Reggel arra ébredtem hogy Jimin nincs mellettem. Lementem a konyhába. Szokják meg a fiúk hogy laza vagyok. Megyek le a lépcsőn és csodálkozok. Semmi hang semmi beszéd. Mivan bealudtak?
Minden szobába benéztem. Nincsenek ott.
Lementettem a konyhába. Láttom hogy Jin készített ki kaját és kávét. Ott egy űzenet.
JÓ REGGELT LUNA!
KERESEL MINKET UGYE?
ELMENDTŰNK VADÁSZNI. ÁLATOK VÉRÉT ISSZUK NYUGI. NEKŰNK AZ EMBERVÉR OLYAN MINDT NEKTEK A WISKY. A SULIBÓL MA KIIRATUNK. HA HAZZAÉRTŰNK ELMONDUNK MINDENT.
KB: 8 RA ÉRŰNK HAZA.ŰDVŐZLETEL: NAMJOON,JIN,JIMIN,JUNKOOK,YONNGI, HOSEOK,TAE.❤
Én:elkéstetek.
Namjoon,Jimin,Junkook,Tae: Csak majdnem.
Én: sziasztook. Ilyen gyorsan végeztetek?
Namjoon: Nem. 5.-kor indultunk.
Én: Azigen. Na és miért írattatok ki a suliból. És hány napra? És anyu tud róla?
Namjoon: azért írattunk ki a suliból mert jössz velünk Párizsba. Repőlövel megyünk.2 napra. Holnap után mehetsz is haza. Anyud nem tudja.Seoyunt meghitnozitáltunk. Magyarán ő elmendt és leugrott egy 10 emeletes házról.
Én:HOGY MITCSINÁLTATOK?😱 TI HŰLYÉK VAGY HŰLYÉK VAGYTOK.
Jimin:Lisa őtlete volt. Lisa is vámpír. Ő mondta hogy ez lessz a legjobb. Én sajnálom hogy ez történt de mi nem tehetűnk róla. Lisa tudja hogy a létezésünkről tudsz. Ő a főnők itt koreába a vámpírok kőzött. Ő dőnt minden ilyesmi ügyről, dologról. És Lisa segítője Lia. De ne utáld meg se őket se minket.
Én: nem utálok most senkit. Amúgy lehet hogy Pszichopatának nézték de őrülők neki hogy meghalt.
Yonngi:téged mától nagyon bírlak😉
Jimin: Én meg mégjobban.
Namjoon: nem nézünk semminek se. Mi is utáltuk őt. Mindig veszekedtél vele hallottuk.
Én: hát igen.
Junkook:*megőlelt*
Én: *visszaöleltem*
Mi a baj Cooky?Junkook: itt maradsz.
Én: sajnálom Cooky de nekem ott van anyu. Nem veszíthetem el őt is.
Junkook:megértelek.
Namjoon:pakoljatok és öltőz fel Luna mert 1 óra múlva indulunk.
Én: Jimin akkor dobáljál má meg rucival.
Jimin: ennyire jók a ruháim.
Én: igenn. Egyezik a stilusunk. Csak a tiéd olyan amit szoktam hordani.
Jimin:ennek őrülök.
Én: Na de mennyünk mert sose fogunk végezni.
Ezzel a mondattal el is indultunk.Jimin odatta a ruhát és elvonultam felőltözni.
Benéztem a tükörbe.Én:Na ez jó választás Chim.
Jimin:ugye. Gyönyörü vagy az ÉN RUHÁMBA.
Én:köszi. Úgy érzem töled kell ruhákat csórnom hehe.
Jimin: mivan ha nemadok?
Én: olyan nem lessz.
Jimin: honan tudod.(Jimin közeledett felém)
Én: ggg..gondolom ( elpirultam)
*gondolatom pov*
Bazdmeg miért pont most kell elpirulnom.
* valóság pov*Jimin: cuki vagy ha elpirulsz. Többet kéne közelednem feléd nem gondolod?( még közelebb jött)
*vérnyomásom az egekbe. 2 szer olyan
gyorsan ver.*Jimin: szegény szíved mindjárt kiesik. De máskor nem engedlek el.
Én:Rendben Oppa😏
Jimin: mit mondtál baby?😏
Én: olyasmit mindt te. Be kellene pakolni.
Jimin: ameddig őltöztél addig én megcsináltam.
Én:lemegyünk?
Jimin:igen. De ülsz velem a repűlőn?
Én:ahhaaa.
Jimin: akkor mennyünk mert rosszat fognak hinni.
Én: már szerindtem így is rosszat hisznek.
Itt is lennék a 8.részel. Remélem tetszik. Próbálok jönni a részel. Pá👋🏻❤
YOU ARE READING
Vámpiros éjszaka [Feat: Park Jimin](1-2. Évad) {{BEFEJEZTT}}♡
VampireSziasztok. Engem Kim Lunánam hívnak. 14 éves vagyok. Szöulba élek anyukámmal. Szeretem a vámpíros történeteket, de maga a vámpírok is érdekelnek. Ennyi szpojrel szetindtem elég. Ez a könyv vámpírokkal meg természet feletti lényekkel teli. Szerelmes...