..ဒါနဲ့minaဆိုတဲ့ကျောင်းသူသစ်ရော"
Sana- "nae?မသိမိပါဘူးဆရာ"
ဆရာကsanaကိုကြည့်မေးနေတာမလို့sanaလဲဒီလိုဖြေလိုက်လေသည်..
Teacher-"တစ်နေရာရာမှာသွားစရာရှိလို့ထင်တယ်..ဟုတ်ပြီဒါဆိုအတန်းစလိုက်ရအောင်နော်"
အတန်းစတော့
Chaeyoung-"teacher!အပြင်သွားပါရစေ"
Teacher-"ကောင်းပါပြီ"
Chaeyoungအခန်းပြင်ကိုထွက်လာပြီးအိမ်သာဘက်ကိုသွားတော့minaကိုကျောင်းသူတစ်ယောက်ကျောင်းသားနှစ်ယောက်နဲ့တူတူခေါင်မိုးထက်လှေကားကိုတက်သွားတာမြင်လိုက်သည်..
Chaeyoung- "အတန်းပြေးနေတာလားသူက!"သူ့ကိုယ်သူပြောပြီးခေါင်းလေးခါလိုက်ပြီးအိမ်သာသွားလိုက်သည်ခနနေအိမ်သာကထွက်လာတော့ဒီဆရာရဲ့အတန်းချိန်မတက်ချင်တော့တာမလို့ဆေးလိပ်သောက်ဖို့အတွက်ခေါင်မိုးထက်ကိုတက်လာခဲ့လိုက်သည်..
ခေါင်မိုးထက်ကိုဖွင့်ထွက်လိုက်တော့minaကမြေကြီးမှာထိုင်လျက်လဲနေပြီးကျောင်းသားတစ်ယောက်ကသူကိုရိုက်မယ်လုပ်နေတာကြောင့်chaeyoungအမြန်လာပြီးအ့ကောင်ရဲ့လက်ကိုဆွဲလှန်လိုက်လေသည်
Boy1-" ahhh..!"
Chaeyoung- "မိန်းကလေးတစ်ယောက်ကိုရိုက်ဖို့လုပ်နေတာလား?!"
လို့ဒေါသထွက်ပြောလိုက်ပြီးအ့ကျောင်းသားကိုထိုးလိုက်သည်သူ့အဖော်အထိုးခံရတော့ဘေးကကျောင်းသားကပါChaeyoungကိုထိုးဖို့လုပ်လိုက်သည်..chaeyoungလဲအ့ကျောင်းသားထိုးတာကိုရှောင်လိုက်ပြီးထိုကျောင်းသားကိုပါထိုးလိုက်သည်..ကျောင်းသားနှစ်ယောက်လဲအထိုးခံရတော့လန့်သွားပြီးပြေးဖို့လုပ်ကြသည်..
ကျောင်းသူ-"yah.. ပြန်လုပ်လေ!"
Chaeyoung-"နင်ပါအရိုက်မခံချင်ရင်ဒီကထွက်သွား.နောက်တခါလူတစ်ယောက်ကိုအနိုင်ကျင့်တာမြင်ရင်သေမယ်!."
Chaeyoungကဒေါသထွက်နေတဲ့အသံနဲ့ပြောလိုက်တာကိုကျောင်းသူရောကျောင်းသားနှစ်ယောက်ပါလန့်နေတာမလို့ဒီနေရာနေထွက်ပြေးသွားလေသည်..
သူတို့ထွက်သွားတော့chaeyoungလဲဒေါသထွက်နေတာကိုလျှော့လိုက်ပြီးminaကိုကြည့်လိုက်လေသည်..အုတ်နံရံနားလေးကပ်နေပြီးမျက်နှာကိုလက်နဲ့အုပ်ထားပြီးအရမ်းကြောက်နေတာကိုသိတော့chaeyoungလဲသူ့ခြေထောက်နားမှာminaရဲ့မျက်မှန်လေးကိုကောက်လိုက်ပြီးminaရဲ့နေရာလေးဆီလျှောက်သွားလိုက်သည်..minaနားရောက်တော့ဒူးလေးထောက်ထိုင်ချလိုက်ပြီးကြောက်နေတဲ့minaရဲ့ပုခုံးလေးကိုအသာထိလိုက်ပြီး..
Chaeyoung- "hay?ခင်များအဆင်ပြေသွားပါပြီသူတို့သွားပြီ"
Minaငိုနေတဲ့မျက်လုံးလေးတွေနဲ့ဘေးဘီကြည့်ပြီးခုနကကျောင်းသားတွေမရှိတော့တာသိလိုက်တော့chaeyoungကိုဖက်လိုက်ပြီးငိုလိုက်လေသည်..
Chaeyoungလဲသူ့ကိုရုတ်တရက်ဖက်တာခံလိုက်ရပြီးminaငိုနေတော့မခွာဘဲminaရဲ့ကျောလေးကိုဖွဖွလေးပုတ်ရင်းငိုတာကိုနှစ်သိမ့်ပေးလိုက်သည်..ခနနေတော့minaငိုတာရပ်လိုက်ပြီးchaeyoungကိုဖက်ထားတာကနေခွာလိုက်သည်..
Chaeyoung-"ဒီမှာခင်များမျက်မှန်"chaeyoungသူ့ရဲ့လေသံတွေကိုပုံမှန်တိုင်းဘဲပြောလိုက်သည်.
Minaခေါင်းလေးငြိမ့်ပြီးသူ့မျက်မှန်လေးကိုတပ်လိုက်သည်..ခုနကကျောင်းသားတွေတက်နင်းမိတာကြောင့်လားဘာကြောင့်မှန်းတော့မသိမျက်မှန်ကိုင်းလေးတစ်ဖက်ကကျိုးတော့မလိုဖြစ်သွားခဲ့သည်..
Mina- "ကျေးဇူးပါ"
Chaeyoung-"ခင်များရဲ့ဒူးနဲ့လက်မှာပွန်းရာတွေနဲ့"
Mina- "ခုနကလဲကျသွားလို့ပါ..အဆင်ပြေပါတယ်"
Chaeyoung-"သွေးထွက်နေပြီးနီနေတယ်လေ..လာကျောင်းဆေးခန်းသွားမယ်"
Minaလဲchaeyoungကအေးတိအေးစက်လေသံနဲ့ပြောပြီးသူ့ကိုခေါ်လာတော့ကျောင်းဆေးခန်းကိုရောက်လာခဲ့သည်..ဆေးခန်းပေါက်ဝကိုဝင်တော့အခန်းထဲကကျောင်းသူတစ်ယောက်ထွက်လာခဲ့သည်..
Chaeyoung- "nurseရှိလား?"
ကျောင်းသူ-"ကျောင်းအုပ်ကြီးခေါ်တာမလို့သွားတယ်ဒီမှာကိုယ့်ဘာသာဝင်လုပ်လို့ရပါတယ်ရှင့်..ဆေးအစုံရှိပါတယ်"
Chaeyoung- "ဟုတ်ကျေးဇူးပါနော်"
ကျောင်းသူ-"ဟုတ်ကဲ့ခွင့်ပြုပါအုံး"
Chaeyoungနဲ့minaဆေးခန်းထဲဝင်လာပြီးဆေးခန်းကုတင်မှာထိုင်ခိုင်းလိုက်သည်..minaကိုဒဏ်ရာတစ်ချို့ကိုဆေးထည့်ဖို့အတွက်အလင်းရောင်ကောင်းကောင်းရတဲ့ပြတင်းပေါက်နားကကုတင်မှာထိုင်ခိုင်းလိုက်သည်..
Chaeyoungဆေးသေတ္တာဗူးကိုယူပြီးကုတင်ဘေးကခုံတန်းမှာထိုင်ပြီးminaရဲ့ဒူးခေါင်းကဒဏ်ရာကိုဆေးထည့်ပေးပြီးလက်ကိုဆေးထည့်ပေးနေလိုက်သည်..
Chaeyoungကပြတင်းပေါက်ကိုကျောပေးထိုင်ထားသည်..လေပြေလေးတစ်ချက်တိုက်လိုက်တော့..
Mina-"ထူးဆန်းတယ်...နင့်ဆီကစတော်ဘယ်ရီနံ့လေးမွှေးလိုက်တာ"
လက်ကအနာကိုဆေးထည့်ပြီးminaကဒီလိုပြောတော့chaeyoungမော့ကြည့်လိုက်သည်..
Chaeyoung- "Omm..."
Mina-"ငါမျက်မှန်ဘယ်လိုလုပ်ရပါ့မလဲ"ကျိုးတော့မှာမလို့လျှော့ကျနေတဲ့မျက်မှန်လေးကိုပင့်တင်ရင်းပြောလိုက်လေသည်..ဒီတော့chaeyoungလဲကုတင်ရဲ့ဘေးကထိုင်ခုံအနိမ့်ကနေထပြီးminaဘေးကိုထိုင်လိုက်ပြီးminaရဲ့မျက်မှန်လေးကိုချွတ်ယူလိုက်သည်..chaeyoungမျက်မှန်ကိုယူလိုက်ရင်းminaရဲ့အညိုရောင်စိုနေတဲ့မျက်လုံးလေးတွေကလှတာကိုသူသတိထားမိသွားသည်..ဒါပေမယ့်လဲminaရဲ့မျက်မှန်လေးကိုသူ့ရဲ့ပေါင်ပေါ်လေးတင်ထားပြီးဆေးသေတ္တာထဲကဆေးတိပ်လေးတစ်ခုကိုထုတ်လိုက်ကာကျိုးနေတဲ့ကိုင်းနေရာလေးကိုစည်းပေးလိုက်ပြီးပြန်ပေးလိုက်သည်...
Chaeyoung-"ဒီလောက်ဆိုအဆင်ပြေလောက်ပါတယ်"
Mina- "ကျေးဇူးပါ....ခုနကအတွက်ရော"
Chaeyoung- "ရပါတယ်..ဒါဆိုအတန်းကိုပြန်သွားလိုက်ပါအုံးဒီမှာဘဲနေလိုက်ပါဆရာကိုခွင့်တိုင်ပေးပါမယ်"
Chaeyoungကုတင်ပေါ်ကဆင်းပြီးဒီဘက်အနည်းငယ်လျှောက်လာပြီးတော့..
Mina- "ငါ့နာမည်minaပါ"

Flavor of our loveDonde viven las historias. Descúbrelo ahora