4.rész

18 3 0
                                    

Taeyunng és Jenninek kész lett a haja.

Taeyunng és Jenninek kész lett a haja

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Jennie: na milyen lett csajszi?

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Jennie: na milyen lett csajszi?

Én:nagyon menő😍🤩. Tae nek is nagyon jól ál a platina szöke.

Jimin:így van.

Ők is kifizették az összeget és mendtünk haza. Útközben felhívtam még 1× Namot. Azt mondta hogy minden okés mindenkivel. 2 percet beszélgettünk.

Én:Chim.

Jimin:igen baba.

Én: mikor megyünk Los Angelesbe?

Jimin:jővőhéten.

Én: visszük Ryujint is?

Jimin:akarod?

Én: persze.

Jimin: akkor visszük. De halknak kell lennünk.

Én: mi olyat nem tudunk😂.

Jimin: szegényke már 1 hetesen felvilágosul😂😂.

Én: ha alszik akkor nem.

Jimin: így igaz. Okos vagy. Jó ötelt.

Én:csak ne ébredjen fel.

Jimin: nyugi csak nem fog.

Megfogta a kezem. Hazaértünk pont egyidőbe a bátyámékkal. Kiszaltunk a kocsiból és benyítottunk. Köszöntünk hangosan. A nappaliba mindenki ott volt. Junkook és Rosè mászni tanította Ryujint,Suga Lisa páros szokásosan zenét írt. Namjoon olvasott, Jin, Jisoo ,Lia,Lily főzőmüsórt nézett és Hoseok telózott. Amikór megérkeztünk minden szem ránk szegödöt. Junkook a karjába vette Ryujint és hozzánk sétáltak.

Junkook: na. Ryujin. Ugye hogy milyen szépek lettek anyuék és keresztanyuék.

Átadta elöször nekem.

Adtunk puszit a babóca fejére.

Jin,Namjoon,Hoseok,Suga,Rosè,Jisoo,Lisa,Lia,Lily:nagyon szépek letettek.

Én,Jennie,Jimin,Taeyunng: köszike☺

Én:Lily,Hoseok,Jimin,Junkook. Indulás táncterembe!

Hoseok: Jesssss🥳🥳🥳🥳. Végre Luna is táncolhat velünk.

Én: Luna és Ryujin.

Átadtam Jiminnek.

Jimin:a kisasszonyt is hozzuk?

A kezében tartóra és puszilgatta.

Én: igen. Viszünk le kis takarót és játékokat neki.

Jimin: akkor a kis szerelmem is jön😚

Mindenki átöltözött. Én hozztam a cucokat Ryujinnak. Jimin a kezében vitte. A terembe már vártak ránk. Leraktam minden kelléket. Jimin meg a takaróra rakta a kislányt, aki nagyon fel volt pörögve.

Én: csak én szerindtem nőtt?

Jimin:gyorsabban nőnek a vámpírok mindt az emberek.

Én: ja már értem. Azért vagyunk most itt hogy a Dancing with the devil című számunk koreográfiáját kitervezzük.

Hoseok,Lily,Junkook,Jimin: éjjennnnn🥳🥳

Én: a refré már megvan. Csak a többi kel.

Hoseok: rendben.

2 óra múlva végeztünk is. Egy teljes koreográfiát kitaláltunk. Ryujin mind végig nevetgélt és játszott a lábával. Elpróbáltuk még 2× és lehívtuk Lisát és Liat. Megtanítottam nekik. Junkook felvette videóra és elküldte a főnöknek. A baba minden lépését,mozgássát figyeltem. Úgy láttom hogy mindenkivel megbarátkozott. Este felhívtam anyut.

Én:Szia anyu. Minden rendben?

Anyu a vonalban: sziaa Luna,Szia Jimin. Minden okés velem most értem haza a munkából. Veletek mizu?

Jimin: Szia Minnie.

Én:minden okés. Van egy nagy meglepetésünk.

Jimin: igen,igen.

Anyu:megszületett az unokám?

Én:honan tudtad?

Anyu: félvérnek születtél kicsim. Gyorsan nővekedtél.

Én: jaaaa..

Anyu: mikor mehetek látogatni?

Ránéztem Jiminre. Súgta hogy karácsonykor.

Én: karácsonykor. 1 hét múlva megyünk nászútra Los Angelesbe és utána már karácsony.

Anyu: rendben. De küldjetek képeket.

Én: rendben anyu.

Anyu: láttam az új számotokat. Nagyon jó lett. Tetszik.

Én:köszi anyu. Most leteszlek megyek megfűrdetem Ryujint.

Anyu: oksi. Park Ryujinnak hívják?

Én: igen.

Anyu: oksi hagylak titeket. Vigyi magatokra sziasztok.

Én,Jimin:Szia.

Letette. Szomorú lettem. Jimin az ölébe ültetett és megpuszilta a hajam.

Jimin: tudom,tudom. Itt vagyok baba. Jó vagyok neked pót anyunak.😉

Én: 10000× jobb vagy mindt egy pót anyu.

Jimin: tudom

Megcsókólt. Ryujint elvittük fürödni. Megfördettem, felöltöztettem,bepelenkáztam és elaltattuk. Jimin énekelt neki. Esküszöm hogy én majdnem bealudtam rajta. A kisasszony 2 perc alatt bealudt. Ez után már suttogtunk.

Én: esküszöm hogy majdnem én aludtam be a hangodon.🥱

Jimin: pedig csak most megyünk fürdeni.

Én: de régen fürödtem már. Undtam a zuhanyzást.

Jimin:elis hiszem. Amugy is már régen láttalak meztelenül.😏

Én:én is. De tudod Jimin a nászútra kel tartogatni.

Jimin: tudom.☹

Előkészítettül a ruhákat és indultunk a fürdöbe. Megfürdöttünk. Muszályam volt Jiminnen segítenem. Nem bírta a kiképzést. 2 óra múlva elaludtunk. A napok unalmasan teletek. Namjoon sokat vitt minket magával a munkába. Addig Taeék vigyáztak Ryujinra. A baba nagyon sokat nől. Már mászni nagyon jól tud. Folyton megijed Yonngi töle amikor a bútora felmászik.😂 Akkor magába 3 sort lekáronkodik. Ryujin akkor amikor megijeszti nagyokat nevetgél. Junkookal, Rosèval és a keresztszüleivel nagyon jól kijön. Meg amúgy mindenkivel. Velem és Jiminnel sokat szokót nevetgélni. Szerindtem szeret minket. 10000× jóbb szülök vagyunk mindt a mieink. Mindenki megvette mindenkinek a karácsonyi ajándékát. De majd  szenteste kor fogjuk megkapni. Holnap megyünk nászútra. Már a csomagokat elrendeztem. Lisa és Yonngi már meg is csinálták a zene ritmusát. Jövöhét elején fogjuk felvenni. Már nagyon izgulok hogy milyen lessz a nászút. Remélem minden rendben lessz. Velünk és Ryujin nal is.













4.rész
Remélem tetszet.
Bocsi a helyesírási hibákért meg a rossz fogalmazásért. Igyekszem rakni a részeket. Holnap hozom öket. Jóéjt❤❤❤💤💤

Vámpiros éjszaka [Feat: Park Jimin](1-2. Évad) {{BEFEJEZTT}}♡Where stories live. Discover now