Άτιτλο κεφάλαιο 8

86 17 11
                                    

      Η Κλαίρη και ο Αιμίλιος έβγαιναν πλέον όποτε κανόνιζαν σαν ζευγάρι αλλά δεν ήθελαν να επισημοποιήσουν τη σχέση τους στο οικογενειακό τους περιβάλλον μέχρι ώρας, ειδικά η Κλαίρη επιθυμούσε να προετοιμαστεί μέσα της με τα κατάλληλα λόγια και να δημιουργήσει μια γιορτινή ατμόσφαιρα στο σπίτι αν χρειαστεί.

Έτσι όταν θα μιλούσε στην μητέρα της για το γάμο θα της φαινόταν και θα το έπαιρνε πιο μαλακά εκείνη, δεν θα της ερχόταν σαν κεραμίδα κατακούτελα στο νου. Το ζεύγος μοιράστηκε το πρώτο του φιλί την ώρα που κάθονταν στο παγκάκι  έχοντας για θέα τα αστέρια του ουρανού. Ήξεραν πως καλό ήταν να αναπτύξουν μια οικειότητα μεταξύ τους μέχρι τον γάμο.

                              ....

Παγερή ψυχρότητα επικρατούσε τελευταία στις σχέσεις μαμάς-κόρης. Η Ευρυδίκη έβλεπε ότι η Κλαίρη καθυστερούσε να γυρίσει, μετά τη δουλειά αντί να έρθει κατευθείαν στο σπίτι έβρισκε δικαιολογία συνέχεια για να λείψει δύο ώρες παραπάνω. Γύριζε απόγευμα ή βράδυ μια φορά και έκανε λίγες βασικές κουβέντες για τη δουλειά μαζί με την Ευρυδίκη όταν την ρωτούσε: «γιατί έπρεπε να έρθεις τέτοια ώρα στο σπίτι, άργησες πολύ» η Κλαίρη απαντούσε αδιάφορα: « η Βάσω είχε προβλήματα με την μαγειρική και ζήτησε να την βοηθήσω στις σπιτικές δουλειές όσο εκείνη ασχολούνταν με τα δικά της» ή  « έμεινα στο μαγαζί να βοηθήσω τις μοδίστρες με τις νέες παραλαβές κουρτινών και να κανονίσουμε ποια κουρτίνα θα αναλάβει να ράψει η κάθε μία υπάλληλος» μερικές από τις δικαιολογίες που σκαρφιζόταν εύκολα η Κλαίρη για να πει πως είναι τόσο κατάκοπη και θέλει να πάει στο δωμάτιο της επειγόντως για να ξαπλώσει.

Τη δεύτερη δικαιολογία δεν τη πίστεψε η Ευρυδίκη και το εξακρίβωσε την επόμενη μέρα όταν πέρασε στο κατάστημα που δούλευε η κόρη της χωρίς να της το πει για να μην ακολουθήσουν εντάσεις, όταν έπιασε τον κύριο Στέργιο και μια μοδίστρα και εκείνοι ξαφνιασμένοι της είπαν ότι δεν υπάρχει σχεδόν καθόλου δουλειά στο μαγαζί που να απαιτεί την παραμονή της Κλαίρης παραπάνω.

   Τελικά δεν τον γλίτωσε τον παραλίγο καυγά ένα βράδυ η Ευρυδίκη αφού έβαλε τα ανίψια της στο κρεβάτι για ύπνο. Η Κλαίρη έστρωνε το τραπεζομάντιλο στο τραπέζι του σαλονιού όταν της ήρθε να σχολιάσει: « παρά τα προβλήματα μας υπάρχουν λύσεις εκεί που δεν το περιμένουμε.»

« Τι εννοείς κόρη μου;» ρωτά η Ευρυδίκη ξαφνιασμένη με το σχόλιο. 

« Τίποτα θα σου εξηγήσω άλλη φορά.» βιάστηκε να τα μπαλώσει η Κλαίρη τι το θέλε το σχόλιο παραλίγο να αποκαλύψει την πρόταση του Αιμίλιου, είπε μέσα της ανήσυχη και ελαφρώς αμήχανη.

Μην κλαις για έναν ανέντιμο (παύση-υπό επεξεργασία)Where stories live. Discover now