Part-19

208 17 0
                                    


Tzuyuတစ်ယောက်chaeyoungသူ့အိမ်ကပြန်သွားလေတော့သန့့်ရှင်းရေးလုပ်ပြီးအိပ်ယာမှာထိုင်လိုက်ကာခေါင်းရင်းမှာရှိတဲ့စာရေးစားပွဲရဲ့အံဆွဲကိုဖွင့်လိုက်လေသည်.အထဲမှာရှိနေတဲ့ဗူးပန်းရောင်လေးကိုထုတ်လိုက်ပြီးဖွင့်ကာအထဲမှာရှိတဲ့ဆွဲကြိုးလေးကိုထုတ်လိုက်လေ၏.

လွန်ခဲ့တဲ့၂နှစ်ကSanaသူ့ကိုပေးထားတဲ့ဆွဲကြိုးလေးကိုကြည့်ကာပြုံးမိရင်းအရင်င်အကြောင်းလေးပြန်တွေးမိလေတယ်..

လွန်ခဲ့သော၂နှစ်ခန့့်က
ChaeyoungကTzuyuကိုခေါ်ကာကျောင်းဝန်းထဲကခုံတန်းမှာထိုင်နေတဲ့najeongjimoဆီရောက်လာခဲ့လေသည်.

Chaeyoung-"hey unnieတို့...ဒီကိုပြောင်းလာတဲ့သူငယ်ချင်းနဲ့မိတ်ဆက်ပေးချင်လို့"

jihyo-"ဟုတ်ပါပြီ မိတ်ဆက်ပေးပါရှင်"လို့ပြုံးကာပြောလိုက်လေသည်.

Chaeyoung-"သူ့နာမည်ကChou tzuyuတဲ့ငယ်ငယ်တည်းကသူငယ်ချင်းပင်မယ့်ယ့်တရုတ်ကိုပြန်ပြောင်းသွားတာမလို့မတွေ့ဖြစ်တာလဲကြာပြီခုမှပြန်ပြောင်းလာခဲ့တာအချစ်ဆုံးသူငယ်ချင်းတွေပေါ့..နည်းနည်းအနေအေးပင်မယ့်ယ့်ကြောက်ဖို့လဲကောင်းတယ်...သူ့ကိုလဲဂရုစိုက်ပေးပါအုံးလို့လာပြောပေးတာ"

nayeon-"ရပါတယ်chae..ဒါနဲ့သူကနင်နဲ့အသက်တူတူဘဲလား?"

chaeyoung-"nae..ခုနှစ်တူပေမယ့့်လပိုင်းခြားးခြားတော့chaeထက်တော့ငယ်တာပေါ့"

jeongyeon-"Maknaeလေးပေါ့....ငါ့နာမည်ကjeongyeonပါ"

Tzuyu-"nae"ခေါင်းလေးငြိမ့်ကာဖြေလေတော့

jihyo-"ငါကjihyoပါ"

Nayeon-"ငါကnayeon"

Momo-"ငါmomoပါ"
လို့သူ့ကိုနှုတ်ဆက်လေတော့ခေါင်းလေးငြိမ့်ကာအနည်းငယ်ပြုံးပြလေသည်.

Tzuyu-"nae...tzuyuလို့ဘဲခေါ်လို့ရပါတယ်"လို့သူ့ကိုယ်သူပြန်မိတ်ဆက်လေတော့အကြီးတွေလဲပြုံးကာလက်ခံက်ခံလိုက်ကြလေသည်.

Chaeyoung-"ဒါနဲ့တခြားသူတွေရော"

Momo-"Dahyunနဲ့Sanaလား?"

Chaeyoung-"nae"

Momo-"Dahyunကရုံးုံးခန်းမှာစာရွက်တွေသွားပေးတယ်..Sanaကတော့မလာသေးဘူးပေါ့"

Flavor of our loveWhere stories live. Discover now