43.rész

26 3 0
                                    

Namjoon: na milyen volt az este? Gratulálunk. Sok boldogságot.

Taeyunng,Lisa,Lia,Yonngi,Jin,Hoseok,Junkook:    sok boldogságot!!!

Én,Jimin:  köszönjük! nagyon jó.

Taeyunng odaszaladt és a kezem megnézte.

Taeyunng: jóbban áll mindt gondoltam.

Jimin:ugye.

Yonngi:A KURVA ANYÁD JIMIN! NEKÜNK KELLET A GYERTYÁKAT ÖSSZESZEDNI NEHOGY A HÁZ FELGYULADJON.😡

Jimin:sorry Hyung. Majd valahogy valamikor meghálálom nektek.

Megölelt olalról. Megittuk a reggeli adagunkat. Ma Namjoon engem Jimint,Lisát,Yonngit,Taeyunngot,Junkookot vitt.
Nagyon ízgultam és azt Jimin megis látta. Megölelt.

Namjoon: készenáltok?

Mi:igen.

Namjoon elindult és követtük. Busanba álltunk meg. Egy elhagyatott utcába találtuk magunkat.

Jin a vonalba: 5 perc múlva itt lessz Felix. Szépen kinyírjátok. Sok sikert.

Namjon:rendben. Most Lunán a  sor. Intézze el most ő.

Én: de ha nem sikerűl segíttetek?

Lisa: persze.

Elbújtunk egy bókor mögé és vártunk. Egyszer csak megjelent. Kibújtam onnan és odamendtem hozzá.

Felix:az ifijú Luna. Mondták már hogy jól áll a vörös szem. Biztos Hynjinnak is tetszene.

Én: kuss legyen.

Rátámadtam és teljes erőmböl megráztam. 5 percig. Elengedtem. Magától még rezgett a teste utána kidőlt. A szívébe szurtam egy tört. Meghalt.

Hoseok: Honnan tudtad hogy akkor hal meg a vámpír ha szíven szúród?

Én: filmekből. Meg tudom hogy a vámpírok nem olyan könnyen halnak meg.

Junkook:jól tudtad. Hamar elintézted😅

Jimin,Hoseok,Namjoon,Lisa,Yonngi,Taeyuung: ja.

Jimin egy csókkal díjazta a tettem.  Ügyes voltál. Suttogta. Elpirultam. Megfogta a kezem és indultunk vissza. Hazaértünk. Jin, Lia is megdicsért hogy ügyes vagyok.
Lisa és Yonngi megmutatták hogy milyen dalt írták. A címe: BTS:Because we.feat:Bubblegum.
Beosztották hogy ki mit énekeljen. Nagyon tetszet a dal. Jó pörgös és táncos dal. Mindenki gratulált Lisának és Yonnginak hogy ilyen jó dalt írták. Ma írt a producer hogy 2 óra múlva kezdik reklámozni az új dalunkat. Már a fiúk nagyon izgatottak hogy milyen lessz a dal. Jiminnel úgy döntöttünk hogy elmegyünk öltönyt vásárolni.
Elkértük a bátyám kocsiját és elindultunk a Luis Vuttonba. Útközbe beszélgettünk.

Jimin:Te mi akartál lenni kiskorodban?

Én: világ életembe idol akartam lenni. Mindig. És te?

Jimin: én író. Akkor az 18-19. században azók voltak az infrenszerek. Sok könyvet írtam otthon magamban. Anyum mindig köművesnek akarta hogy mennyjek. Nem hallgattam rám. Megutált és elküldött otthonról. Kint aludtam a szabadban 2 hétig míg csak nem Namjoon megtalált.

Én: belöled nagyobb ember lett mindt egy író. Eltudnálak képzelni köművesnek🤣.

Jimin:én meg téged sztriptíz táncosnak.😏

Én:majd akkor ha mindenkit kiküldünk csak téged hagyunk bent. Csak akkor.

Jimin:akkor az hamar befog következni mert mindenkit megölők hogy táncolj nekem.

Megfogtam a kezét. Odaértünk. Kitaláltam hogy legyen bordó esküvő. Jiminnek nagyon tetszet az ötlet. Épphogy kiszálltunk a kocsiból már jöttek az újságírók meg amik szoktak.

Újságiró: terveztek már gyereket?

Jimin:igen.

Újságiró:mi az a gyűrű a kezeden Luna?

Én: Jimin megkérte a kezem.

Elmendtünk onnan. Az árúházat céloztuk ki útunknak. Közbe Jimin nyafogót nekem.

Jimin:ezek annyira hűlyék! Persze hogy tervezzünk gyereket.

Én:hát tényleg nagyon hűlyék.

Beértünk az árúházba és köszöntünk.  Öltönyökhöz vettük az irányt. Pont 1 bordó volt. Jimin felpróbálta.

 Jimin felpróbálta

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Jimin: na milyen?

Én: rohadt jó😱😱😱. Nekem nagyon tetszik.

Jimin:nekem is.❤❤ úgyhogy akkor ez lessz a tökéletes

Én: igy van. Ez tökéletes.

Jimin: rendben. Megvesszük.

Kivittük a kasszához. 5600₩ volt megvettük.

Most a másik irányba indultunk. Megyünk az utcán és csak Jimint lesmárolják. Nem lökte el magától. Ahogy tudtam futottam. Az erdő végén megálltam. Letérdeltem és sírtam. Ordibáltam. Érzem hogy hátulról valki megölel. El löktem magamtól.

Én: HAGYJÁL BÉKÉN . MIÉRT NEM LÖKTED EL MAGADTÓL?😭😭😡😡

Közeledett felém.

Én: ADDIG NEM JÖHETSZ KÖZELEBB MÍG MEG NEM KAPOM A VÁLASZT.

Jimin: pont rád figyeltem és nem tudtam hírtelen mít realizálni. Ezt úgy hívják hogy bázis késés.

Én:ez az első és utolsó húzásod. Ha mégegyszer ilyen vagy ilyesmi lessz. Azt már nem fogom megbocsájtani ilyen könnyen.

Jimin:mostmár közelebb jöhetek?

Én:igen jöhetsz.

Jimin:ígérem nem lessz ilyen.*megölelt*

Én: ajánlom is* visszaöleltem*












43.rész
Remélem tetszet.
Bocsi a helyesírási hibákért meg a rossz fogalmazásért. Igyekszem rakni a részeket. Holnap hozom öket.
Jóéjt❤❤💤💤

Vámpiros éjszaka [Feat: Park Jimin](1-2. Évad) {{BEFEJEZTT}}♡Where stories live. Discover now