Άτιτλο κεφάλαιο 9

75 16 11
                                    

  Καθώς η Κλαίρη περνούσε το απόγευμα στο σπίτι του Αιμίλιου, η Ευρυδίκη απασχολούνταν με το καθαρισμό του σπιτιού επειδή περίμενε επισκέπτη. Είχαν μιλήσει μόλις μια ώρα πριν ξεκινήσει τις δουλειές, με τον Πέτρο τηλεφωνικώς και με αφορμή την τυχαία συνάντηση του με την Κλαίρη, πήρε τη πρωτοβουλία να τον καλέσει στο σπίτι της για να μιλήσουν για το θέμα της κοπέλας. Τους ένοιαζε και τους δύο η αλλαγή στη συμπεριφορά της και πίστευαν πως θα βρουν μια άκρη.

Κάτι χρειαζόταν να γίνει που θα έκανε την Κλαίρη να αλλάξει τη στάση της και να γίνει πιο μαλακή τουλάχιστον απέναντι στον Πέτρο. Η μεσήλικας έκανε άψογο ξεσκόνισμα σε όλες τις επιφάνειες τραπεζιών και επίπλων μαλώνοντας ελαφρώς τον εαυτό της που της πήρε τόσο καιρό για να ασχοληθεί με τη καθαριότητα του σπιτιού. Η κακή της διάθεση δεν της άφηνε περιθώρια ωστόσο τώρα ήθελε να αφήσει καλή εντύπωση στον επισκέπτη και μάλιστα ένα νέο άντρα που συμπαθούσε. 

Ο Πέτρος ήρθε ακριβώς στην ώρα που συμφώνησαν και η Ευρυδίκη του έδωσε άδεια να περάσει στο σαλόνι και να κάτσει όπου θέλει, ενώ είχε να του προσφέρει καφέ και σπιτικό κέικ σε περίπτωση που εκείνος το επιθυμούσε. Μπήκαν γρήγορα χωρίς περιστροφές στο βασικό τους θέμα. « Πέτρο, με τη κόρη μου περάσαμε πολλές στιγμές στη ζωή αλλά πάντα τα βρίσκαμε όσο και αν πονέσαμε με την αδικία, την φτώχεια και τα εμπόδια στην ευτυχία μας.

Όμως τώρα έγιναν τόσα και παρόλο που εκείνη μου υποσχέθηκε πως θα προσπαθήσει να ξαναφτιάξει τη σχέση της μαζί μου, άρχισε να γίνεται απότομη και απλησίαστη. Σε σημείο μάλιστα που με ανησυχεί διότι νόμιζα ότι προχωράμε μπροστά, αυτή όμως κρατά ακόμα τις αναμνήσεις που την πονούν. Σαν να κόλλησε στα παλιά. »

« Εκτός αυτού έγιναν κάποιες αλλαγές στη ζωή της και εμείς δεν πήραμε χαμπάρι με αποτέλεσμα να τη χάσουμε τώρα.» παρατήρησε ο Πέτρος.

« Μη γίνεσαι απαισιόδοξος, δεν την έχουμε χάσει ακόμα τουλάχιστον εγώ από τη στιγμή που μένει ακόμα μαζί μου στο ίδιο σπίτι. Εσύ δεν ξέρω τι κάνεις μαζί της, δεν πάει καλά η φιλία σας σωστά υποθέτω;»

« Ναι κυριά Ευρυδίκη είναι ανησυχητική η κατάσταση. Ενώ στη δουλειά τα πάει περίφημα, συγκεντρώνεται, εργάζεται με τον ίδιο πρόθυμο και ακούραστο ρυθμό, στη φιλία δεν πάει καλά το ίδιο. Σήμερα που λέτε καθώς μιλήσαμε πέντε λεπτά στο δρόμο την παρατηρούσα και δεν έβλεπα τη φίλη μου τη Κλαίρη, νόμιζα πως ήταν κάποια άλλη.»

Μην κλαις για έναν ανέντιμο (παύση-υπό επεξεργασία)Where stories live. Discover now