Part-31

546 23 3
                                    

နောက်နေ့မနက်တွင်Minaအိပ်ယာကနိုးလာလေတော့ဖုန်းကနာရီကိုကြည့်လိုက်ရင်းchaeyoungကmiss callတွေအများကြီးခေါ်ထားတာကိုတွေ့လိုက်လေတယ်.

Mina-"ပစ်ထားတုန်းကပစ်ထားခဲ့ပြီးခုမှလာခေါ်နေ!"လို့ပြောလိုက်ပြီးဖုန်းကိုပြန်ချထားလိုက်ကာကျောင်းသွားဖို့သန့်ရှင်းရေးလုပ်ကာပြင်ဆင်လေသည်.

နောက်နာရီဝက်လောက်ကြာပြီးတော့အားလုံးပြင်ဆင်ပြီးပြီမလို့ကျောင်းကိုသွားလေ၏.Chaeyoungကိုလဲမခေါ်တော့ဘဲဘတ်စ်ကားနဲ့သာကျောင်းကိုလာခဲ့လိုက်လေ၏.

ကျောင်းရောက်တော့ကျောင်းဝန်းထဲလမ်းလျှောက်နေရင်းဘေးမှဖြတ်သွားသောကျောင်းသား၂ယောက်က
ကျောင်းသား1-"ဟျောင့် somiနဲ့chaeyoungကတွဲသွားကြတာလား?"

ကျောင်းသား2-"မသိဘူးလေ Lineပေါ်မှာလဲပုံတွေဘဲတက်လာတာကို"

ကျောင်းသား1-"ငါလဲsomiကိုတွဲချင်လိုက်တာကွာ"
လို့ပြောနေကြပြီးဘေးဘက်မှဖြတ်သွားခဲ့လေ၏.

Minaလဲဖုန်းကိုထုတ်လိုက်ပြီးလိုင်းပေါ်တွင်ကြည့်လိုက်လေတော့မနေ့ညကsomiနဲ့chaeyoungပုံတွေတက်လာခဲ့လေသည်.
ဆိုင်ထဲမှာရှိနေတဲ့ပုံနဲ့အိမ်သို့ပြန်သွားတဲ့ပုံတွေကိုရိုက်ထားတာကြောင့်minaကသူ့ကိုထားပြီးchaeyoungကsomiနှင့်သွားဒိတ်သည်လို့ထင်လိုက်လေတယ်.

အတန်းသို့မသွားတော့ဘဲကျောင်းနောက်ဘက်ကခုံတန်းလေးဆီကိုသာသွားဖို့လုပ်လိုက်တော့၏.ဒါကိုDahyunမြင်သွားပြီးလှမ်းခေါ်ပင်မယ့်minaကမကြားဘဲထွက်သွားတာကြောင့်dahyunလဲဆက်မခေါ်တော့ဘဲအကြောင်းတစ်ခုခုရှိမှာဘဲလို့တွေးလိုက်မိရင်းစာသင်ခန်းသို့သွားလိုက်လေတယ်.

သို့ပင်မယ့်ကျောင်းချိန်ရောက်တော့Minaလဲကျောင်းနောက်ဖက်မှပြန်လာကာအတန်းသို့သာသွားလိုက်လေတယ်.အတန်းတက်ချိန်ရောက်သော်လည်းchaeyoungရောက်မလာခဲ့ပေ.အတန်းထဲကသူတွေကလဲchaeyoungနဲ့somiအကြောင်းကိုသာပြောနေကြတာကြောင့်Minaစိတ်တွေရှုပ်ကာနေ့လည်အတန်းကိုဖျက်လိုက်ကာအိမ်ကိုပြန်လိုက်တော့သည်.

အတန်းဆင်းချိန်မဟုတ်တာကြောင့်ဘတ်စ်ကားမရှိလို့အိမ်ကိုအခြားကားနဲ့ပြန်လာပြီးအိမ်နားကကားဂိတ်မှာရပ်ကာအိမ်သို့လမ်းလျှောက်ရင်းပြန်လာခဲ့လေ၏.အတွေးတွေရှုပ်ကာအိမ်သို့လမ်းလျှောက်လာရင်းလမ်းကွေ့နားကထွက်လာတဲ့စက်ဘီးနဲ့တိုက်မိကာminaလဲကျသွားခဲ့လေသည်.

Flavor of our loveTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang