Bölüm MisraDemir4 ' e geliyor. Bölümün ev sahibi umarım beklediğine değer bulur bölümü.
İYİ OKUMALAR.
❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️
“Düğün mü?”
“Evet güzelim, düğün.’’
“Sana ne benim güzelliğimden! Utanmadan bir de beni mi süzdün?”
“Arım, balım, baharım süzülmeyecek gibi değilsin, hem fena mı süzme bal oldun artık. Neyse Yeşilim çok uzadı bu iş, ben kaza tutanağını getireyim sen de ruhsat ve ehliyetini getir. İlişkimize resmiyet kazandırmanın vakti geldi.”
“Ne resmiyetinden bahsediyorsun? Allah aşkına sen hiç ciddi konuşmaz mısın?”
“İstediğin ciddiyet olsun Yeşilim, seni ciddiyete boğacağım,” dedikten sonra genç kızın bileğini kavrayarak aracının arka kapısına doğru sürükleyen Dağhan, Bahar’ın şaşkınlığından faydalanıp hızla kapıyı açarak koltuğa oturmasını sağladı ve hemen yanında yerini alarak kapıları uzaktan kumanda yardımı ile kilitledi. Bahar yaşadığı panik ve korkuyla kapıları açmaya çalışırken genç adam rahat bir tavırla cebinden çıkardığı telefonun tuşlarına dokunarak arama başlattı. Aramayı hoparlöre aldığında ise yanındaki gencin ne yapmaya çalıştığını anlamayan Bahar duyduğu kadın sesi ile kurtulma çabalarına son verdi. “Sarı danam daha demin konuşmuştuk kötü bir şey yok ya?” diyen Huriş'in duyduğu endişe, ses tonuna yansımıştı.
“Yok, Huriş’im aksine iyi şeyler oldu. Neredesin, ne yapıyorsun?” diyen Dağhan kendisine soran gözlerle bakan güzel kıza çapkın bir gülüş sundu.
“Ne olsun anasının danası? Ablanlar bizde cümbür cemaat, malum dedenin seneidevriye mevlidi var yarın, hazırlık yapıyoruz.”
“Ooo iyi iyi ortam tam istediğim gibi, anacığım bak sana ne diyeceğim ...”
“De kuzum, de danam...”
“Hazır mevlit için mutfağa girmişken şöyle kazan kazan keşkek mi yapsan?” diye soran Dağhan ile hattın diğer ucundaki kadından birkaç saniye boyunca yanıt gelmezken, arabanın içinde ağlamaklı bir ses tonuyla “Vallaha mı?” diyen bir babaanne namzedinin sesi yankılandı.
“Hem vallaha hem billaha...”
“Amanıııınnnn feda olsun sana kazan kazan keşkekler! Emineeee, Necmiye, Bedriyeeee kız peklenmeyesiceler kopun gelin! Dağhan'ım düğün keşkeği ister...” diyerek bağırıp, sevinçten deliye dönen Huriş hattın diğer ucundaki ikiliyi çoktan unutup telefonu kapatmıştı, yapılacak işi çoktu…
Biten görüşme ile “Ne oldu şimdi ?” diye sordu Bahar şaşkın bir hâlde.
Dağhan ise gür bir kahkaha atıp cevapladı genç kızı: “Ne olacak Huriş Sultan’a keşkek pişir dedim. Bundan sonra top onda! Sen misin, ciddiyet isteyen? Al sana ciddiyet. Anam düğün hazırlıklarına başladı artık, kimse geçemez önüne. Benim karım olmasan da anamın gelini olacaksın. Bu arada Huriş’imin tek oğlu benim.”
“Nasıl yaparsın böyle bir şeyi, kadıncağızı da boşuna heveslendirdin, yazık değil mi ?”
“Oy oy, kaynanasına da hiç kıyamazmış. Boşa gitmez onun hevesi sen üzülme. Çeyizinde eksiğin gediğin varsa tamamla yeter.”
“Aç kapıyı inece...” diyen Bahar'ın sözlerini kesen çalan telefonun melodisiydi. Dağhan başına geleceği bildiğinden, sırıtarak telefonu açıp hoparlöre verdiğinde merakla genç kızın vereceği tepkileri bekliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AYAZIN ÇİÇEĞİ (KİTAP OLDU)
HumorAyazın Çiçeği serisinin ilk kitabıdır. Adamın gözlerinin derinliğinde kilitli kaldı kadın... Kadının kokusuyla baharı yaşamaya başladı adam... Birbirlerini gördükleri ilk andan itibaren derin bir aşka tutulan iki gencin hikâyesini okurken kimi zama...