Άτιτλο κεφάλαιο 10

55 13 10
                                    

    Η νύχτα έκανε ορατή την εμφάνιση της καθώς ο Πέτρος πήγαινε σε ένα λιμάνι για περίπατο μιας και δεν είχε καμία διάθεση να γυρίσει στο σπίτι πριν από τις έντεκα. Κανόνισε να βρεθεί με τους φίλους του και να συζητήσουν τα θέματα που τον βασάνιζαν. Η κουβέντα που είχε νωρίτερα με την Ευρυδίκη τον καταρράκωσε.

Τον ενημέρωσε πως η Κλαίρη δεν επιθυμεί να τον παντρευτεί και ακύρωσε την πιθανότητα γάμου τους. Ότι σχεδίαζαν στο μυαλό τους -και ήθελαν να προετοιμάσουν αυτή τη βδομάδα για να γίνει στην ώρα του ο αρραβώνας- πήγε στράφι. Ο Πέτρος είχε διαλέξει ένα πανέμορφο δαχτυλίδι και δώρο ένα βραχιόλι για την μέλλουσα σύζυγο του, τα οποία χρυσοπλήρωσε παραλίγο με τις οικονομίες χρόνων που μάζευε στην άκρη.

Θα περνούσε από το κοσμηματοπωλείο την επόμενη μέρα για να τα αγοράσει, γιατί δεν διέθετε τα χρήματα πάνω του τη σημερινή μέρα. Πλέον δεν είχε νόημα να το κάνει, αφού το όνειρο του χάθηκε για πάντα.

  Είχε απομείνει μόνος του και περπατούσε σε όλο το μήκος της μαρίνας όταν πρόσεξε την Κλαίρη από μακριά. Εκείνη πήρε το θάρρος να τον πλησιάσει γρήγορα, διότι έπρεπε να πουν αρκετά και να ξεκαθαρίσουν την κατάσταση ανάμεσα τους. « Γιατί ήρθες να με βρεις Κλαίρη;» τη ρώτησε μουτρωμένος και άκεφος ο Πέτρος.

« Δεν ήμουν σίγουρη ότι θα βρισκόσουν έξω τόσο αργά αλλά φανταζόμουν πως εδώ θα σε έβρισκα, το λιμάνι είναι το αγαπημένο σου σημείο για βόλτα πουθενά αλλού δεν θα πήγαινες λογικά. Ξαφνιάστηκα επειδή δεν πήγες στη δουλειά σήμερα, αλλά αντιλαμβανόμενη τη συμπεριφορά μου κατάλαβα ότι έπρεπε να το περιμένω. Λογικό να λυπηθείς όταν έμαθες τη ματαίωση του γάμου.»

« Ναι λυπήθηκα, το ανακοίνωσες πολύ...απότομα μόλις δύο μέρες πέρασαν από τότε που σου έκανα τη πρόταση γάμου. Ίσως έπρεπε να αρνηθείς αμέσως μόλις σου πρότεινα να γίνουμε αντρόγυνο, αν ένιωθες τόσο πιεσμένη ή δεν ξέρω και εγώ τι άλλο τέλος πάντων.

Δεν ξέρω τι γίνεται με εσένα Κλαίρη τους τελευταίους μήνες, με έχεις βγάλει από τη ζωή σου δυστυχώς. Δεν με θες ούτε ως φίλο και όπως αποδείχτηκε ούτε ως σύζυγο.»

« Πέτρο, στεναχωριέμαι πολύ για αυτό. Αλλά απάντησε μου ειλικρινά, επιθυμώ να το ακούσω από εσένα, δεν με νοιάζει τι λέει η Ευρυδίκη: είσαι ερωτευμένος μαζί μου;»

« Ναι είμαι ερωτευμένος, σε ήθελα δική μου και δεν γνώριζα τον τρόπο για να σε φέρω κοντά μου. Για αυτό χάρηκα απίστευτα, όταν βρήκα υποστηρικτή στο πρόσωπο της μητέρας σου και μου έβαλε την ιδέα να σε παντρευτώ για να σε αποκτήσω. Πίστευα πως με αυτό το γάμο θα εκπληρωνόταν το όνειρο μου. Αλλά τώρα όλα τελείωσαν.»

Μην κλαις για έναν ανέντιμο (παύση-υπό επεξεργασία)Where stories live. Discover now