Etrafımda ki sesler çok boğuk geliyordu. Sanki gözlerimin üzerinde bir ağırlık vardı. Vücudumda da aynı ağırlık vardı. Gözlerimi zorla da olsa açtım. Gözlerimi kırpıştırdım. Elim karnıma gitti hemen. Doğrulmaya çalıştım. Karnıma hafif bir sızı girdi. "Ahh." Birisi kolumu tuttu. Başımı kaldırdığımda bu kişinin Yağmur olduğunu gördüm. "İyi misin?" Başımı salladım. "Bebeğim. O nerede? İyi değil mi?" Yağmur gülümsedi. "Merak etme. Bebeğin gayet iyi. Sağlıkla doğdu. Kontrolleri yapılıyor. Herkes bekliyor kapının önünde. Ben de senin yanında kalmak istedim." Yağmur' un yardımıyla yerimden doğruldum ve arkama yaslandım. "Bir bardak su verir misin?" Yağmur hemen yan taraf da ki bardağa su doldurup bana verdi. Suyu alıp içtim. "Teşekkür ederim." Kapı açıldı. İçeriye kucağında oğlumuzla Talha girdi.
Gözlerim doldu. Kollarımı uzattım. "Talha oğlumu bana ver." Sesin bir fısıltıdan farksız çıkmıştı. Talha bana doğru geldi ve oğlumu kucağıma koydu. Hemen kucağımda rahat bir pozisyon aldı. Oğlumu kendime doğru çektim. Mis kokusunu içime çektim. Başının üzerine ufak bir öpücük bıraktım. Başımı kaldırıp Talha' ya baktım. Talha da bana baktı. Yanıma oturdu. "Bizim oğlumuz?" Talha inanamaz gibi sordu. Başımı salladım. Talha yerinden kalktı. Elleri ile yüzünü sıvazladı. Herkes odadaydı. Ve hepsi Talha' ya bakıyordu. Elleri ile saçlarını geriye ittirdi. "Baba oldum ben. Benim bir oğlum var. Yüzbaşı Talha Karaduman baba oldu? Biz anne baba olduk?" Bir yandan ağlarken bir yandan da güldüm. "Evet. Evet anne baba olduk. Baba oldun." Talha bize doğru geldi oğlumuzun başından öptü ve ardından benim alnımdan öptü. Ardından alnımı alnına yasladı.
"Teşekkür ederim. Teşekkür ederim bana bu duyguyu yaşattığın için. Şükürler olsun. Oğlumuzu kucağıma alabildim. Seni böyle gördüm." Birbirimizden ayrıldık. Talha abimlere döndü. "Ben baba oldum. Benim oğlum oldu. Şaka gibi." hepimiz güldük. Selim abim Talha' ya yaklaştı. Gözleri doluydu. "Sana canımı emanet etmiştim. Şimdi ise canımın canından olanı da emanet ediyorum. İlk Allah' a ardından sana emanetler. Gözünden bile sakınacaksın Talha." Talha başını salladı. "Sen demesen de yapacağım bunu abi. Onlar benim canım." Selim abim kollarını açtı ve Talha ile sarıldılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VATAN İÇİN
Non-FictionVatanı ve ailesi için savaşan bir kızın hikayesi, Bin bir türlü zorluğa göğüs geren bir kızın hikayesi, Her şeye rağmen ayakta güçlü duran bir kızın hikayesi. Baha Karaduman' ın hikayesi