Reggel 4:00-kor keltem az ebresztő megszólalása előtt 2 órával. Nem bírtam vissza aludni. Kimenetem a konyhába,megittam a jó erős kávémat. Halottam hogy az ablak alatt valami reccsen. Rohadtul megilyedtem. Remegve odamendtem és láttam hogy egy vőrös szempár vitt valami embert. Egyből tudtam hogy a szempár egy vámpír. A napi izgalmam már kora reggel megvolt. De nem érdekelt. Nem nagyon izgat ha valami paranormális dolog történik velem. Mert kiskoromba szellemekkel kommunikáltam. Nem tudom hogyan de anyukám elmondása szerindt a semmihez beszélek és fejeket vágok. Anyám elvitt egy szellem orvoshoz és elmondat a doki hogy a szellemekkel kommunikálok. De már nem érdekel az egész. Gondolkodásom közbe megittam a kávém és megreggeliztem. A fűrdöbe lezuhanyoztam, fogatmostam. Felöltöztem egy jó szettbe.
Ez a szett nagyon tetszet. Úgyhogy csináltam egy képet.
Ilyen 6 körül elindultam a suliba. Nem siettem. Megittam instant 2 Hellt és 1 kroasont nyomtam be. Utközbe zenéthalgattam szokásosan.Beértem másodiknak. Első Jimin volt.Én: Sziaa Jimin
Jimin: Szia Luna
Ezután nem szóltunk egymáshoz. Leüldtem a székemre és próbáltam le rajzolni azt a vörös szempárt. Egyre jobban érdekelt hogy ki lehet. Elkezdtem gondolkodni hogy ki lehet az a személy. Lassan a lányok is megjöttek úgyhogy beraktam a táskámba a rajzokat.
Seoyun, Lisa, Lia: Sziaa Luna
Én: Sziasztok csajok
Lisa:. De te hogyhogy itt vagy.
Én : csak reggel korán keltem és előbb bejöttem.
* láttam Lisa háta mögött Namjoon volt. Szuros szemekkel ramnéz. Nem értettem miért*Lisa:jahhh. Értem
Becsengettek. A matek tanár kését. Úgyhogy lyukas óránk volt.
Nagyon birom a lyukas órákat lehet kávét inni meg telozni. Elmendtem wc-re és egy lányt véresen és halodtan lattam. Kidobtam az ablakon mert nem akartam balhét belöle. Visszmendtem az osztályba és kicsengettek. A napom unalmasan telt. Ma bennmaradtam mert szólfes órám volt. Énekeltem sokat. Megint este fél 7 kor indultam hazza. Egy kis sikátór előtt mendtem ell amikor egy vámpír teljes erőjével a sikátór falának tolt. Olyan hirtelen volt hogy még megilyedni se tudtam.Ő: Sziaa kiscica. Annyira jó vér illatod van. Biztos finom is.
*ezzel A mondattal megharapot* nagyon fájt úgyhogy összehúztam magam. Éreztem hogy eltávolodik tölem. Láttam hogy tiszta véres.
Jimin: jó köszönés mi? Bocsi hogy így kell megtudnod hogy mi vagyok. Nagyon sajnálom.
Én: ugye te nem fogsz megölni?
Jimin: eszem ágába sincs. Inkább magamat ölöm meg elöször.
Én:Tényleg?
Jimin: persze. De úgye nem mondod ell senkinek.
Na itt is vagyok a következő részell. Majd jövök a következö részel.💖👋🏻
YOU ARE READING
Vámpiros éjszaka [Feat: Park Jimin](1-2. Évad) {{BEFEJEZTT}}♡
VampireSziasztok. Engem Kim Lunánam hívnak. 14 éves vagyok. Szöulba élek anyukámmal. Szeretem a vámpíros történeteket, de maga a vámpírok is érdekelnek. Ennyi szpojrel szetindtem elég. Ez a könyv vámpírokkal meg természet feletti lényekkel teli. Szerelmes...