Άτιτλο κεφάλαιο 7

89 18 21
                                    

        Από τότε που μητέρα και κόρη συμφιλιώθηκαν, σαν να ξαναμπήκε η ζωή τους στην κανονική ισορροπημένη της τροχιά. Γελούσαν πάλι, χαίρονταν τη ζωή και αντιμετώπιζαν τις δυσκολίες με υπομονή και πείσμα. Η Κλαίρη έγινε ξανά η χαμογελαστή, ανανεωμένη και εργατική πωλήτρια στο ''delicate curtains'' προκαλώντας την επιδοκιμασία του κυρίου Στέργιου που την συμπαθούσε και άρχισε να την νοιάζεται πλέον σαν παιδί του.

Δεν θα του άρεσε σε καμία περίπτωση να την βλέπει στεναχωρημένη και κακοδιάθετη όπως ήταν δύο μήνες πριν μετά το συνταρακτικό νέο για την ταυτότητα της πραγματικής της μητέρας. Παρόμοια ένιωθε ο Πέτρος χαιρόταν για την 'φίλη' του και ήλπιζε όλα να πήγαιναν κατ' ευχήν για εκείνη δίχως καινούριες αναστατώσεις και ανακατωσούρες.

Μια μέρα ο δύο νέοι βγήκαν για περίπατο διάρκειας μιάμισης ώρας και προτίμησαν ένα πεζούλι για ξαπόσταμα. Τότε ο Πέτρος την ρώτησε: "Eίσαι πράγματι καλά Κλαίρη έτσι; Σαν να κρύβεις κάτι ή είναι ιδέα μου;''

''Ιδέα σου είναι όπως το είπες, είμαι πολύ καλά. Τα ξαναβρήκα με την Ευρυδίκη όμως δεν μπορώ να στο κρύψω Πέτρο και δεν θέλω να αισθανθείς άσχημα.. δεν μπορώ να την αποκαλέσω μαμά. Μόνο μια φορά την αποκάλεσα έτσι επειδή είμασταν φορτισμένες συναισθηματικά αλλά τώρα σαν να κρατώ μια ουδέτερη στάση απέναντι της.

Λες και δεν μπορεί ο νους μου να το χωνέψει πως αυτή είναι η μαμά μου αλλά επειδή δεν κάνει να την λέω αδερφή, την λέω Ευρυδίκη σκέτο.'' παραδέχτηκε ένοχα και σοβαρά η Κλαίρη. "Πιστεύεις ότι είναι άδικο για αυτήν και τη στεναχωρώ με τη στάση μου;''

" Δεν μπορώ να ξέρω σίγουρα κορίτσι μου, μαζί της πρέπει να μιλήσεις για να ξεκαθαρίσετε την ατμόσφαιρα μεταξύ σας και το πως αισθάνεστε η μία για την άλλη μετά τη δοκιμασία την οποία περάσατε κατά τη διάρκεια της φυγής σου. Όσο δεν το ξεκαθαρίζετε δεν θα πάνε καλά τα πράγματα, φοβάμαι πως το πήρατε κάπως επιφανειακά το θέμα.

Εσύ θεωρείς και της δήλωσες πως την συγχώρεσες, άλλα μέσα σου πραγματικά έτσι έπραξες ή όχι; Αν τύχει να ξαναθυμηθείτε το παρελθόν από μια απλή κουβέντα, ένα σχόλιο και διαπιστώσεις ότι πονάς ακόμα για όλα όσα έγιναν σχετικά πρόσφατα ανάμεσα στις δύο σας...θα ξεσπάσεις πάνω της πιθανόν."

" Ναι δεν λέω έχεις ένα δίκιο, όμως δεν θεωρώ πως είναι τόσο σοβαρά τα πράγματα. Θα δω τι θα κάνω.'' Υπήρχε και κάτι άλλο που η  Κλαίρη έκρυβε από τον Πέτρο: την εξέλιξη της φιλίας της με τον Αιμίλιο σε κάτι περισσότερο.

Μην κλαις για έναν ανέντιμο (παύση-υπό επεξεργασία)Where stories live. Discover now