33.rész

34 4 0
                                    

Vigyázat érzékeny tartalom!!!!!!














Megreggeliztünk. Hívtunk egy limuzinost. Beszálltunk és elindult a kocsi.

Junkook:lányok ti mennyit hoztatok?

Lia: 1 millát.

Lisa: én 2 öt.

Én: én 1 et. És te Cooky?

Junkook: 5 öt.

Én:neked mennyi a fizetésed?

Junkook: minden hónapba 40 milla.

Én:és csodálkozik Tae hogy van egy 20 milliós motorom.

Junkook:neked van motorod?

Lisa:bizony van neki😉

Junkook: és milyen?

Én: BMW.

Junkook: azt a. Egyszer kipróbálhatom?☺☺

Én: ha majd visszamegyünk akkor.

Soför: mi az első megálló?

Lisa: Channel.

Soför: 5 perc és ott vagyunk. Egy plázába viszlek titeket úgyhogy ott fogok alni a kocsival ha valaki letámad titeket.

Lia: rendben.

Elkezdtük inni . Eltelt 5 perc.

Soför: na megjöttünk. Jó vásárlást.

Junkook,én,Lia,Lisa: rendben köszönjük viszlát.
Kiszálltunk a kocsiból. Elindultunk a Channel felé.

Lisa:hu de régen voltam már itt.

Lia,Én: hu énisss.

Junkook: * elkezdett röhögni*

Bemendtünk az üzletbe.

Én,Lia,Lisa,Junkook: Hi everyvan!!!

Eladó: Hi.

Elindultunk a farmerek a felé. Szerencse hogy a női és a férfi egy részlegen van. Junkook elindult a fekete bőr nadrágok felé. Addig én a másik részleghez elindultam megnézegetni az ékszereket. Úgyhogy különváltunk.

Ezt a nyakláncot nézegettem amikor a telefonom megcsörrent

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ezt a nyakláncot nézegettem amikor a telefonom megcsörrent. Ránéztem a kijelzőre ismeretlen szám. Felvettem.

Valami: Sziaa baba. Ha nem akarod hogy a drágalátos anyukád meghaljon akkor találkozzunk a McDonald's melleti saroknál. Ha azt akarod hogy anyád meghaljon ne gyere ide. És tudom hol vagy. A channelbe nézegetted azt a szép nyakláncot.( A hangja nagyon melyre elvolt torzitva)

Én: 1 te meg ki a tököm vagy? 2 hagy haljam anyám.

Valaki:rendben. Hozzátok ide.

Anyu: Luna ne gyere ide.

Én:úristen. Mindjárt ott vagyok.

Lenyomtam a telefont és futtam ahogy birtam.

* Junkook pov: *
A farmernadrágokat nézeggetem és láttam hogy Luna full idegesen telefonál. Gyanúsnak találtam. Elkezdtem hallgatózni. Meghallottam hogy azzal fenyegetik hogy Minniet megölik. És azt is meghallottam hogy a McDonalt's melleti sikátornál várják. Felhívtam Namot. Felvette A telefont.

Én:Nam. KURVA gáz van. Luna most futott el. Azzal fenyegetik őt hogy Minniet megölik ha nem megy oda. A McDonalt's sikátor mellet találkozunk. Rohadtul siessetek.

Namjoon: mi a FRANC. Futunk.

Kinyomta a telefont.

Én: lányok gyertek utánam. Most nincs idő magyarázkodni.

Lisa,Lia:jó megyünk.

*Namjoon pov:,*

Namjoon: gyerekek. Most hívott Cooky.
Fussunk a McDonalt's melleti sikátorhoz. LUNÁT megfenyegették.

Jimin:hogy mivan? Rohanás.

Mindenki ahogy tudod rohant. De Tae mendt legelöl. Ő tud a leggyorsabban futni.

* Luna pov:*
Odaértem és 3 ember beráncigált egy elhagyatott helységbe. Valaki háttal ált nekem. Megfordult.

Hynjin:hiányoztam baba.

Én: mit akarsz már? És hol van anyu?

Hynjin: majd meglátod baby. És nincs semmijen anyuci. Egy emberünk bárkinek a hangjára tudja változtatni a hangját. Gyere Felix.

Felix a hangját anyuméra változtattam.

Én: örülsz mi neki hogy Cheyun meghalt?

Felix: hu nagyon. Már ful íritált.

Én:akármennyire is egy idegesítő ember volt szeretett téged Felix.

Felix:engem már nem érdekel és nem is érdekelt.

Hynjin: elég a sok dumálásból.

Hynjin egyre közelebb jött hozzám.

*Junkook:pov*

Én:pont időbe srácok. Gyertek nézzük az ablakon.

Tae: ugye minden oké Lunával?

Én: most még igen.

Jimin: mikor megyünk be ? Úgy szétrugdosnám már a fejét.😡

Namjoon: várunk. Nem szabad egyböl támadni.

* Luna pov:*
Egyre hátrébb és hátrébb mendtem. Míg annak a rohadt falnak neki nem mendtem.

Hynjin: most a kemény Luna megilyedt? Már nagyon rég megakartalak volna kostólni. Itt rá a lehetöség. Hirtelen megharapott.

Namjoon ordibálta hogy most.
Betörték az ablakot és beugrottak a lányokkal együtt. Hynjin nem fejezte be. Egyre erősebben szívta a vérem. És elájultam. Jimin nagyon gyorsan odafutott és elkezdte verekedni Hynjinnal. Ennyit láttam mert behunytam a szemem.

*Jimin: pov*
Mindegyik őrt megöltük de Hynjinék elfuttak. Odarohantam Lunához és megnéztem a pozusát.
Elkezdtem sírni.

Én:Ne kérlek baba kelj fel!* elkezdtem újra éleszteni a szájánál* BABA NE HAGYJ ITT.

Namjoon: változtasd át!

Én:rendben.

Megharapdam és a véremet a testébe engedtem.
Taeyunng és én zokogtunk hogy mi lessz. A többiek is nagyon sírtak. Luna szívéhez raktam a fejem és megfogtam a kezét.

Én: sikerülni fog kicsim.

A többiek már térdeltek annyira sírtak. Lia és Lisa egymást átkárólták úgy sírtak. Tae Luna másik felén volt és ott fogta a kezét. Junkook egyre jobban zokogot. Éreztem hogy Luna add élet jelet. Mostmár öröm könny folyt belölem.

Én: ügyes vagy szerelmem. Megcsináltad. Büszke vagyok rád❤❤❤

Namjoon:sikerült.* Átkarólt* büszke vagyok rád Chim. És rádis Luna.

Hoseok: annyira beszarattál minket Lujzi. Kivel hűlyéskedtem volna.😭



























33.rész
Ez jó hosszú rész eltt🤣
Kicsit izgalmas volt.
Remélem tetszet.
Bocsi a helyesírási hibákért meg és a rossz fogalmazásért.
Igyekszem rakni a részeket.
Jóéjtszkát ❤❤❤❤❤

Vámpiros éjszaka [Feat: Park Jimin](1-2. Évad) {{BEFEJEZTT}}♡Where stories live. Discover now