Part-29

225 17 2
                                    

နောက်နေ့မနက်တွင်Chaeyoungအိမ်သို့မနက်စောစောတွင်တစ်စုံတစ်ယောက်အိမ်တံခါးလာခေါက်ခဲ့လေသည်.တခြားသူတော့မဟုတ်ဘဲsomiသာဖြစ်လေသည်.

Chaeyoungအိမ်တံခါးလာဖွင့်ခဲ့ပြီးsomiကိုမြင်လေတော့
Chaeyoung-"Hey somi..နင်အစောကြီးပါလား?ဘာလုပ်?"

somiလဲအိမ်ထဲသို့ဝင်လာရင်း
Somi-"နင့်ဆီလာခဲ့လိုက်တာ"

ဧည့်ခန်းကဆိုဖာတွင်ထိုင်လိုက်ကြပြီး
Somi-"အန်တီကခရီးသွားရပြန်ပြီလား?"

Chaeyoung-"omm..အလုပ်အတွက်မဟုတ်ဘူးအပျော်ခရီးထွက်တာ"

somi-"aww"

Chaeyoung-"နင်မနက်စာရောစားပြီးပြီလား?"

Somi-"omm စားပြီးပါပြီ"

Chaeyoung-"ဒါဆိုငါ့ဆီဘာပြောစရာရှိလို့လာခဲ့တာတုန်း"

Somi-"omm..အ့တာက...ငါနဲ့  ခုနေ့dateလို့ရမလားဟင်?"

Chaeyoung-"hmm..နင်ပြောတာချင်တာတစ်နေကုန်လား?"

Somu-"imm..ငါနင်နဲ့တစ်နေကုန်လျှောက်လည်ချင်တယ်chaeခုနေ့ကပွဲတော်ရက်ဘဲလေ"

Chaeyoung-"ငါ ငါအားနာပေမယ့် ငါသွားစရာရှိသေးတယ်"

Somi-"ဘာလဲနင် minaနဲ့သွားဖို့လား?"

Chaeyoung-"တစ်ဖွဲ့လုံးနဲ့လေ နင်လိုက်ချင်လိုက်ခဲ့ပါလားငါတို့နဲ့"

Somi-"မလိုက်ချင်ဘူး ငါနင်နဲ့ဘဲသွားချင်တာchae"

Chaeyoung-"တစ်ကယ်မဖြစ်လို့ပါဟာ အရင်ရက်တွေထဲကငါတို့ကစီစဥ်ပြီးပြီမလို့"

Somi-"ကောင်းပြီလေ ဒါဆိုလဲသူတို့နဲ့ဘဲနေလိုက်တော့ ငါတစ်ယောက်တည်းဘဲနေတော့မယ်ငါပြန်တော့မယ်"
လို့ပြောပြီးဆိုဖာမှထကာအိမ်ပြန်လေသည်.

Chaeyoungလဲနောက်မှလိုက်လာပြီးဟိုလူတွေနဲ့ကစီစဥ်ပြီးသားမလို့မဖျက်ချင်တာကြောင့်ဘာမှဆက်မပြောဘဲနဲ့သာလိုက်လာခဲ့သည်.

Somiကအိမ်ရှေ့သို့ထွက်လာပြီးကားထဲဝင်တော့
Chaeyoung-"နင်ပျင်းရင်လာခဲ့လို့ရတယ်လေsomi yah"

Somi-"ငါမလာချင်ဘူးလို့ပြောပြီးပြီလေ"လို့စိတ်ဆိုးကာပြန်ဖြေပြီးကားစက်ကိုနှိုးကာထွက်သွားလေ၏.
Chaeyoungလဲသက်ပြင်းတစ်ချက်ချလိုက်ရင်းသာခေါင်းခါလိုက်လေတယ်.

Flavor of our loveTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang