Én,Junkook,Taeyunng: köszi Jin.
Jin: szívesen.
Junkook: mennyi az idő?
Namjoon: fél 9 enc.
Én:jól elmendt az idő.
Namjoon: nektek mikor fog kijönni új album?
Én: már készen van. Már csak ki kell adni. Jövöhét Pénteken kezdik el majd hirdetni.
Namjoon: értem. Akkor már Ausztráliába leszünk.
Hoseok: ja. Minden megfog oldódni.
Én: rendbe. De én már megyek aludni. Nekem nagyon este van. A vámpírok meddig birják alvás nélkül?
Namjoon:sokkal tovább mindt az emberek. Jó éjszakát.
Junkook,Tae,Hoseok,Yonngi,Jin: Jóéjt Luna.
Én: jó éjszakát fiúk. Gyere Chim!
Jimin:megyek. Sziasztok fiúk. 👋🏻
Namjoon,Jin,Junkook,Hoseok,Tae,Yonngi: Szia haver.
A lépcsön felmentünk és a szóbába indultunk. Beértünk. Rá dobtam magam az ágyba és betakaróztam. Jimin is odajött és átkarolt.
Jimin:Jóéjt baba. Köszi ezt a szép napot.
Én: Jóéjt Chim. Én is köszi. Meg azt is hogy vigyáztál rám.
Jimin: tudod máskor már nem fogok* suttogta*
Én: Tudom chim* visszasugtam*
Jimin:szép álmokat.
Én: szép álmokat.
Elaludtunk. Reggel elöbb felkeltem mint Jimin. Épphogy megmozdultam már megszólalt.
Jimin:Tudom ám hogy fel vagy!
Én: és honnan?
Jimin:onnan hogy már nem álmodsz. Én azt álmodom amit te.
Én:mondtam már hogy ez nem fer?
Jimin: ahha.
Én: akkor most mondtam még 1×.
Jimin: nem tehetek róla. Majd ha eltelik egy kis idő, majd neked is lesznek képességeid. Ezt úgy értem ha fogsz szülni átváltoztatlak.
Én: aahhhaaa. De még nem akarok szülni. Kb 19-20 évesen terveztem.
Jimin: nyugi. Elöbb lessz. De ott leszek veled.
Átkaroltam Jimint.
Én:köszönöm Chim.
Jimin:nincs mit köszönni édes* megcsókolt*
Ez elmaradt.Én:direkt nem akartam kezdeményezni.
Jimin: de én nem felejtem el. És te se.
Én: így igaz.
Megcsináltuk a reggeli rutinunkat és lemendtünk a fiúkhoz. Ebbe a 2 napba pihenöt kaptak. Úgyhogy 2 napig egész nap x-box-oztak,Sorozatot nézték,zenét hallgattak,énekeltek, meg még segíthetünk Jin nek fűzni. Én ebbe a napokba minden nap 1-2 órát lemendten táncolni. De a fiúkkal voltam a legtöbbet. Jimin mindig velem volt és beszélgettünk. Live oltam is Instán. 1987665.en látták hogy Jimin bejön az ajtón és leül mellém.
Utána a fiúk is bejöttek. Egy csomóan írták hogy mit keresel ott. És bevallottuk hogy Tae a bátyám és Jimin a szerelmem. A nagy live olás közbe Lisáék is megérkeztek. Amikor megláttuk egymást. Mind a 3 am egymást ölelegettük és sírtunk. Lisa és Lia nagyon örült nekem. Én is nekik. A livot befejeztem és rengeteget beszélgettünk velük. Megbeszéltük hogy ök mellettünk fognak élni egy másik házba. Nagyon kedvesek voltak. Ez a 2 nap hamar eltelt.Hétfő reggel 5 kor keltünk Jiminnel. A reggeli csók után elmenetünk fürödni együtt. Megtanítottam ebbe a 2 napba Jimint hogy ,hogy tudja magát krontrólálni. Úgyhogy már lehet vele fürödni.
A böröndöket levittük és a tetö csomagtartóba bepakoltuk. Lisáék kocsijába is kellet raknunk mert nem fért be Namjonnékéba. Ezek a hűlyék az egész házat oda viszik. Viszik a gépüket és a zongorájukat. Hogy fogják ezek összerakni😅😅🤣🤣. Nagy nehezen készlettünk és indultunk a reptérhez. A pilóták kipakoltak. Ugyan azzal a repülövel mendtünk mind amikor Párizsba utaztunk. Beszálltunk és elfoglaltuk a helyünket.28.rész.
Remélem tetszet.
Igyekszek rakni a részeket.
Mára már nem lessz több rész.
Jóéjtszkát. 🥰🥰😍😍🤩😘❤❤❤
Szerintetek milyen lessz Syndye?🤔
Majd leglátjuk😉😉😉
STAI LEGGENDO
Vámpiros éjszaka [Feat: Park Jimin](1-2. Évad) {{BEFEJEZTT}}♡
VampiriSziasztok. Engem Kim Lunánam hívnak. 14 éves vagyok. Szöulba élek anyukámmal. Szeretem a vámpíros történeteket, de maga a vámpírok is érdekelnek. Ennyi szpojrel szetindtem elég. Ez a könyv vámpírokkal meg természet feletti lényekkel teli. Szerelmes...