Ο Αιμίλιος ασχολήθηκε με όλες τις απαραίτητες διαδικασίες για τον γάμο χωρίς να του ξεφύγει η παραμικρή λεπτομέρεια και στον ίδιο πυρετώδη ρυθμό κινήθηκε και η Κλαίρη. Με τη βοήθεια της μητέρας του Αιμίλιου και των συγγενών του διάλεξε το ομορφότερο νυφικό, έκανε αλλεπάλληλες πρόβες, έφτιαξε προσκλητήρια και ανέλαβε ένα μικρό μέρος της διακόσμησης του χώρου εκδηλώσεων του γάμου της ο οποίος θα γινόταν στην ύπαιθρο λόγω των ανοιξιάτικων ημερών που θα συνέπιπταν με το σημαντικό γεγονός.
Τη διακόσμηση δεν μπορούσε η ίδια να την αναλάβει εξ ολοκλήρου παρότι αποτελούσε το είδος της και σπούδασε τέσσερα ολόκληρα χρόνια γι' αυτό. Η μητέρα του Αιμίλιου Θεώνη είχε φέρει τους καλύτερους γνωστούς της διακοσμητές, για να εκπληρώσουν όλες τις επιθυμίες όπως όφειλαν.
Η Κλαίρη είχε γνωρίσει την Θεώνη στο δείπνο που παρέθεσε μερικές βδομάδες νωρίτερα όταν ο γιος της αποφάσισε επισήμως να παρουσιάσει στον οικογενειακό του κύκλο τη γυναίκα που ήθελε στο πλευρό του. Είχε τρομερό τρακ και κόπιασε προκειμένου να τη συμπαθήσει η μέλλουσα πεθερά της και εν μέρη το πέτυχε. Η τελευταία βέβαια κράτησε ουδέτερη στάση απέναντι της, δεν ήταν ούτε πολύ αυστηρή και ψυχρή ούτε όμως φιλική και προσηνής όσο ήλπιζε η Κλαίρη να την δει.
Μόλις άρχισαν οι δύο γυναίκες να περνούν περισσότερο χρόνο μαζί κατά τη διάρκεια των ετοιμασιών του γάμου, οι προθέσεις της υπερήλικης έγιναν φανερές. Ξεκαθάρισε στην Κλαίρη ότι όφειλε να μάθει τους τρόπους συμπεριφοράς που άρμοζαν και ήταν απαραίτητες σε μια γυναίκα της αριστοκρατίας αν ήθελε να παραμείνει ως μόνιμη σύζυγος του γιου της και να τον κάνει να την επιθυμεί συνεχώς.
Έτσι η νεαρή προσαρμόστηκε σε νέους επιπλέον κανόνες που έμαθε σταδιακά και όσο πιο πολύ αλληλεπιδρούσε με την οικογένεια του Αιμίλιου. Οι αδερφές του δύο πολύ κομψές και καλοντυμένες κυρίες μεταξύ τριανταδύο και τριαντατεσσάρων χρονών, έδειξαν μεγαλύτερη συμπάθεια στην Κλαίρη και ήταν εκείνες που τη βοήθησαν ουσιαστικά να μάθει τη ζωή των αριστοκρατών.
Λειτούργησαν ως μεσολαβητές ανάμεσα στη σχέση της Θεώνης και της νύφης της, όποτε έβλεπαν να διαπερνά κρίση και τάραγμα λόγω των απειρίας της Κλαίρης και της ιδιοσυγκρασίας της Θεώνης στο να περνά από εξέταση τη νεαρή κοπέλα για να δει πόσο άξια είναι στους νέους ρόλους της ως μέλους της πλουτοκρατίας.
YOU ARE READING
Μην κλαις για έναν ανέντιμο (παύση-υπό επεξεργασία)
RomanceΗ Κλαίρη μια φτωχή, ορφανή από γονείς κοπέλα προκειμένου να συντηρεί την άνεργη αδερφή της και τα μικρά ανίψια τους πουλά κουρτίνες σε κατάστημα. Ο Πέτρος συνάδελφος και φίλος της είναι κρυφά ερωτευμένος μαζί της, όμως εκείνη τον αγνοεί. Ένας μεγαλ...