Az utón nagyon a fiúk beszélgettek. Nagyon fel voltam pörögve a koncert miatt.
Megérkeztünk. Ez az étterem:Bementünk. Bent a lélegzetem is elált.
Én: ez nagyon szép. Megtőbbel tartozom.
Namjoon: hogy mivan? Miről habracsolsz itt? Á...á.. Te nem tarozol semmivel senkinek. Te olyannyira tartozol bármivel is mindt Cooky. Családtag vagy Luna. És majd az asztalnál elmondok mindent.
Pincér: bonjour Bang Tan Boys és Kim Luna . Üdvözlöm önöket a Donchevija 5 csillagos étterembe. Kérem foglaljanak helyet.
*elment A pincér*
Yonngi: már lefoglaltuk🤣🤭.
Mindenki elkezdet röhögni kivéve Nam.
Namjoon: suga viselkedj majd a discoba kitombólhatod magad.
Yonngi: igen is.
Leüldtünk egy 8 személyes asztalhoz. Az asztal középen 3 gyertya égét. Ez nagyon hangulatos volt főleg hogy nem vrikitó világos volt. Én Junkook és Jimin mellet kaptam helyet. Junkook melett Tae, az mellet Jin, mellete, Nam, Suga, Hoppi és vegűl Jimin. Odajött egy másik pincér.
Pincér:jó estét. Itt van az étlap. Bátrán szóljanak ha kiválasztották az ételét.
Lerakta élénk a könyvet. És mi egy köszönömmel háláltuk meg. A csaj elmendt.
Kinyitottam az étlapot.Én: mm....Nam mit lehet enni?
Namjoon: amit akarsz.
Én:piát lehet?
Hoseok: akis alkoholista🤭
Namjoon:😅. Jó kérdés volt Luna. Amúgy mindenki kap vörősbórt így bevezetőnek. És a többi meg a bulin.
Junkook,Tae: NEMÁ ihatunk a bulin🤤🤤
Namjoon: Igenn.
Junkook,Tae: Yeessssssss🥳
Én: Na ki az alkoholisa?
Jin: Mindenki.
Namjoon:igen mindenki alkoholista. Csak én fantasztikus.
Yonngi:ne szerénykedj Nam. Én vagyok fantasztikus😌
Én:Mindenki fantasztikus csak ma ne veszekedjetek.
Namjoon: jóvan.
Kiválasztottuk az ételt. Én egy egyszerű susit kértem szója szósszal. Tae is azt kért. Mert neki is az a kedvence. Jimin rízst kkért lazaccal.Junkook pacal pörköltet🤣. Jin rántott csirkemellet aminek a belsejébe sajt van, hozzá sült krumplit. Namjoon,Suga Gyorst. Hoppi meg hamburgert. Ez a BTS. Egy 5 csillagos étterembe Hamburgert és Gyorsat kérnek. Az agyam eldobom. Namjoon a pincérnek odakiabált hogy jöhet feladni a rendelést. Feladta a rendelést. Azt mondta kb 20 perc múlva jön. Távozott.
Namjoon: Na akkor mondom is hogy mi lessz.
Te jővőhet hétfőtől velűnk fogsz élni. Azt fogják mindenkinek mondani Lia és Lisa hogy meghaltál. De nem. Sydney-be fogunk költözni. Ott fogunk élni. Muszály ehez folyamodnunk. Lisa találja ki ezeket és úgy gondolta hogy ha tudsz a letezésünkről akkor szét is pletyizheted. Mondta Lisa hogy nem vagy pletyis de fő a biztonság.Junkook megölelt.
Junkook:akkor mostmár velünk maradsz Luna. Annyira őrülök neki. Nagyon szeretlek. Tudod barátilag.🥳
Én : énis szeretlek Kooky. Úgy tünik hogy igen. De ajj.... szegény anya.. milyen lelkiismeret fordulása lessz neki.
Namjoon: anyád nem jön velünk. Mert Hynjinék megtudhatják hogy Syndye vagy. Apád vámpír. LUNA TE FÉLIG EMBER FÉLIG VAMPÍR VAGY.
Én,Jimin,Junkook,Hoppi,Tae,Suga,Jin: HOGY MIVAN?
Namjoon: Ugye apád vámpír. Anyád előtt volt neki egy csaja. Úgyhogy van egy bátyád.
Én:Tényleg? Mindig is akartam volna egy bátyát. És tudod ki?
Namjoon: igen
Én: Na és hogy hívják?
Namjoon:Kim...... TAEYUNNG.
Tae: MIVAN? MOST KOMOLYAN LUNA A HÚGOM? * Tae elsírta magát*
Én:Úgy néznki igen* énis elsírtam magam*
Tae: gyere ide hugica.
Odamendtem és megöleltem a bátyuskámat.
Itt is lennék a 12. Részel.
Bocsi a helyesírási hibákért.
Ki gondolta volna hogy Tae Luna bátya?🤔
Jóéjtszakát😘😘😍😍🥰
YOU ARE READING
Vámpiros éjszaka [Feat: Park Jimin](1-2. Évad) {{BEFEJEZTT}}♡
VampireSziasztok. Engem Kim Lunánam hívnak. 14 éves vagyok. Szöulba élek anyukámmal. Szeretem a vámpíros történeteket, de maga a vámpírok is érdekelnek. Ennyi szpojrel szetindtem elég. Ez a könyv vámpírokkal meg természet feletti lényekkel teli. Szerelmes...