Part-30

268 17 5
                                    

ဒီလိုနဲ့Snowနဲ့ဆော့ပြီးကြကာနေ့လည်သွားဖို့အချိန်ကိုရောက်လေတော့
Chaeyoung-"unnieသွားဖို့လုပ်တော့လေနေ့လည်ရောက်ပြီ"

Mina-"ommအဝတ်အစားသွားလဲပြီးထွက်လာခဲ့မယ်ခနစောင့်နေနော်"လို့ပြောပြီးဧည့်ခန်းမှထထွက်ကာအခန်းထဲသို့ဝင်သွားခဲ့လေသည်.

Chaeyoungလဲsnowနဲ့တူတူဘဲကျန်ခဲ့ရင်းခနဆက်ဆော့နေလေ၏.၁၀မိနစ်လောက်နေတော့Minaထွက်လာခဲ့လေသည်..

Mina-"chaeyounggi"

Minaခေါ်လိုက်တော့chaeyoungလဲminaဆီသို့ကြည့်ရာလိုက်ရာမှာminaသိပ်လှနေတာကြောင့်အလှမှာနစ်မောကာပါးစပ်လေးအဟောင်းသားလေးနဲ့စိုက်ကြည့်နေမိလေသည်.

နတ်သမီးလေးအားအနှေးပြကွက်နဲ့ကြ

ည့်နေရတဲ့ခံစားချက်မျိုးလားပင်..

Chaeyoung-(ဒါကဘယ်လိုခံစားချက်ကြီးလဲ...ဘာလို့အ့လောက်တောင်လှနေရတာလဲ..ဘာမှလဲအရမ်းကြီးပြင်ဆင်မထားဘဲနဲ့..သူကလူရောဟုတ်လား?..နတ်သမီးလား!?..တကယ်လှတယ်ဒါမျိုးကိုဘယ်မိန်းကလေးမှမတွေ့ဖူးဘူး)

Mina-"chae..?"

Chaeyoung-"nae..နတ်သမီးလေး~~?"အတွေးမှာမြောနေရင်းယောင်ကာထူးမိတာပင်မသိသေးပေ.

Mina-"huh??yah chae!နင်အဆင်ကောပြေရဲ့လား?"
လက်မောင်းကိုလှုပ်ကာခေါ်လိုက်ကာမှ

အသိစိတ်ပြန်ကပ်ကာ
Chaeyoung-"ဟမ် ဟမ်?..aww..nae unnie"

Mina-"yah..နင်ဘာဖြစ်သွားတာလဲနေမကောင်းဘူးလားပါးတွေလဲနီနေတယ်ပြီးတော့ခုနကနတ်သမီးတွေဘာတွေလျှောက်ပြောနေတယ်"

Chaeyoung-"မ မဟုတ်ပါဘူး..အကောင်းကြီးပါ..နည်းနည်းတခြားအတွေးတွေးနေလို့မသိလိုက်တာsorry"လို့စကားတွေထစ်ကာပြန်ရှင်းပြလေ၏.

Mina-"အဆင်ပြေတယ်ဆိုပြီးတာပါဘဲ..သွားကြမယ်လေ"

minaမတ်တပ်ရပ်လိုက်တော့chaeyoungပါတူတူလိုက်ရပ်လိုက်ပြီးအဝတ်အစားကိုပုံကျအောင်နည်းနည်းပြင်ဆင်လိုက်လေတယ်.

Minaကsnowကိုချီပြီးလှောင်အိမ်လေးထဲပြန်ထည့်ပေးလိုက်လေပြီးအစာအနည်းငယ်ထည့်ပေးခဲ့၏.
၂ယောက်တူတူအိမ်ထဲကထွက်လာပြီးMINAလဲအိမ်တံခါးသော့ခတ်ပြီးလေတော့

Flavor of our loveTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang