Part-4

246 18 0
                                    


Jeongyeonလဲပါးစပ်နားကရေကိုသုတ်လိုက်ပြီးnayeonကိုကြည့်ကာ.
Jeongyeon-"စိတ်ညစ်တယ်အ့လိုမခေါ်ပါနဲ့ဆို"

Nayeon- "နှစ်ယောက်တည်းရှိတဲ့ချိန်ကအ့လိုခေါ်ရင်ငြိမ်နေပြီးတော့"

Jeongyeonကပြောနေတဲ့nayeonရဲ့ပါးစပ်ကိုလက်နဲ့အုပ်လိုက်တော့nayeonကလဲပြန်ပြီးကာထားတဲ့လက်ကိုလျှာနဲ့တို့လိုက်တော့ဖယ်ပစ်လိုက်ရသည်...
Jeongyeon-"ahh..ညစ်ပတ်လိုက်တာ!"လက်နဲ့ဘောင်းဘီကိုသုတ်ရင်းပြောလိုက်တော့
အားလုံးကသူတို့နှစ်ယောက်ကိုကြည့်ရယ်နေလိုက်သည်..
Mina- "ဒါနဲ့chaeyoung..လက်အဆင်ပြေရဲ့လားခုနက"

Chaeyoung-"ရပါတယ်ဘာမှမဖြစ်ပါဘူး"

Mina- "ommm.."

Chaeyoung-"Mina unnieလဲနောက်တစ်ခါဆိုဂရုစိုက်ပါ"

Minaလည်းchaeyoungကဂရုစိုက်ဖို့ပြောလိုက်တာမလို့အနည်းငယ်ရှုက်သွားမိသည်..
Mina- "nae ...chaeyoung"

Tzuyu- "ဒါနဲ့chaeနင်ညဘက်အပြင်ထွက်ဖြစ်လားခုရက်ပိုင်း?"

Chaeyoung-"ဟင့်အင်းဘာလို့လဲ?clubသွားချင်လို့မလား?"
chaeyoungကtzuyuကိုစချင်တာကြောင့်ပြောလိုက်တော့...

Sana- "clubမှာကောင်မလေးတွေ့ထားလို့လား?"လို့စိတ်မကောင်းဖြစ်သံတစ်ဝက်နဲ့ချက်ချင်းမေးလာခဲ့သည်..

Tzuyu-"မဟုတ်ပါ...."သူ့စကားမဆုံးသေးခင်မှာ

Dahyun-"နင့်ဖုန်းကိုခေါ်နေအုံးမယ်နော်tzuyu"
လို့ထပ်စလိုက်လေသည်..

Tzuyu-"နှစ်ယောက်ပေါင်းပြီးအနိုင်ကျင့်နေတာဘဲ"

Nayeon- "Tzuyuကသဘောကျနေတဲ့သူရှိနေပြီလား??"

Jihyo- "အငယ်လေးကဘယ်သူနဲ့လဲ?"

Tzuyuကsanaကိုမသိသာအောင်ကြည့်လိုက်ပြီးခြေထောက်လေးတွေကိုဆောင့်ကာ..
Tzuyu-"မရှိသေးပါဘူးမစကြပါနဲ့တော့"

Chaeyoung-"haha..unnieတကယ်တော့ကျမတို့စနေတာhee"

Momo- "နင်တို့တွေကြည့်စလေတစ်ချို့တွေငိုနေအုံးမယ်"

Sanaကmomoသူ့ကိုစလိုက်တာသိတော့ရှုက်နေတာကြောင့်မသိချင်ယောင်ဘဲဆောင်နေလိုက်သည်...

သူတို့အားလုံးစကားပြောပြီးညနေကျောင်းဆင်းတော့အိမ်ပြန်လာခဲ့ကြသည်..minaကတော့ဘတ်စ်ကားနဲ့ဘဲပြန်သွားခဲ့သည်...

Flavor of our loveDonde viven las historias. Descúbrelo ahora