Én: esküszöm hogy nem mondom ell senkinek. De kérlek nem akarok meghalni.
Jimin: nem fogsz meghalni ameddig velünk vagy. De gyere mennyünk haza.
Én: rendben.
Az út tök jól telt. Jiminnel sokat beszélgettünk. Megtudtam róla hogy már 130 éves. Nagyon izgi volt hogy mesélt. Én is meséltem magamról 1-2 dolgot. De kíváncsibb voltam az ő történetére. Őszintén megmondom hogy vele mostmár biztonságba érzem magam. Odaértünk a házamhoz.
Én:Köszönöm Jimin hogy megmentetted az életemet. Őrők hála. Meg hogy hazakísértél.
Jimin: ne köszönd meg hogy megmentettelek. Ez csak alap. Hogy hazakísértelek? Azt azé tettem mert mától nagyon vigyáznom kell rád. De ígérd meg hogy senkinek se mondod ell ezt az egészet!
Én: megigérem.Megyek mert már nagyon este van és holnap suli. Jó volt veled lógni. Majd holnap találkozunk sziaa.
Jimin: veled is. Oksi. Sziaa.
Ezzel a mondattal fénysebességgel le is lépet. Én meg bemenetem a házba. Megcsináltam az esti rutinomat és elaludtam.
*JIMIN POV:*
Tartottam haza. Közbe azon gondolkodtam hogy jó ötlet volt-e neki ezt az egészet elmondani. És a szívemet forróság töltötte el. Lehet szerelmes vagyok Lunába?
Ááá... az lehetetlen egy vámpír életébe 1× lehet szerelmes. De álljunk csak meg egy szóra. ÉN MÉG SOSE VOLTAM SZERELMES SENKIBEE. Ilyen érzés lehet? A gondolkodásom végefele azt vettem észre hogy Junkook rángat.Junkook: FÖLD HÍVJA JIMINT, JIMIN JELENTKEZ.
Én: ITT VAGYOK BAZDKI.
Junkook: Min gondolkodól?
Én: Gyere keresük meg Nam-ot.
Junkook: oksi. De miért is?
Én:Azt majd megtudod!
Elindultunk Namjoon írodája felé. Bekopogtunk. Beengedet.
Namjoon: Sziasztok mibe segíthetek?
Én: Nam. Van két rossz hír.
Namjoon: Má megint mit csináltál?
De mondjad mik azok?Én:az egyik hogy szerelmes vagyok.
Namjoon: de az jó hír te! Ki a szerencsés leányzó?
Én:kim Luna.
Namjoon: jó választás😉
És mi a másik hír?Én: az hogy megmentettem az életétt egy másik vámpírtól és megtudta hogy énis az vagyok.
Namjoon: az tényleg nem jó hír. De Luna nem a pletykás típus úgyhogy szerindtem a legjobb embernek mondtad el. Még amúgy is. Lunával jobba vagyok.
Én: Namjoon tudom. De nem harakszól?
Namjoon: nem dehogy. Az a jó hír hogy örülök neki. Csak egy gond van.
Én: MI?
Namjoon: ugye meséltem neked Exo-ról az ellenségünkröl.
Én:igenn
Namjoon: ha megtudják hogy Luna tud a létezésünkröl. Vagy megölik, vagy át kell változtatnod.
Én:EZ MOST KOMOLY?
NEM HAGYOM HOGY LUNÁT MEGÖLJÉK AZOK A SZEMETEK.Namjoon: hátnemis fogjuk hagyni.
De Lunának ide kell költözni. Seoyun-ék túl közel vannak a vérfarkas inváziótól úgyhogy mi pont jók vagyunk.Jimin:JEEEEE. IMÁDLAK NAM. PONT NÁLUNK LESSZ LUNA.YESSSSS.
Itt is van a 3.rész. Remélem addig jó😊
Holnap jövök részel.🤗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vámpiros éjszaka [Feat: Park Jimin](1-2. Évad) {{BEFEJEZTT}}♡
VampirSziasztok. Engem Kim Lunánam hívnak. 14 éves vagyok. Szöulba élek anyukámmal. Szeretem a vámpíros történeteket, de maga a vámpírok is érdekelnek. Ennyi szpojrel szetindtem elég. Ez a könyv vámpírokkal meg természet feletti lényekkel teli. Szerelmes...