15.Bölüm

190 15 13
                                    


Dün gece yarısı attığım bölümün bildirimi yine gitmemiş.. Okumayı unutmayın bebeklerim. Öptüüm! Keyifli okumalar.💜

***

Gulf mesajın gittiğinden emin olduktan sonra mesajı sildi ve kanıtları yok etti. Telefonu aynı yere bırakıp avuç içlerini tezgaha yasladı ve buğulu aynadaki yansımasına baktı.

Gözlerindeki ışık yok olmuş gibiydi. Üzerindeki  kıyafetleri bir çırpıda çıkartıp yere fırlattı. Suyun ısısını dahi ayarlamadan kendini küvete attı.

Ilık su bedeninde süzülüp giderken gözleri sıkıca yumuluydu ve içinde yaşama hevesi geri gelmiş bir çocuk vardı. Başındaki o ağrı bile yoktu, sanki anlamıştı iyileşmek istediğini ve çekip gitmişti.

Güzelce temizlendikten sonra havluyu beline sararak odasına döndü. Mew'u hala aynı yerde yatarken buldu. Kollarını başının altına yastık yapmış tavanı seyrediyordu, içeri girdiğini fark etmemişti bile.

"Bütün gün yatakta pinekleyecek misin?" Gulf'ın sesindeki neşe kendine bile yabancıydı.

"Ne?" Mew dalgınlığından dolayı aval aval Gulf'ın suratına bakarken gözleri alt tarafa kaydı. Bedeninde süzülen sular yutkunmasına neden oldu. Kahverengi gözleri iyice belirginleşti.

"Diyorum ki; Neden kalkıp kahvaltı hazırlamadın? Karnım acıktı."

"Ka-kahvaltı mı?" Mew nihayet gözlerini ona çevirdiğinde yataktan doğruldu. "Tabii, hemen hallediyorum."

Üzerindeki örtüyü itip kalktığında kırışmış olan tişörtünü düzeltti. Berbat görünüyordu.

"Bak ne yapalım biliyor musun?" dedi Gulf o odadan çıkmaya yeltendiğinde. "Sen bir duşa gir, ben de o sırada hazırlanayım. Kahvaltıyı da dışarıda yaparız. Zaten evde yiyecek bir şeyler olduğunu sanmıyorum."

Gulf'ın teklifi hoşuna gitmiş gibi gözleri parladı. Gözleri onun gözlerini esaret alırken başını aşağı yukarı salladı.

Mew duşa girdiğinde Gulf kot pantolonunu bacaklarından geçirdi ve üzerine beyaz bir tişört giydi. Bedenleri hemen hemen aynı olduğu için kendi kıyafetlerinden Mew'a bir şeyler ayarladı.

Birkaç dakika sonra su kesilmişti ama Mew hala içeriden çıkmamıştı. Ona seslenmek için arkasını dönerken kapı açıldı.

Islak saçları, belirgin olan adonislerinin hizasında duran pantolonu ve ıslak göğsüyle karşısında dururken kuruyan dudaklarını ıslattı. Yutkunamadan edememişti.

"Çok beklettim mi?" Elinde tuttuğu küçük havluyla saçlarını kuruturken kasları biraz daha belirginleşiyordu ve bu.. cidden Gulf'ın nefesini kesiyordu.

"Yoo, hayır!" Sesi olması gerekeninden daha coşkulu çıkarken yanakları kızarmıştı.

Mew yatağın üzerindeki tişörtü üzerine geçirdikten sonra Gulf'ın durumu biraz daha iyiydi.

"Bugün farklı bir şey var sen de sanki?" derken Mew'un gözleri kısık kısıktı ve Gulf'ın üzerine doğru yürüyordu.

"Biraz düşüncelerimden kurtulmam gerektiğini fark ettim. Baktım senden başka bir aday yok ben de seni seçtim." dediğinde Mew'un gözleri hayretle büyüdü.

"Ha başka biri olsa seçmeyeceksin yani?" Sözlerine karşı ufak bir kahkaha attı. "Şimdi söyleyip egonu zedelemeyeyim.." diyerek hızla odadan çıktı Gulf.

Bu hallerini özlemişti. Onunla şakalaştığı günleri, gülebildiği günleri, mutlu anlarını özlemişti. Bugün ise fazlasıyla özlem gidereceği bir gün olacaktı. Bir süreliğine eski Gulf olacaktı ve yanında Mew olacaktı.

Scream - MewGulfHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin