16+rész
Megtörtént a dolog.
Én: én is.
A hasára raktam a fejem. Elkezdte simogatni a fejem.
Jimin:köszönöm ezt a szép estét.
Én: én is.
Jimin: őszintén megmondom hogy imádom hogy vámpír vagy.
Én: én is. Mostmár tudom mit érzel már több mint 100 éve.
Jimin: én nem mindig voltam ilyen.
Én:miért milyen voltál?
Jimin: Nem meséltem arról hogy mi lett azután miután Nam átváltoztatott.
Én:akkor mesélj.
Jimin: akarod?
Én:esti mesét akarok,esti mesét akarok.
Jimin: jólvan baba.
Ugye nem egyből áltam Namhoz. Utáltam az véget hogy átváltoztatott. Átálltam Hynjinékhoz. Vámpírokat embereket öltem. Csoportrásaimat megerőszakoltam, utána kinyirtam. Rájöttem hogy ez nem mehet igy tovább. Úgyhogy 1872 be átálltam Namjonnhoz. Mint fiát úgy fogadott. A többiekkel együtt. De kivéve Kookyt. Ezek után találkozott Kookyval. Bocsánatott kértem tőle kb 30×. Nam megbocsájtott és a bandába bevett. Akor we are bulletproof volt a nevűnk. Akkor már összrbaratkoztam Tae vel, Yonngi val , Hoseokkal. Jinnel és Namjoonnal is.
Nammot apámnak tekintem. Már több mint 100 éve az apám. És mindegyikűnk apukája.Én: nem érdekel mit csináltál vagy mit nem. Én is voltam ilyen helyzetbe és tudom milyen. Tudom hogy mai fejjel már nem csinálnád.
Jimin: igen.. eszem ágába se lenne ilyenekhez.
Szeretlek Luna.Én: én is Jimin. Köszönöm hogy elmondtad. Majd még holnap mesélsz. Nagyon kifárasztottál.
Jimin: te is engem.
Én:de elöször felveszem a bugyit meg a melltartót ha nem akarod hogy a többiek is lássanak igy.
Jimin:nekem is felkéne. Csak én láthatlak így. Senki más. Ha meghalok is csak én láthatlak így.
Én:ha meghalsz megyek utánad. Vagy együtt halunk meg.
Jimin: én is megyek utánad. Igen együtt halunk meg már biztos. És a kicsi Lunával vagy Chimmel.
Én:így igaz.
Mind ketten felöltöztünk. Elmendtünk fürdeni. Visszajöttünk
Én: úristen mit csináltunk😳
Jimin: csóró ágy. Na mind1. Majd lessz másik😉.
Akarsz livolni?Én: elöször felveszem a ruhám.
Jimin: én is.
Felvettük és elraktuk a cuccokat.
Olyan helyre raktuk a kamerát hogy ne látszódjon az ágy. Elhelyeztük és be is indítottuk.
Egyből 19000 néző lett.35.rész
Remélem tetszet.
Bocsi a helyesírási hibákért meg meg a rossz fogalmazásért. Igyekszem rakni a részeket. Holnap jövök velük nyugi.😉
NINCS ÁTOLVASVA.
Jóéjt. Puszi❤😘💤
ESTÁS LEYENDO
Vámpiros éjszaka [Feat: Park Jimin](1-2. Évad) {{BEFEJEZTT}}♡
VampirosSziasztok. Engem Kim Lunánam hívnak. 14 éves vagyok. Szöulba élek anyukámmal. Szeretem a vámpíros történeteket, de maga a vámpírok is érdekelnek. Ennyi szpojrel szetindtem elég. Ez a könyv vámpírokkal meg természet feletti lényekkel teli. Szerelmes...