Άτιτλο κεφάλαιο 12

72 11 10
                                    

   Η Κλαίρη σίγουρη για την απόφαση της να γίνει νύφη στο πλευρό του Αιμίλιου ανακοίνωσε τα ευχάριστα νέα στη φίλη της  Λένα  η οποία έπαθε σοκ, δεν περίμενε προφανώς ότι η Κλαίρη θα έπαιρνε τόσο σοβαρά τη συγκεκριμένη απόφαση.

« Θα παντρευτείς δηλαδή και θα φύγεις, πως το αποφάσισες;» ρωτούσε έντρομη η Λένα.

« Τι θα πει πως το αποφάσισα, στο είχα αναφέρει ξανά πολλές φορές ο γάμος μου θα γίνει και κανείς δεν θα μας σταματήσει. Μιλούσα σοβαρά, δεν είμαι άτομο επιπόλαιο ».

« Δεν τον αγαπάς όμως ».

« Όχι αλλά τι σημασία έχει, δεν παντρεύονται πάντα από μεγάλο έρωτα ή αγάπη τα ζευγάρια γλυκιά μου αθώα  Λένα, μερικές φορές αρκούν άλλοι λόγοι που τους παρακινούν σε αυτή την απόφαση. Στη δική μου περίπτωση, θεωρώ πως ο Αιμίλιος εμφανίστηκε σαν σωτήρας. Θα με βοηθήσει να πραγματοποιήσω τα επαγγελματικά μου όνειρα και να ξεφύγω από τη φτώχεια της γειτονιάς και της κατάστασης την οποία ζούσα τόσα πολλά χρόνια.

Βέβαια δημιουργείται μια έλξη μεταξύ μας, αυτό είναι κάτι που δεν αποφεύγεται και μπορεί να αναπτυχθεί αυτή η έλξη και να μετατραπεί σε αληθινή αγάπη με το καιρό » έλεγε στη ρομαντική φίλη της όσο τη παρατηρούσε να μαδά μια μαργαρίτα σκεφτική.

Κάθονταν στο πεζούλι του πάρκου εκείνο το απόγευμα, λίγο πριν τη δύση του ηλίου και παρατηρούσαν τις πάπιες και τις χήνες να κολυμπάνε στη λιμνούλα ή να τσιμπολογάνε ψίχουλα. Το σκηνικό ήταν όμορφο και γραφικό σε συνδυασμό με το απαλό δροσερό αεράκι που δεν ήταν τόσο δυνατό όσο να τις ενοχλεί και να τις κάνει να αναριγούν από την επικείμενη ψύχρα. 

Όμως δεν ήταν αρκετό να πάρει μακριά τη λύπη της Λένας που θα έχανε τη φίλη της και αμφέβαλλε για το αν θα την ξαναέβλεπε ποτέ ή σύντομα. Η Κλαίρη μάντεψε τις σκέψεις της και άγγιξε απαλά τους ώμους της Λένας. « Δεν θα με χάσεις Λένα μου, μπορεί να φεύγω από τη γειτονιά και να αλλάζω ζωή αλλά δεν σημαίνει πως θα σε ξεχάσω ή θα σε παρατήσω. Είσαι η καλύτερη μου φίλη ».

« Θα κάνεις πράξη όμως αυτά που υπόσχεσαι τώρα; Θα συνεχίσεις να έρχεσαι κάπου κάπου για επίσκεψη ή να κανονίζουμε να έρχομαι εγώ σε εσένα και να βολτάρουμε;»

« Φυσικά τα εννοώ και θα τα κάνω πράξη ».

   Το νέο του γάμου που πλησίαζε διαδόθηκε στη γειτονιά και έτσι ήξεραν μερικές ελάχιστες γνωστές κυρίες ή κοπέλες για την επικείμενη φυγή της Κλαίρης από τη φτωχογειτονιά. Όποτε κουβέντιαζαν μεταξύ τους ορισμένες φορές και κυρίως οι μεγαλύτερες γυναίκες εξέφραζαν την αποδοκιμασία τους που η Κλαίρη παντρεύεται και παίρνει για σύζυγο έναν πλούσιο άντρα αντί για κάποιο τίμιο νεαρό του προαστίου τους.

Μην κλαις για έναν ανέντιμο (παύση-υπό επεξεργασία)Where stories live. Discover now