Part-27

218 14 0
                                    

နောက်နေ့နေ့လည်ရောက်လေတော့chaeyoungကမနက်တည်းကလုပ်နေတဲ့စတော်ဘယ်ရီကိတ်လေးကိုသေချာထုတ်ပိုးပြီးminaနဲ့တူတူစားဖို့အတွက်တွေးကာသဘောကျမိရင်းကိတ်ဗူးလေးယူကာအိမ်ကနေထွက်လာခဲ့လေသည်.

ခနအကြာတော့Minaအိမ်ကိုရောက်လာပြီးအိမ်ရှေ့တံခါးသို့ခေါက်လိုက်လေသည်.
Mina-"nae"အိမ်ထဲမှထူးပြီးတံခါးလာဖွင့်ပေးပြီးchaeyoungကိုမြင်လေတော့အပြုံးလေးနဲ့နှုတ်ဆက်လေ၏.

Chaeyoung-"unnieအတွက်ကိတ်လဲပါခဲ့တယ်တူတူစားရအောင်"
ကိတ်မုန့်ဗူးလေးမြှောက်ပြကာပြောလေတော့

Mina-"ကောင်းပါပြီရှင့်"
ခေါင်းလေးငြိမ့်ကာလက်ခံလိုက်လေသည်.

Chaeyoungလဲအိမ်ထဲဝင်လာပြီး
Chaeyoung-"snowလေးရောအဆင်ပြေရဲ့လား?"

Mina-"ommပြေပါတယ်ညကတောင်သူနဲ့တူတူနေနေတာ လိမ်မာသွားပြီ"

ဧည့်ခန်းကြမ်းပြင်လေးမှာထိုင်ကာ​ပြောပြလေပြီး.chaeyoungလဲကိတ်လေးကိုminaဘေးမှာချလိုက်ပြီးထိုင်လိုက်လေ၏.

Minaကချက်ချင်းထလိုက်လေတော့chaeyounလဲကြောင်ကာကြည့်နေလေပြီးတကယ်တော့Minaကhot chocoကိုသူတို့နှစ်ယောက်သောက်ဖို့ဖျော်မှာမလို့ထတာဖြစ်လေ၏.

Mina-"ငါချောကလပ်အပူလေးဖျော်လိုက်မယ်နော် ကိတ်နဲ့စားလို့ရအောင်"ပြုံးကာပြောပြီးရေနွေးအိုးလေးတည်ကာမီးဖိုခန်းမှာပြင်ဆင်လေသည်.
Chaeyoungလဲသူတခြားတွေးကာလန့်မိသွားတာကိုသူ့ဘာသာရယ်ကာခေါင်းလေးသာငြိမ့်ပြပြီးminaကိုစောင့်နေတုန်းမျက်နှာချင်းဆိုင်မလှမ်းမကမ်းမှာရှိတဲ့ကြောင်အိမ်လေးထဲကအိပ်နေတဲ့Snowကိုကြည့်နေလေ၏.

နောက်၅မိနစ်လောက်ကြာလေတော့Minaလဲသောက်ဖို့ဖျော်ပြီးလေကာဧည့်ခန်းကြမ်းပြင်လေးတွင်hot chocoဖျော်ထားတဲ့ခွက်လေးတွေချလိုက်ပြီးchaeyoungလဲကိတ်မုန့်ဗူးလေးကိုဖွင့်လိုက်ကာပြင်ဆင်လိုက်လေသည်.

Minaကchaeyoungဘေးတွင်ထိုင်လိုက်တော့chaeyoungကကိတ်စားဖိုအဆင်သင့်ယူလာခဲ့တဲ့တခါသုံးခက်ရင်းလေးကိုပေးလိုက်လေတယ်.
Minaလဲchaeကိုပြုံးပြပြီးခက်ရင်းလေးယူကာပထမဆုံးအလုတ်ကိုမြည်းကြည့်လိုက်လေ၏.

Flavor of our loveTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang