- Bölüm 4 -

393 12 1
                                    

Multimedia -  Azra Ay
Azra'yı bu bölümde tanıyacaksınız.


................

"E e efendim ben ben derse geç kalıyorum "

" Dersin umrumda mı sence ? Odama geç dedim "

Bunları söylerken sesini yükselterek söylemesi irkilmeme sebebi olmuştu ve bu iğrenç varlığın odasına girmekten kendimi kurtaramayacağıma emin olduğumda mecburen odasına geçmiştim .

İçeri girdiğimde müdür koltuğuna en uzak köşeye geçtim .

Ne zaman heyecanlansam veya korksam ellerimle oynardım ki şuan tam olarak bunu yapmaktayım.

Benim iğrenç varlık diye tabir ettiğim insan içeri girdiğinde kapıyı kapatıp koltuğuna oturdu.

"Bana bak "

diye korku dolu sesiyle seslendi , şuan burda kimse olmadığı için onu sinirlendirmek istemiyordum yine tekrar bana aynı şeyi yaşatmasından korkuyordum. Bu yüzden kafamı direkt olarak o iğrenç sıfata çevirdim.

" O günü hatırlıyorsun dimi ufaklık ? "

Dediğinde şaşırıp kalmıştım. Tamam her ne kadar benim sonumu getirtecek şeyler yaşatmış olsa da bunları yok sayıp bir müdür olarak neden geç kaldığımı sormasını bekliyordum . Soruya cevap vermek istemediğim için susup sadece ona bakmaya devam ettim. Sonuçta o da bir genç kızın böyle bir şeyi asla unutmayacağını biliyordu.

Olabildiğince gözlerine bakmamaya çalışıyordum , ne zaman baksam o anı hatırlıyordum zaten. Bir de göz teması kurarak kendime eziyet çektiremezdim.

"Pekala , konuşmaya niyetin yok sanırım , seni şimdilik zorlamayacağım ama şunu itiraf etmeliyim ki senin okulunda müdürlük yapacağım aklımın ucundan bile geçmezdi fakat şuan tam olarak ne kadar istemesen de , benden korksan da , iğrensen de senin müdürünüm. Senden özür dileyeceğimi ve beni affetmen için hayatına bir sürü iyilik yapacağımı , sana yalvaracağımı bekleme . Böyle bir şey asla ama asla olmayacak . Hatta Kaya ailesinin itibari senin iki dudağının arasında olduğu için seni ortadan kaldırmayı düşünmüyor da değilim . Bunu emin ol yaparım ama sana o olayı yaşattığım için oğlum Çınar bana yeterince büyük bir tepki gösterdi ki bence bunda çok da bir şey yok. Sadece sana ileride kocanla neler yapacağını uygulamalı olarak öğrettim. Aslında bana teşekkür borçlusun. Her neyse , eğer seni ortadan kaldırırsam yani öldürürsem Çınar'ı tamamen kaybederim. Seni tanımıyor ama beni çok yakından takip ediyor o yüzden anlar. Zaten seni tanımasına da asla izin vermem. Tanıma imkanı olsa bunu engellemek için her şeyi yaparım , her şeyi. Biricik oğlum (!) Çınar'ı sevdiğimi sanma , hatta ondan nefret ediyorum . Sadece o gerçekten çok zeki ve iyi işler başarıyor , onu kaybedersem Kaya Holding batar. Bu da parasızlık , fakirlik demektir. Bense para için yaşayan bir insanım. Bu aptal işe de Çınar'a ben değiştim demek için girdim . Daha doğrusu o öyle sanacak. Sana bunları neden anlattığıma gelecek olursak seni uyarmak için bu konuşmayı yaptım . Zerre kadar umrumda değilsin .Hatta takip edilmesem o anı tekrar yaşamak sana da yaşatmak isterim. Sonra da öldürür ve kurtulurum. İstediğimi de kolaylıkla elde ederim. Bu aralar zeki oğulcuğum bunu engellese de onun da unuttuğu bir şey var . Genleri benden geliyor , ben ondan daha zekiyim. Hem onu orada ömür boyu tutmam bana haksızlık olur değil mi?. Her neyse ayağını denk al ufaklık yoksa senin için hiç iyi olmaz , unutma ben senin müdürünüm ve burda sana istediğimi yaptırabilme şansım oldukça yüksek. "

Duyduklarım beni dehşete düşürmüştü bu adam gerçek anlamda kafayı sıyırmış olmalıydı. Hiçbir insan bu kadar psikopat olamaz. Suçluyken bile kendini suçsuz gibi görüp ona teşekkür etmemi istedi.Buna inanmıyorum. Ne iğrenç bir insanla karşı karşıyayım ben böyle. Hayatımı mahveden insan beni tehtid ediyor . Saçmalığa bak. Benin onu tehtid etmem gerekirdi. Ayrıca bahsettiği kadar zeki olduğunu düşünmüyorum , eğer bahsettiği kadar zeki olsaydı benim bu olayı kimseye söylemeye cesaret edemediğimi anlardı. Aptal herif.

Saflığın Gölgesinde -ASKIYA ALINDI-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin