46.rész

29 3 0
                                    

Tegnap elött kitaláltuk hogy aki akkar mondhat beszédet és elő is adhatja egyik zenéjét. Én az On the ground című dalomat fogom. Ezt a dalt unalmamba írtam. Amióta a hasam nagyobb azóta Jimin nem engedett semmit csinálni. Lisa ezt bulizós outfittet választotta ki.

A nagy gondolkodásomba megcsörrent a telefon

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

A nagy gondolkodásomba megcsörrent a telefon. Jimin hívott.

Én: szia szerelmem.

Jimin a vonalba: szia drágám. Na hol tartotok?

Én:már kész vagyunk. Nem sokára indulunk.

Jimin: okés. Vigyáz magadra.

Én: meglessz.

Jimin: szeretlek.

Én:én is. Majd találkozunk az oltárnál. 😏😉

Jimin: így van. Akkor már polgárilag is az enyém lesszel.😌

Én: ugy bizony.

Jimin:bocsi baba most lekel tegyelek segítenem kell annak a hűlye bátyádnak kiválasztani az öltönyt.🙄

Én: rendben. Sok sikert nektek. Na sziaaa.

Jimin:szia baba😘

Én:sziaa😘

Letettem. Odahívtak a stylisok és rám adták a mennyasszonyi ruhát. Amikor megláttam magam a tükörbe elcsodálkoztam.

Hwasa: te ilyen szép vagy Luna.

Én: te is nagyon szép vagy Onnie.

Megakartam ölelni de megakadályozott.

Hwasa: szerintem nem a legjobb ötlet.

Producer: lányok! 1 óránk van még az esküvöig addig lehet telefonozni,beszélgetni. De enni nem szabad.

Lisa: értettük.

* Jimin pov: *
El sem hiszem hogy el fogom venni Lunát.😁😁
Már tuti ő az igazi. Ezért jó már élnem. Meg persze a kis babucikáért. Egy kész katasztrófa volt ezeknek a bolond fiúknak kiválasztani a ruhákat. Alig van 3 öltönyük de nem tudtak választani. Állandóan az én véleményemet kérték. Már megundtam és inkább maradt mindenki a szokásos fekete-fehér kombinációnál. Ránéztünk az időre és 30 perc maradt még hátra.

*Luna pov: *
Beszálltunk a kocsiba és elindultunk haza. Remegett a lábam és a kezem. Rohadtul ízgultam hogy Jimin igent mond-e. Hogy a torta milyen lessz. Meg még persze azért is hogy ne essek pofára. Megérkezettünk és egyre jobban dobogott a szívem. Egy riporter odajött hozzám kérdezösködni.

Riporter: Szia Luna! Izgulsz?

Én: huu. Nagyon.

Riporter:nagyon csinos vagy.

Én:köszönöm.

Riporter:láttom hogy nagy a hasad. Lessz kicsi Jimin vagy Luna?

Én:igen lessz. De ne haragudjon mennem kel. 15.perc múlva kezdödik.

Vámpiros éjszaka [Feat: Park Jimin](1-2. Évad) {{BEFEJEZTT}}♡Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang