Chaeyoung-"hay..Mina??"
Mina- "hmmm...?"အိပ်ချင်မူးတူးနဲ့ထလာတာလေးမြင်တော့
Chaeyoung-" ချစ်ဖို့ကောင်းသားဘဲ"လို့တိုးတိုးလေးရေရွတ်လိုပ်မိသည်..
Mina- "hmmmဘာပြောလိုက်တာလဲဟင်?"
Chaeyoung-"Aww..ဟိုဟာ..အိမ်ရောက်ပြီ"လို့ပြောပြီးကားထဲကနေထွက်လိုက်သည်..
Minaလဲကားထဲကနေထွက်လိုက်ပြီး..
Mina-"အပေါ်ဆုံးထပ်ကငါ့အိမ်ပါ"လို့တိုက်သုံးထပ်မြောက်ကအပေါ်ဆုံးထပ်လေးကိုလက်ညိုးထိုးပြရင်းပြောလိုက်သည်..
Chaeyoung- "nae.."
Mina- "နင်ပြန်တော့မှာလား?"
Chaeyoung- "Omm..ပြန်တော့မယ်လေ"
Mina- "ဒါနဲ့ငါခုထိနင့်နာမည်ကိုမသိရသေးဘူးနော်.....နင်ငါ့လိုလူမျိုးနဲ့အပေါင်းအသင်းမလုပ်ချင်လို့လား?"လို့စိတ်မကောင်းဖြစ်သွားလို့ခေါင်းလေးအောက်ငုံ့လိုက်ပြီးပြောလိုက်သည်..
Chaeyoung-" Son Chaeyoungပါ..
chaeyoungလို့ခေါ်ပါ"
လို့လက်ဆွဲနှုတ်ဆက်ဖို့အတွက်လက်လှမ်းလိုက်သည်..
Minaကခေါင်းလေးမော့လိုက်ပြီးchaeyoungကိုပြုံးပြရင်းလက်ဆွဲနှုတ်ဆက်လိုက်သည်..
Mina- "myoui minaပါminaလို့ဘဲခေါ်ပါခင်များလို့မခေါ်ပါနဲ့"
Chaeyoung- "nae..sorryပါ"အားနာတာကြောင့်သူ့ဇာတ်ပိုးလေးသူပွတ်ရင်းပြန်ဖြေလိုက်လေသည်.
Mina- "ရပါတယ်hee"
Chaeyoung-"ဒါဆိုအိမ်ထဲဝင်တော့လေမိသားစုတွေစိတ်ပူနေအုံးမယ်"
Mina-"ငါ ငါကတစ်ယောက်တည်းနေတာပါ"
Chaeyoung- "Ohh sorryပါmina"
Mina- "ရပါတယ်ဒါဆိုနင်လဲပြန်တော့နော်နောက်ကျနေပြီbye bye chaeyoung"
Chaeyoung- "ommm..bye bye"
Chaeyoungကားပေါ်တက်လိုက်တော့minaလဲသူ့အိမ်ကိုတက်သွားလိုက်သည်..chaeyoungအိမ်ကိုပြန်ရောက်လာတော့သူ့အခန်းမှာရေချိုးအဝတ်စားလဲညစာစားပြီးတော့သူ့ကုတင်ပေါ်ကိုလှဲအိပ်လိုက်သည်..
Chaeyoung-"minaနဲ့သူငယ်ချင်းတကယ်ဖြစ်သွားခဲ့တာလား?ငါရောဟုတ်သေးရဲ့လားငါက?တခုခုတော့မှားနေပြီထင်တယ်...ahhhငါမတွေးတော့တာဘဲကောင်းပါတယ်သူငယ်ချင်းဖြစ်တော့ရောဘာဖြစ်လို့လဲသူကချစ်ဖို့ကောင်းတယ်ရိုးလဲရိုးတာဘဲဟာကိုသနားဖို့လဲကောင်းတယ်လေ.!ဟမ်ငါချစ်ဖို့ကောင်းတယ်လို့minaကိုသုံးလိုက်တာလား?shitငါ့တွေးတာတွေရပ်သင့်ပြီအိပ်လိုက်တော့son chaeyoung! "လို့သူ့ကိုယ့်သူပြောပြီးအခန်းမီးကိုပိတ်ပြီးအိပ်လိုက်လေသည်...
....
ဒီလိုနဲ့မနက်ကြကျောင်းေရာက်တော့chaeyoungတို့အဖွဲ့သူတို့နေရာမှာစကားတွေပြောနေပြီး..
Nayeon-"ဟက်လဝက်ဖြေပြီးရင်လေ့လာရေးခရီးသွားရမယ်ဆို"
Jihyo- "အရင်ကလဲသွားနေကြလေ"
Jeongyeon-"ဒါပေမယ့်ခုတခါကတောတောင်တွေဘက်ကိုမလား?"
Tzuyu-"ommဟုတ်တယ်"
Sana- "အ့ဆိုမိုက်တာပေါ့"
Momo-"စားစရာပေါပါ့မလား?"
Dahyun- "စားစရာမရှိရင်တို့တွေကိုစားလောက်တယ်momo unnieက"
Sana- "momo yahအ့မှာနင့်အမျိုးတွေဆီကတော့တောင်းလို့ရတယ်"
Momo- "ဘယ်သူတုန်း?"
Sana- "raccoon (ရက်ကွန်း)တွေလေ"
Momo- "yah...နင့်အမျိုးကမှရှဉ့်တွေ"
Sanaကmomoကိုလျှာထုတ်ပြလိုက်ပြီးပြောင်လိုက်လေသည်..
Chaeyoung- "unnieတွေအကုန်ဘာလို့ကလေးဆန်နေရတာလဲစဉ်းစားမရဘူး!"
Tzuyu-"အေးငါရောဘဲ"လို့ခေါင်းလေးခါရင်းအတိုင်ဖောက်ညီညီပြောလိုက်လေသည်.
Nayeon- "အမလေးကလေးကြီးတွေကတော့လေ"
Tzuyu-"တကယ်တော့chaeyoungက ကလေးလေးပါသူကမကြီးဘူးလေ"
Chaeyoung-"yah..chou tzuyu! "
TW gp-"hahaha...."
အငယ်နှစ်ယောက်ကိုပြောဆိုရယ်နေရင်းminaကသူ့ခုံကိုလာကာ..
Mina- "morning chaeyoung"
Chaeyoungကသူ့ကိုနှုတ်ဆက်လိုက်တဲ့minaကိုကြည့်လိုက်တော့ရှေ့နှစ်ရက်ကထုံးထားတဲ့ဆံပင်ကိုခုနေ့ချလာတာကိုတွေ့လိုက်ရတယ်ရွှေရောင်ဆံပင်အရှည်နဲ့minaကတစ်မျိုးလှနေတာမလို့chaeyoungရင်တွေအနည်းငယ်ခုန်သွားပြန်သည်..
Chaeyoung- "umm...morning Mina"
Nayeon- "chaeမင်းနဲ့သူနဲ့သိသွားပြီလား?"
Chaeyoung- "Omm...."
Nayeon- "hey..ငါ့နာမည်ကnayeonပါ"
Mina- "nae..minaပါ"
Jihyo- "chaeသူ့ကိုလဲအဖွဲ့ထဲထည့်လိုက်ပါလားနင်နဲ့သိနေပြီဘဲဟာကို"
Nayeon- "နော်???"
Nayeonကpuppy eyeလေးနဲ့တောင်းပန်တဲ့ပုံလေးလုပ်ပြရင်းပြောလိုက်တော့..
Chaeyoung- "unnieအ့လိုလုပ်စရာမလိုပါဘူး..ရပါတယ်"မျက်မှောင်လေးကျုံ့ရင်းnayeonကိုစသလိုပြောလိုက်သည်..
Jeongyeon-"သူကအ့လိုဘဲသူ့ကိုသူကလေးလုပ်နေတာ!"
Nayeon- "နင်လျှာမရှည်နဲ့နင့်ကလေးမဟုတ်ဘူး"
Jeongyeon-"ငါ့ကလေးမဖြစ်ချင်ဘူးပေါ့"
Nayeon- "ဘာ ဘာလို့...နင့်ကလေး..လုပ်ရမှာလဲ"nayeonအနည်းငယ်ရှုက်သွားပေမယ့်မသိသာအောင်ထားလိုက်သည်..
YOU ARE READING
Flavor of our love
Fanfictionကိုယ်သဘောကျမိတဲ့သူကကိုယ့်ကိုပြောင်းလဲပေးနိုင်တာကိုသတိထားမိတဲ့အခါချစ်နေတာြသူကိုဖွင့်ပြောလို့ဖြစ်နိုင်မလား?ကိုယ့်ကိုတခြားတစ်ယောက်လိုပြောင်းလဲပေးနိုင်သလိုအခြေအနေနဲ့ဆက်ဆံရေးတွေကိုပြောင်းလဲပစ်ချင်တယ်...သူငယ်ချင်းထက်ပိုတယ်ထင်တယ်... ငါတို့ရဲ့အချစ်တွေကဘယ်လ...