Reggel felkeltem. Megcsináltam a reggeli rutinomat. Ma elég balábbal keltem úgyhogy fekete farmert és egy fekete bő pulcsit vettem fel. Megreggeliztem, beraktam a könyveimet és elindultam. Utközbe bementem a szokásos boltba ahol szoktam venni Monster, péksütit meg ami kell. Beszálltam a metróba és indult is. Az úton zenéthalgattam és teloztam. Mendtem a sulihoz és már ott vártak a lányok.
Seoyun, Lisa, Lia: Sziaa Luna
Én:Sziasztok mizús?
Seoyun, Lisa, Lia: semmi különös veled?
Én: velem se tök uncsi volt tegnap a táncórám. De bemegyünk?
Seoyun: jahh bee XD
Lisa: akkor mennyünk!
Bementünk az osztályba pont becsöngetésre. Első óránk Fizika volt. Kinem állhatom azt a tantárgyat. Esküszöm Enstent lelöttem volna meg az összes többit. Mindt egy alkoholista barom volt.
Az óra nagyon unalmas volt úgyhogy rajzólgattam a fűzetembe. Kicsöngettek végre. Most egy 15 perces szünet volt. Addig beszélgettem Lia-val. Mert vele ülök.
A többi óra is eltelt. Ma van zongora órám úgyhogy bennmaradtam. A zongoratanárom megdicsért. Örültem A bízatásnak. Az óra eltelt én meg ballagtam haza. November-be nem a legjobb 18:30-kor sétálni az utcán az biztos. Szerencse hogy nem vagyok egy beszari csaj. Amúgy alig tudják de van egy motorom. Azé nem használom mert jó draga és nem akarom a fiuknak azt mutogatni hogy milyen bmv járgányom van. Az idolkodasért sok pénzt kapok. Hónaponként 10-11 milliót. Sokat az biztos.
Amíg ezzen töretem a fejem hazaértem. Sajnos anyu sokáig dolgozik mindig 10-kor jön. Én addig elmosogatok, vacsit csinálok meg amit kell. Anyunak rettentő sokat segítek amibe tudok. Ledobtam a tatyom és lezuhanyoztam. Csináltam vacsórát. Fogatmostam, raktam fell a börömre pattanás ellenes krém maszkot közbe a hajam szárítottam mert hajatmostam. Megágyaztam és megnéztem a Twrigligh-ot. Nem tudom honnan jött de már régen láttam. A fim nézése közben elaludtam. Felekeltem arra hogy anyu bejön a házba. Leraktam a tabletet és vissza aludtam.1.rész
Jehhhhhh🥳🥳🥳🥳
Bocsi hogy rövid lett de nem akarok egyszerre sok infót belerakni. Ez a rész ilyen bemutatkozós volt. Hogy Luna suliba jár. Meghogy mivel. Megismerkedhetél a lánynak a személyiségei egyikével.
Remélem tetszet. Holnap talizunk addig is puszi😘😘
YOU ARE READING
Vámpiros éjszaka [Feat: Park Jimin](1-2. Évad) {{BEFEJEZTT}}♡
VampireSziasztok. Engem Kim Lunánam hívnak. 14 éves vagyok. Szöulba élek anyukámmal. Szeretem a vámpíros történeteket, de maga a vámpírok is érdekelnek. Ennyi szpojrel szetindtem elég. Ez a könyv vámpírokkal meg természet feletti lényekkel teli. Szerelmes...