Namjoon: Csak ennyit tehetek érted hogy összejöj Lunával.
Én:10000% köszi.
Namjoon: Szívesen tökmag. Na de mennyetek mert sok papírmunkám van.
Én:Rendben már itt se vagyunk. Jóéjt Nam
Junkook: jóéjt Namjoon.Namjoon:jóéjt sziasztok.
Kimendtünk az irodábol.
Junkook: Aztaaa. Milyen a szerelem Chim?
Én: Hát a szívedet melegség tölti el, sokat izgulsz, mindig a lány jut eszedbe, így érzed hogy nem tudsz nélküle élni. Furi érzés hidd el Cooky.
Junkook:elhiszem. De mennyünk aludni mert már 1 óra.
Én: Oksi.
Elmendtünk aludni
*Luna pov:*
Az este vámpírokról álmodtam. Ott voltak közöttük a fiúk meg még 4 lány. A lányokat nem ismerem. Büdös életembe nem láttam őket. Az álmomba az történt hogy én, a fiúk meg a 4 csaj sorakoztunk egy réten. A hátunk mögött csomó farkas volt. Elöttünk kb. 300 -vámpír ált. Odamentünk hozzájuk és egy palástos pasas megfogta a kezem. Elmosolyodott. Ezután Jiminét meg Namjoonét. Ott már nem nagyon volt boldog. Jimin megfogta a kezem és azt súgta a fülembe hogy minden rendben lessz csak csináljam jól. Én egy rendbennel válaszoltam neki. Mondta nekem hogy szeretlek. Én vissza azt hogy én is. Valamit beszélgettek Namjoon és a csávó. Megtámadtak minket. Nálunk csak farkasok haltak meg. Én akire ránéztem arra nem támadtak. Jimin bajba eset. Egyből segítettem neki. Ott ébrettem fel.
És most itt vagyok. Nézek ki a fejemből és erről gondolkozok. A nagy gondolkodásomból az ébresztő ébresztet fel. Megcsináltam azt amit reggelente szoktam. Felvettem ezt a szerelést:Azért őltöztem ilyen swagesen mert ma be kell mennem a táncterembe. Állítólag új koreot fogunk megtanulni.
Felvettem a táskám és elindultam. Most nem volt kedvem metróval menni úgyhogy gyalogoltam. A tegnapira nem is gondoltam. A belvárosba ugyse mernek ezek őlni. Televan kamerákkal. A suliba mindenki megnézett. Fogalamam sincs miért. Felraktam a lábamat a padra és néztem a telefonomat. Jimin egyből kiröhögött. Én meg felhúzott szemőldökkel ránéztem.Jimin: cukin áll a fiús stílus.
Én:tanks
Jimin:* elkezdte rőhögni* az esti eszedbe se jutott hogy ma nem metróval jöttél?
Én: honnan tudod hogy metróval szoktam jönni? De amúgy azé olyannyira csak nem hűlyék hogy kamerákkal teli utcába csak úgy ölnék.
Jimin:ki monda hogy nem szoktalak követni? A vámpírok nem látszanak a kamerákon🤣
Én: MIVAN?
Mióta követsz? De hűlye vagyok. Na mind1.Jimin: hát..... elég rég óta. A tükörbe se látszanak.
Én: Azt tudom.😌 azé én is szoktam nézni a Twrigligh-ot.
Jimin: a Twrigligh hűlyeség. Ott szegény Bellával szarakodnak. Én jóképűbb vagyok Edward-nál.
Én: Tényleg ott tökölnek. Hát.......
Jimin: Csak nem jóképünek tartasz?
Én: Azt nem mondtam.
Jimin: de céloztál.
Én: Ez neked élzás?
Jimin: igen.
Én: akkor igen.
Seoyun: Sziaa Luna. Képzeld el. Új pasim van.
Seoyun: Na az jó. Ki a szerencsés?
Seoyun: úgy hívják hogy Lee Felix.
Én: a JYP- tól?
Seoyun: igen.
Én: jó választás. Felixet bírom. Egyszer találkoztam vele egy díjátadón. Ahoz képest kedves.
Seoyun:igen nagyon kedves.
4.rész.
Ma várható még rész.🥳
Remélem tetszik.😊
Szerintetek megfog valósulni az álom?
Eddig ki a kedvenc szereplőtök?
Nekem ömm.. Luna😉.
YOU ARE READING
Vámpiros éjszaka [Feat: Park Jimin](1-2. Évad) {{BEFEJEZTT}}♡
VampireSziasztok. Engem Kim Lunánam hívnak. 14 éves vagyok. Szöulba élek anyukámmal. Szeretem a vámpíros történeteket, de maga a vámpírok is érdekelnek. Ennyi szpojrel szetindtem elég. Ez a könyv vámpírokkal meg természet feletti lényekkel teli. Szerelmes...