Part-26

232 16 2
                                    

နောက်နေ့မနက်တွင်..ကျောင်းပိတ်ရက်ဖြစ်တာကြောင့်Minaလဲအိမ်ထဲမှာသန့်ရှင်းရေးလုပ်..မနက်စာစားပြီးလေတုန်းအိမ်ရှေ့အပြင်ဘက်ကနေကြောင်အော်သံလေးကိုဆက်တိုက်ကြားနေရလေသည်.ဒီတော့အပြင်ဘက်ကိုထွက်လိုက်ပြီးခုံအောက်တွေရယ်ပန်းပင်ကြားသို့လိုက်ရှာကြည့်လေ၏.သို့ပေမယ့်အပြင်ဘက်မှာရှာမတွေ့ဘဲကြောင်အော်သံလေးကတိုက်ခန်းရဲ့ဘေးဘက်စတိုခန်းမှကြားနေရတော့စတိုခန်းထဲဝင်ကာရှာလေတယ်..

ပစ္စည်းတွေပုံကျနေတဲ့အောက်မှာကြောင်အဖြူလေးကိုတွေ့လိုက်ရလေ၏.ကြောင်ကိုminaလဲမြင်လေတော့ခေါ်ကြည့်ပင်မယ့်ကြောင်လေးကမလာဘဲအော်သာအော်နေလေ၏.

ဒီတော့Minaလဲပစ္စည်းတစ်ချို့ကိုဖယ်ကာသေချာကြည့်လေတော့မှကြောင်လေးက​လက်ကိုပစ္စည်းအလေးတစ်ခုနဲ့ဖိမိနေတာကြောင့်ထွက်လာမရဘဲအော်နေတာကိုသိသွားလေသည်.ဒီတော့ပစ္စည်းတွေကိုဂရုတစိုက်ဖယ်ပြီးကြောင်လေးကိုသယ်ဖို့လုပ်လေ၏.

ကြောင်လေးကကြောက်ကာရန်လိုနေခဲ့လေသည်.သို့ပေမယ့်လဲminaကပစ္စည်းတွေဖယ်ပြီးကြောင်လေးကိုချီဖို့လုပ်လိုက်လေရာလက်ခုံပေါ်သို့ကုတ်လိုက်လေ၏.

Mina-"ahh.."လက်ကိုကိုင်ကာနာနေပင်မယ့်ကြောင်လေးကပိုနာနေမှာဘဲလို့တွေးလိုက်ကာသူ့အပေါ်ထပ်အနွေးထည်ကိုချွတ်ကာအနွေးထည်နဲ့ပိုက်ကာယူလိုက်ပြီးအပြင်သို့ခေါ်ထုတ်လာပြီးအိမ်ထဲသို့ဝင်ကာဖုန်းကိုယူပြီးchaeyoungဆီသို့ဖုန်းခေါ်လေသည်...

ဖုန်းဝင်လေတော့
Chaeyoung-"Nae mina unnie?"

Mina-"Chaeyoung yahနင်ခုအားလားဟမ်?"

Chaeyoung-"အားပါတယ် ဘာလို့လဲunnie?"

Mina-"ငါ ငါစတိုခန်းထဲကကြောင်လေးတစ်ကောင်တွေ့ထားတယ်ဒဏ်ရာရနေလို့ကယ်လိုက်ပင်မယ့်ဘာမှမလုပ်တတ်တော့ဆေးခန်းသွားဖို့နင့်ကိုလှမ်းခေါ်ကြည့်လိုက်တာနင်အားရင်ခနလောက်လာခဲ့ပါလား"လို့တောင်းဆိုတဲ့လေသံလေးနဲ့ပြောလေ၏.

Chaeyoung-"ခုထွက်လာခဲ့ပါမယ် ကြောင်ကအသေးလေးလား?"

Mina-"မဟုတ်ဘူးကြီးနေပါပြီ..ဒါပေမယ့်ဒဏ်ရာကြောင့်မပြေးနိုင်ဘူး"

Flavor of our loveDonde viven las historias. Descúbrelo ahora