Beljebb mendtünk. Odajöttek a többiek.
Yonngi:milyen ruhákat vettetek?
Lisa: a koszorúslány ruha nekünk megvan.
Én: nekem meg a mennyasszonyi.🤫
Yonngi: megmutatjátok?🥺
Lia: csak a mi ruháinkat hoztuk. Lunáé ott maradt.
Taeyunng,Jimin: miért?
Én: Mert nem láthatjátok.
Ameddig a lányok megmutatták a ruhákat addig én felmendtem a szóbába és kipakoltam. Gyorsan bemenetem a fürdöbe és megcsináltam 2 tesztett. Vártam 5 percet. Kimutatta hogy pozitív. Megnéztem a tükörbe a hasam és láttam hogy 3 centivel nagyobb. Elsírtam magam. A többiekhez lemendtem. Lent furin nézték rám. Felhúztam a pólóm és megmutattam a hasam. Oldalról lehetett látni hogy nagyobb. Kivettem a zsebemből a két pozitív tesztet. Jimin meglátta, odajött. Velem együtt sírt.
Jimin:én ezt hogy nem vehetem észre?😫😭😭😭
Én: én is csak most vettem észre.
Magáhozölelt és megcsókólt. Most jobban vigyázott a kicsi miatt.
Jimin: szeretlek!❤❤❤❤. Te vagy életem szerelme Luna.
Én: én is szeretlek. ❤❤
Most én csókólotam meg. Odajött mindenki és gratuláltak. Taeyunng, a lányok,és Junkook sírt.
Yonngi:ki lessz a keresztapa?
Én: egyértelmüen Taeyunng. Ő a bátyám neki kell lenni a keresztapának.
Namjoon:és ki lessz a keresztanya?
Jimin:majd Tae nek a felesége. De még van hátra 4 hónap.
Én:4 hónap?????
Jimin: a vámpír könyök 4 hónap-ig van a hasba. És 16 éves koráig nől utána megáll a növésbe.
Én:mindjárt itt van.
Taeyunng megölelt.
Taeyunng: keresztapa lesszek!😭
Én: igen bátyó az leszel.
Visszaöleltem.
Én: De nem kell menni orvoshoz?
Elkezdtek nevetni.
Namjoon:kapásból 3 orvos és professzor ál elötted.
Én:tudom hűlye kérdés volt.
Namjoon:mikor csináltátok?
Jimin:elözöhét pénteken.
Namjoon: akkor 1 hetes. De most egy hétig nem fog nölni. Utána majd minden nap fog nölni egy kicsit.
Én: értem rendben.😂
Mindenki mendt a dolgára. Mi Jiminnel felmentünk a szóbába. Egyböl letámadott és az ágyra lökött OVATOSAN. Felhúzta a pólóm és elkezdett beszélni a hasamhoz.
Jimin: szia kis koppé! Ott kezdem hogy én és anyu nagyon szeretjük egymást és nem sokára a szép feleséggem lessz. Nem tudom annyira magam kifejezni mindt a nagybágyó. Ő műsorvezetö is meg színész. Nagyon fogod őt birni.De ha fiú lesszel akkor ne legyél olyan mind ő. Légyszi. Ha kislány leszel akkor olyan szép legyél mindt anyukád. Ő a legszebb nő a világon akit ismerek. De ha fiú lesszel ha lány én és anyu nagyon fogunk téged szeretni. Mindent megadunk neked amit tudunk. A többiekkel is kifogsz jönni. Mindenki nagyon jó fej. Hoppi bácsival majd mehettek táncolni,Yonngi bácsival zongorázni,Jin bácsival főzni,Namjoon bácsi majd tanítani fog téged. A legjobb tanár. Junkook bácsival meg sokat játszthatok. Lia és Lisa néni majd segít mindenbe.
YOU ARE READING
Vámpiros éjszaka [Feat: Park Jimin](1-2. Évad) {{BEFEJEZTT}}♡
VampireSziasztok. Engem Kim Lunánam hívnak. 14 éves vagyok. Szöulba élek anyukámmal. Szeretem a vámpíros történeteket, de maga a vámpírok is érdekelnek. Ennyi szpojrel szetindtem elég. Ez a könyv vámpírokkal meg természet feletti lényekkel teli. Szerelmes...